וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח במקום הראשון: יועצת נדל"ן היוקרה המגדירה את התחום מחדש

בשיתוף ענת הרן

22.12.2020 / 13:27

שוק דירות היוקרה בישראל, המהווה כ-0.5% מכלל שוק הדירות, הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר. לכן, בחיפוש אחר הנכס היוקרתי המתאים לכם, מומלץ לפנות למומחה בתחום, אשר לו היצע נכסי יוקרה שלרוב אינם מוצעים בשוק

ענת הרן. ז'אנה צ'וב,
ענת הרן/ז'אנה צ'וב

רוב רובו של נדל"ן היוקרה בישראל מרוכז באזור מישור החוף, כאשר לרוב מדובר בנכסים הנבנים על שטחים גדולים, בעלי עיצוב מוקפד עם חללים גדולים במיוחד ובהתאמה אישית לבעל הנכס. בין אם אתם מבקשים לרכוש נכסי יוקרה ובין אם אתם מבקשים למכור, רצוי להיעזר באיש מקצוע המתמחה בתחום נדל"ן היוקרה, היות ומדובר בנכסים המבקשים טיפול ויחס שונה מאשר אלה המפורסמים בלוחות הנדל"ן.

מעבר לכך, לשוק מגורי היוקרה בישראל מאפיינים שונים וייחודיים לו, המתנהל באופן שונה משוק הנדל"ן הכללי. מדובר בקהל יעד מאד ספציפי הנוהג על פי סטנדרטים אחרים. על יועץ הנדל"ן לדעת להיות קשוב לצרכים של קהל זה להתנהל בדיסקרטיות, כבוד ורגישות, מאחר ומדובר בנכסים יקרים המהווים ציפור הנפש של בעליהם.

הכירו את ענת הרן, בעלת משרד נדל"ן לנכסי יוקרה המתמקד במתן שירותי ייעוץ נדל"ן יוקרה בסביון. המשרד מציע מגוון רב של נכסים למכירה/רכישה, השכרה/שכירות ומגרשים. ענת נולדה בסביון כשעדיין הייתה חולות עם מספר מועט של בתים. מעצם כך ומעצם העובדה שגרה במקום לאורך כל חייה, מכירה בו כל אבן וכל פינה. ענת נכנסה לתחום הנדל"ן לפני 11 שנה ופתחה משרד עצמאי המתמקד בתחום נדל"ן היוקרה. בזכות השקעתה והידע הרב שרכשה בתחום, שמה של ענת הולך לפניה. על כך יעידו המלצות לקוחותיה הרבים המעידים על מקצועיותה והקדשתה המוחלטת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ענת הרן. ז'אנה צ'וב,
ענת הרן/ז'אנה צ'וב

במסגרת עבודתה, ענת שמה דגש על אמינות, מהימנות ויושרה אישית, תוך שמירת קשר מתמיד עם הלקוח ועדכונו לאורך כל הליך רכישה, מכירה, שכירות או השכרת הנכס על כל היבטיו. "חשוב לי להבטיח שהלקוחות שלי יכנסו לתהליך כשהם מקבלים מידע מקיף בכל הנושאים הנוגעים לעסקה אותה הם עומדים לבצע: מחיר שיווק מדויק לנכס, היבטים תכנוניים, משפטיים, מידע על מיסוי ועוד. המטרה היא לייצר ודאות ובהירות בכל המידע הנוגע לנכס ולעסקה, ולשקף אותו באופן ברור ונגיש". בנוסף, ענת משתפת פעולה עם גורמים נוספים כמו מעצבי פנים ועורכי דין, התורמים ערך מוסף לייעוץ אותו מעניקה ללקוחותיה.

ענת הרן. ז'אנה צ'וב,
ענת הרן/ז'אנה צ'וב

החזון של ענת הוא להגשים את חלומותיהם של הלקוחות הפונים אליה, תוך הקפדה על בקשותיהם ויכולותיהם, באופן שישאיר עבורם זיכרון על חוויה מהנה תוך מגמה להגיע לעסקה הכלכלית הטובה ביותר עבור שני הצדדים. "אחד הדברים המאפיינים אותי בתור יועצת נדל"ן יוקרה הוא הקשר האישי ללקוח, מבחינתי הוא במקום הראשון. נדרשת במקצוע זה הרבה הקשבה והכלה. לדעת להעניק לכל אחד את השירות המדויק לו ולצרכים שלו, לכן אני שומרת על קשר הדוק ורצוף עם הלקוחות. בעבודה מול הלקוחות, אחד מהדברים החשובים ביותר הוא היכולת להתנהל בצורה רגועה ומכבדת המאפשרת ללקוח מרווח נשימה וחשיבה באינטראקציה הדדית", סיפרה ענת.

את פרויקט המכירה האחרון ענת העדיפה לשמור בדיסקרטיות. פרסום כתבה אודות העסקה בעיתון כלכליסט מאפשר כעת אזכור שלה, למרות שכשענת נשאלה אודותיה העדיפה בצניעות שלא להגיב וציינה שנוהגת בדרך כלל לא לחשוף פרטי עסקאות שביצעה. זו עסקת מכירה לאיש העסקים עדי צים בעל השליטה בחברת האשראי החוץ בנקאי אס.אר. אקורד. עדי רכש את נכס היוקרה של מימי מנור, בתו של יצחק מנור יו"ר קבוצת לובינסקי. מדובר בוילה יוקרתית היושבת על מגרש בן חמישה דונם בחלקה הותיק של סביון. העסקה נעשתה בשיתוף פעולה עם יועץ נדל"ן וחבר קרוב, רוני ברוך מקלאס נדל"ן.

בכל עסקת נדל"ן קיימים היבטים כלכליים ופיננסים משמעותיים, המושפעים באופן ישיר מבחירת איש המקצוע המתאים להביא את התוצאה הטובה ביותר בתהליך המכירה ו/או הקנייה. לכן, הבחירה הנכונה ביותר תהיה בשירותיה של ענת הרן, ששמה לה למטרה להוביל בתחומה ובזירת הנדל"ן, זאת תוך מקצועיות רבה והענקת השראה כמשרד העובד באופן שונה וייחודי. עבודה מדויקת ושביעות רצון הלקוחות היא שמביאה את משרד התיווך של ענת הרן להיות אחד המשרדים המצוינים בתחום נדל"ן היוקרה.

כתובת: הרכס 24, סביון

טלפון: 052-6595535

מייל: Info@anatharran.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

לינקדין

יוטיוב

בשיתוף ענת הרן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully