וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרייד סנטר": רכישת מכונית שכולה חוויה

בשיתוף טרייד סנטר

20.12.2020 / 15:19

קבוצת "קאר סנטר" משיקה מותג חדש בתחום הרכב, מבוסס על חווית רכישה יוצאת דופן

קאר סנטר/אולפן הנבחרים

לאחר 22 שנים בהן התמקדה הקבוצה במכירת רכבי שברולט חדשים ומתן שרות לאלפי לקוחות - הן בתחום השרות והן בתחום המכירות - החליטה הנהלת הקבוצה להשיק את המותג טרייד סנטר. מותג המאגד תחתיו את כל תחומי מכירת הרכב, במקום מרכזי אחד.

זאת, לרבות רכבי 0 ק"מ מכלל המותגים, תוך שימת דגש על כמה מיצרני הרכב המובילים בשוק כגון 'מאזדה', 'קיה', 'יונדאי' ו'טויוטה'. בנוסף לכך, מעניקה סוכנות "טרייד סנטר" גם יבוא מקביל של כלי רכב בהתאם לדרישות הלקוח, החל מרכבים מסחריים וכלה ברכבי פרימיום דוגמת מרצדס וב.מ.וו. כל זאת, לצד מכירת רכבי יד שניה שעברו השבחה ברמה הגבוה ביותר במרכז השירות הצמוד. הסוכנות שוכנת באזור התעשייה הקלה באשדוד, רח' התאנה 3 ניר גלים.

משיחה עם הנהלת "טרייד סנטר", התברר כי הסוכנות שמה לה למטרה להיות חלוצה בתחום חווית הלקוח ושינוי התפישה בכל הקשור למכירות רכב. משיחה עם מנהל המכירות של הסוכנות, אלכס וולפוביץ (שבעברו שימש כמנהל המכירות של UMI) , נאמר כי אולם התצוגה המתקדם נבנה כקונספט ייחודי בתחום אולמות התצוגה. באולם ניתן למצוא בין השאר עמדת סוני פלייסטיישן, כולל ערכת נהיגה לילדים ואף למבוגרים. בר שתייה קרה וחמה וכן פינות ישיבה נוחות במיוחד. זאת, מתוך ההבנה שבתנאי שוק משתנים, הלקוח מעוניין מעבר לרכבים איכותיים ובמגוון רחב, גם בחווית רכישה יוצאת דופן.

"טרייד סנטר" עובדת בשיתוף פעולה עם גורמים מובילים בתחום המימון ויכולה לאפשר עד 100% מימון לרכב ובתנאים אטרקטיביים. בנוסף, לטרייד סנטר שיתוף פעולה עם סוכנות ביטוח מהגדולות והמובילות בארץ. שיתוף שמקנה תעריפי ביטוח כדאיים במיוחד ללקוחותיה.
צוות המכירות הוותיק, הכולל את יעקב אביגדור, רינת רצון, מלכי מרגלית, אתי בן שלוש וגלעד פרי, עומד לשרות הלקוחות הוותיקים והחדשים, וישמח להתאים לכל לקוח את הרכב המתאים ביותר לצרכיו.

בשיתוף טרייד סנטר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully