וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הקונסולות והמשחקים שמשמחת ילדים ונותנת שקט להורים

בשיתוף מרכז המשחקים

20.12.2020 / 16:43

כל הורה מבין עד כמה משחקי וידאו יכולים לתרום לרווחה הנפשית שלו ושל ילדיו. הבעיה היא שמבחר הקונסולות הרחב שקיים בשוק יכול להפוך את הבחירה למאתגרת. בדיוק לשם כך קיימת מרכז המשחקים, חנות המשחקים והקונסולות שעושה סדר וחיים קלים לכל אותם הורים חסרי אונים

מרכז המשחקים. יח"צ,
מרכז המשחקים/יח"צ

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום המשחקים והקונסולות, ועם סניף מרכזי בחיפה אשר הפך זה מכבר למוקד עלייה לרגל עבור אלפי לקוחות מרוצים, מרכז המשחקים מזמינה אתכם להנות ממגוון רחב של קונסולות משחק מהפופולריות והחדשות ביותר בשוק, מבחר עצום של כל המשחקים החדשים מכל הסגנונות וספרייה ענקית של החלפת משחקים ייחודית עם אלפי כותרים - והכל במחירים הטובים ביותר. בנוסף, בחנות קיימת מעבדת תיקונים ובה ניתן לקבל שירותי תיקון, טיפול, שדרוג לקונסולות מכל הדגמים ועוד. מלבד הפעילות בסניף המרכזי בחיפה, קיימות נקודות איסוף במרכז ודרום הארץ, והשליחים והטכנאים של מרכז המשחקים זמינים עבורכם בשירות VIP שמגיע עד הבית בתוך 24 שעות.

"כיום, אנחנו גאים להיות החנות המובילה בתחום הגיימינג עם שירות איכותי וייחודי, כאשר מגיעים אלינו לקוחות מכל רחבי הארץ שמעוניינים לקנות, לתקן ולשדרג קונסולות משחק שונות. אנו מתמחים במיוחד בקונסולות משחק בכל הדגמים והסדרות השונות", סיפרו אבי ויוסי, הבעלים של מרכז המשחקים וגיימרים בעצמם, שהפכו את התשוקה למקצוע. בימים אלה, החנות מציעה את קונסולות המשחק המבוקשות ביותר מבית מייקרוסופט מהיבואן הרשמי בנדא מגנטיק הנותנת אחריות מלאה עד לבית הלקוח. הכירו את הדור הבא של הקונסולות - אקסבוקס סיריאס איקס (Xbox Series X) שהושקה לאחרונה. קונסולה חזקה יותר, מהירה יותר ועוצמתית הרבה יותר מכל מה שהכרתם. בנוסף, ניתן למצוא במרכז המשחקים גם את האחות הקטנה אקסבוקס סיריאס אס (Xbox Series S) ואת הדגמים אקסבוקס וואן (Xbox One S) ואקס בוקס וואן איקס (Xbox One X).

כמו כן, מרכז המשחקים מציעה את קונסולות המשחק מבית סוני מהיבואן הרשמי יישפאר כמו סוני פלייסטיישן 5 (Sony PlayStation 5) שהושקה לפני שבועיים בלבד ואזלה מהמדפים עוד בטרם הגיעה לחנות, בעקבות ביקוש מטורף ומלאי מצומצם. "התאריך המשוער למלאי חדש של סוני פלייסטיישן 5 הוא בעוד חודשיים-שלושה", אומר אבי. בנוסף, ניתן למצוא בחנות גם את הקונסולה הניידת נינטנדו סוויץ' (Nintendo Switch), לאוהבי משחקי סופר מריו ודומיהם.

מרכז המשחקים. יח"צ,
מרכז המשחקים/יח"צ

השירות מעל הכל

בהרבה חנויות ניתן למצוא את קונסולות המשחק אקס בוקס וואן, סוני פלייסטיישן ומשחקי וידאו נוספים, אבל בסופו של דבר, מה שמבדיל בין המקומות השונים זה היחס האישי. במרכז המשחקים ילוו אתכם בכל בקשה, יתנו מענה על כל שאלה ויעזרו למקד אתכם בכל בחירה ובהתאם לצרכים שלכם, עד שתבינו הכל ותהיו מרוצים. "מבחינתנו השירות הוא מעל להכל", סיפר אבי. "מעבר למשחקים, אנחנו רוצים שהלקוחות ירגישו שיש להם למי לפנות. אנחנו נותנים מענה מלא לכל אותם אנשים מאותגרים טכנולוגית, ומכינים להם מכשיר מוכן - החל מעדכון והורדת משחקים ועד לחיבור לשקע. לקוחותינו יודעים שהם בידיים מקצועיות ואנו זמינים תמיד למענם לכל בקשה, תקלה, בעיה או צורך. היחס האישי והבנת צרכי הלקוח הם חלק בלתי נפרד מאמנת השירות שלנו במרכז המשחקים, ואנחנו גאים שאחרי ההדרכה שלנו כל לקוח כבר שולט בתפעול הקונסולה באופן מוחלט ונהיה גיימר מקצועי".

בעידן הדיגיטלי של ימינו, שירותי און-ליין ומשחקים דיגיטליים כבר מזמן הפכו להיות דבר שבשגרה. לכן, מרכז המשחקים מאפשרת לכל לקוח שמעוניין לרכוש משחק און-ליין לאחת הקונסולות, פשוט להתקשר אל החנות והמשחק המבוקש יהיה מותקן אצלו באותו רגע ישירות לקונסולה. "אם הלקוחות נתקלים בבעיות טכניות בהתקנה של אחד המשחקים או הקונסולות שהם רוכשים אצלנו, אנחנו נעזור להם להגיע לפתרון מיידי, בין אם זה תמיכה באון-ליין או בהגעה עד הבית, העיקר שיהיה להם קל. מעבר לזה, לאחר כל רכישה של לקוח דרך האתר שלנו אנחנו תמיד מתקשרים לוודא שהם הסתדרו עם קונסולת המשחק ושהכל עובד כשורה והילדים מאושרים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מרכז המשחקים. יח"צ,
מרכז המשחקים/יח"צ

רק לחבר ולשחק

מרכז המשחקים מציעה שירות ייחודי ללא תשלום בשם פלאג אנד פליי (Plug and Play). בשירות זה, מרכז המשחקים עושה עבורכם בסבלנות רבה את כל העבודה המקדימה על הקונסולה כדי שאתם תוכלו רק לחבר את המכשיר בבית ולשחק. במסגרת השירות מבצעים עדכון לקונסולות, פתיחת משתמש, הכנסה וחיבור של מנויים ללא צורך בהכנסת פרטי אשראי, חיבור והורדת משחקים בהתאם לדרישות הלקוח ועוד. כך שאם אתם רוצים לרכוש קונסולה לילדים ולא יודעים איך לתפעל אותה בבית, זה בסדר גמור. במרכז המשחקים יחסכו מכם את הזמן הרב שנדרש ויכינו את האקס בוקס וואן החדש לשימוש מיידי - רק לחבר לשקע ולשחק. בנוסף, קיימת אפשרות להצטרף ולחבר אתכם לשירות מנויים און-ליין אקס בוקס לייב גולד (Xbox Live Gold) המספקים מבחר של משחקי רשת כמו פורטנייט ופיפא 21 למשחקים מרובי משתתפים. בנוסף, שירות חדש של מייקרוסופט הוא מנוי מיוחד בשם גיים פאס (Game Pass), המציע ספריית משחקים ענקית של מאות להיטים מובחרים כמו משחקי הרפתקאות, פעולה וספורט לכל גיל, מה שחוסך מכם את הצורך לקנות לילדים משחק חדש בכל פעם שהם ירצו להתחדש.

הלקוחות של מרכז המשחקים הם הורים לילדים מאושרים שקיבלו מתנה מפנקת במיוחד, וההורים מקבלים בתמורה ראש שקט משאלות רבות של הילדים. כמעט כל הורה מכיר את ההפתעה הזו בסוף חודש כשמקבלים את תדפיס חיובי האשראי ורואים חיובים רבים ורכישות של משחקים און-ליין שהילדים ביצעו ללא רשות או ללא כוונה. מהסיבה הזו, בשירות פלאג אנד פליי של מרכז המשחקים מונעים אפשרות לרכישות כאלה, כך שהילדים לא יוכלו לבצע חיובים בכרטיס האשראי על דעת עצמם וללא בקרת הורים. השירות בא לתת מענה למצוקה אמיתית שקיימת אצל משפחות רבות במטרה למנוע הפתעות מיותרות. בנוסף, במרכז המשחקים הילדים יכולים לפנות בעצמם ישירות אל החנות ולקבל הסבר ותמיכה בכל פעם שהם נתקלים בבעיה, כך שאין צורך להגיע לחנות. ראש שקט, כבר אמרנו?

לקוחות ממליצים: "זכיתי ליחס מדהים של אבי, שליווה והסביר לאורך כל הדרך, כולל שיחות וידאו למתקשה כמוני, והכל בסבלנות, מקצועיות והבנה. יישר כוח!", "כאמא שאין לה חוש טכנולוגי בגרוש ועוד לילד מיוחד שכל עולמו זה האקסבוקס, שירות זמין וטוב זה הדבר החשוב ביותר ובזה ללא ספק מרכז המשחקים מצטיין", "בהתחלה, הגענו מאוד מבולבלים לחנות ולא הבנו כלום בנושא. אבי התייחס בסבלנות והסביר פעם אחר פעם עד שהבנו", "הרבה נאמר ונכתב על ההבדל בין רכישה ברשת לבין רכישה בחנות. הרכישה ממרכז המשחקים הייתה הטוב בשני העולמות. שירות אישי של אבי מהרגע הראשון, בין אם זה בפתיחת משתמשים מראש, הטענת מנוי Game Pass Ultimate ודאגה לכל פרט קטן. שבע שנים חיכינו להשקה של ה-Xbox החדש - XBOX SERIES X - ציפייה של הילדים (והאבא כמובן) והתרגשות גדולה. קיבלנו יחס מעולה ושירות נהדר".

אז אם אתם שוקלים לרכוש קונסולת משחק ולפנק את ילדיכם בהמון משחקים במחיר אפסי, הגעתם למקום הנכון והמיוחד בשבילכם. כדאי כבר עכשיו להזדרז ולהתקשר למרכז המשחקים והם ירכיבו את החבילה המותאמת עבורכם. ניתן להשיג את מנוי האקס בוקס לייב גולד (Xbox live gold) לפורטנייט, פיפא 21 ומשחקי רשת מרובי משתתפים ואת מנוי הגיים פאס (Game Pass), שמספק ספרייה ענקית ודינאמית של מאות משחקים מובחרים לכל גיל. מי שאין לו, זה הזמן שיהיה לו. מרכז המשחקים תשמח לעמוד לשירותכם, אז התקשרו עכשיו והתחילו להנות!

כתובת: העצמאות 39, חיפה

טלפון: 1-700-704-079 / 050-7670748 / 050-6926293

מייל: Avixbox7@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מרכז המשחקים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully