וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלב אימהות וקריירה? הכירו את המדריכה שתאפשר זאת

בשיתוף אורלי רוגין

20.12.2020 / 16:00

אורלי רוגין - מאמנת אישית ומדריכת הורים גם עבורכן, אמהות קרייריסטיות, שרוצות ללמוד איך לשלב בין הורות מעצימה ובריאה לקריירה!

אורלי רוגין. יח"צ,
אורלי רוגין/יח"צ

כולנו יודעים כמה זה קשה לשמור על התא המשפחתי ועל עצמנו כשאנו מג'נגלות בין קריירה לגידול ילדים. אורלי רוגין, מדריכת הורים ומאמנת אישית, נותנת את הכלים הפרקטיים והנכונים לניהול הורות בצד הקריירה, היא תעשה הכל כדי שתדעו כיצד להתמודד עם ילדיכם ואיך לשלב בינם לבין הקריירה והשפיות היומית שלכם.

אורלי רוגין, מדריכת הורים ומאמנת אישית פתחה את העסק שלה מתוך הבנה שלהיות אמא קרייריסטית, זה תפקיד מורכב וקשה הכרוך ברגשות אשם רבים ואפשר ואף חובה לדעת איך לעשות אותו על הצד הטוב ביותר. "בעולם המודרני של היום אנחנו יודעים איך אנחנו לא רוצים לגדל את הילדים שלנו, אבל אנחנו עוד לא יודעים איך כן. ברור לנו שאנו לא רוצים לגדל את ילדינו בצורה סמכותנית כפי שההורים שלנו גידלו אותנו - בפחד ועם עונשים. אנו רוצים לגדלם בגישה דמוקרטית יותר המאפשרת יחסים של שיתוף פעולה, שוויון, כבוד, כשבעצם איש מעולם לא לימד אותנו איך עושים את זה, ולא קיבלנו כלים שיכינו אותנו לתפקידנו כהורים.

"משום כך הורים רבים חווים תחושה של בלבול וחוסר אונים. מה שאמהות מחפשות, קרייריסטיות בפרט אבל למעשה כל ההורים, זה קו מנחה להורות מודרנית, בריאה ומעצימה שיעזור להם להיות ההורים שהם תמיד רצו להיות. ואז הם מגיעים אליי" אומרת אורלי.

אורלי רוגין. יח"צ,
אורלי רוגין/יח"צ

"בזכות ההדרכה ההורית שההורים עוברים אצלי האווירה בבית משתנה לטובה"

אורלי רוגין משלבת בקליניקה שלה, שבזכרון יעקוב, בין אימון אישי להדרכת הורים פרטנית בשיטת אדלר - שיטה בה ההורים מקבלים כלים יישומיים המאפשרים להם לשפר את היחסים בבית ולייצר אווירה נינוחה וחיובית. "בקליניקה שלי יש מספר שירותים שאני מעניקה כמדריכת הורים כשלכולם ישנה מטרת על אחת - לעזור להורים להוציא מעצמם את המיטב. אני מקיימת פגישות פרטניות בהדרכה אישית, פגישות קבוצתיות וגם מפגשים של אחד על אחד. בכל מפגש אני מתמקדת ומטפלת בבעיה הספציפית שהמשפחה מביאה איתה", מספרת אורלי ומוסיפה "וכן, תמיד אני מופתעת, בכל פעם מחדש (למרות שלמעשה זה לא כ"כ מפתיע) כשהורים מדווחים לי אחרי מספר לא גדול של פגישות, איך האווירה בבית השתנתה לטובה בעקבות ההדרכה. הורים שהיו מעורבים לכל אורך תהליך ההדרכה ויישמו אותו בביתם מול ילדיהם וגילו התמדה ונחישות, מקבלים תוצאות יוצאות מן הכלל והאווירה בבית משתנה פלאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"אני מאמינה בלחזק את החוזקות של האנשים ולדחוף אותם קדימה"

בנוסף להדרכה הורית פרטנית, אורלי רוגין היא גם מאמנת אישית העוזרת ללקוחות רבים ומרוצים לשבור את תקרת הזכוכית של עצמם "כמאמנת אישית אני מלווה את האנשים בדרך לייעוד שלהם כשאימון אישי הוא תהליך ממוקד הכולל סדרת מפגשים המכוונים לצמיחה והתפתחות של הלקוחות שמגיעים אלי והגשמת החלום שלהם. כי הרי לכל אחד יש את המטרה הזו שלו שהוא חולם ורוצה להשיג, ואני כאן כדי לסייע לו בכך. מגיעים אלי אנשים עם חלומות שונים - אנשים שחולמים לכתוב ספר, לפתוח עסק, לשלב יותר פנאי ביום- יום, למצוא יותר זמן לילדים. ואני מלווה, מדריכה, שואלת את השאלות הנכונות כשהמטרה היא הגשמת החלום והיעד שהם רוצים להגיע אליו ולכבוש", מספרת אורלי.

אורלי רוגין. יח"צ,
אורלי רוגין/יח"צ

"המוטו שלי הוא שכל אחד יכול להתפתח ולצמוח ולממש את הפוטנציאל שבו"

אורלי, 53, נשואה + שלושה, עבדה במשך 25 שנה כמנהלת שיווק ופרויקטים בחברה גדולה וניהלה קריירה אינטנסיבית מאוד בצד גידול הילדים, עד שבשלב מסוים החליטה להגשים עצמה ולהפוך למדריכת הורים ומאמנת אישית. היא למדה במכון אדלר ובשנים האחרונות עוסקת בהדרכת הורים כשבאמתחתה תובנות וטיפים רבים המבוססים על ניסיון החיים שלה כאם קרייריסטית. "אני מאמינה ביכולת שלי כמדריכה וכמאמנת להצמיח ולפתח אנשים, כשהמוטו שלי הוא שכל אחד יכול להתפתח ולצמוח ולממש את הפוטנציאל שבו. לכל ילד מגיע לגדול בכבוד ובשוויון. וכל הורה יכול ליצור אווירה טובה במשפחה שלו. לפעמים רק צריך אדם אחד שיאמין בנו ויעזור לנו להגיע לזה. אנשים מסוגלים לעשות יותר ממה שהם חושבים" אומרת אורלי ומדגישה "זה נכון גם לגבי הורות. כישורי הורות הם דבר נרכש שאפשר ללמוד אותו. וזה חלק מהיעוד שלי - לעזור להורים לגדל ילדים עצמאיים עם ביטחון עצמי באווירה טובה. אני מאמינה בלחזק את החוזקות של אנשים ולדחוף אותם קדימה. זה מאוד נוח להישאר באזור הנוחות שלנו וצריך תעצומות נפש וכוח לומר "אני רוצה משהו אחר ואני יכול'.

איך תשלבו בין קריירה מצליחה להורות מצליחה?

נתח חשוב מקהל לקוחותיה הן אמהות שרוצות לשלב בין גידול ילדים לקריירה , אורלי מקנה את הכלים הנכונים לשילוב המנצח הזה ועוסקת רבות בהעצמה נשית. כמי ששילבה בין קריירה תובענית לאמהות, אורלי מאמינה שעם "הכלים הנכונים" אפשר למצוא את האיזון בשתי הזירות ולנהל קריירה מצליחה לצד הורות מעצימה "עניין נוסף וחשוב שאני עוסקת בו הוא הדרכת אמהות קרייריסטיות שרוצות לייצר יותר זמן וסבלנות לילדים שלהם, ומצד שני מנהלות קריירה שחשוב להן להצליח בה. אמהות קרייריסטיות רבות מספרות לי שהן היו רוצות יותר זמן וסבלנות לילדים שלהם ועד כמה קשה לנהל הורות לצד קריירה תובענית. הן באות אלי כדי לקבל כלים נוספים להורות המודרנית של הקשבה, הכלה והכל על מנת לגדל ילדים שיהיו מוכנים למה שהחיים מביאים, בעלי ביטחון עצמי, אחראיים, תורמים לחברה ואופטימיים" היא אומרת.

מה הדבר העיקרי שההורים לוקחים איתם מההדרכה בקליניקה שלך?

"הדבר החשוב ביותר הוא שמירה על יחסים טובים בבית, הטמעת הגישה האדלריאנית של ערכים, שוויון, כבוד ושיתוף פעולה. ההורים מקבלים כלים להבין את ההתנהגות של הילד, את המטרה שלו, מה יכול לשפר את התקשורת בבית, את האווירה. מה יכול לעזור לילדים שלנו לשתף פעולה. בתכלס, אני מציידת אותם בכלים שטובים לכל סיטואציה בחיים ולכל מערכות היחסים שלנו ולא רק עם הילדים" אומרת אורלי.

אורלי רוגין. יח"צ,
אורלי רוגין/יח"צ

טיפולים בימי קורונה.

בעידן הקורונה כמות הפניות לאורלי גדלה משמעותית במיוחד לאור העובדה שהורים רבים מצאו עצמם מבלים שעות על גבי שעות עם הילדים בבית. "חשתי את המצוקה של ימי הקורונה ולכן בעידן הקורונה אני מעניקה הדרכה בזום. זה הזמן להדגיש להורים, שלמרות הקושי שקיים בתקופה זו, תזכרו תמיד שהפתרון הוא בנו, ההורים, ולא בילדים שלנו. הורים רבים אומרים לי 'קחי את הילד ותתקני אותו'. לאט לאט הם מבינים שהילד דווקא בסדר גמור. זה אנו ההורים שצריכים לשנות את ההתנהגות שלנו. המפתח הוא אצל ההורה. במודעות שלו ובתגובות שלו. הילדים מגיבים למה שקורה סביבם. ואם ההורה מבין שהוא המפתח לאווירה הטובה, אזי הכל משתנה. ולכן חשוב להגיע לקליניקה דווקא בתקופה זו ולקבל את הכלים שיעניקו לכם חיים משפחתיים משובחים", מסכמת אורלי.


לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אורלי רוגין
  • עוד באותו נושא:
  • הורות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully