וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הטונר - 15 שנה של מצויינות בתחום המדפסות וציוד משרדי

בשיתוף מרכז הטומר

20.12.2020 / 10:36

מערכת "הנבחרים" ממשיכה לחפש עבורכם את המקומות הכי משתלמים ואיכותיים והפעם הגעו אל עפולה, אל מקום שהוא הרבה מעבר לעוד חנות, אלא מוסד ותיק ומוערך בכל הארץ, "מרכז הטונר"

מרכז הטונר והדיו. יח"צ,
מרכז הטונר/יח"צ

יצאנו לשטח על מנת לשוחח עם לקוחות ולקבל חוות דעת ממקור ראשון על השירות אותו הם מקבלים במקרכז הטונר והדיו, וגם כדי לשמוע מבעלי המרכז על ההצעות המשתלמות שהם מעניקים בכל הנוגע למדפסות, דיו, טונרים ועוד, כך שגם אתם תוכלו ליהנות מאלו.

"מרכז הטונר" היא חנות גדולה אשר ממוקמת ברחוב קהילת ציון 40 בעיר עפולה. החנות פעילה בשטח כבר למעלה מ 15 שנה ומי שמנהל אותה כיום הוא יוסף יצחק שוקרון, בן 32, תושב המקום.

מרכז הטונר והדיו. יח"צ,
מרכז הטונר/יח"צ

בין השנים 2005 ו-2011 יוסף היה עובד מן המניין בחנות, כאשר צצה לו ההזדמנות לרכוש אותה וכך עשה. "מעולם לא חשבתי כי זהו התחום המרכזי בו אעסוק בחיי, אבל החיים לוקחים אותך מבלי לשים לב או לתכנן. בתחילת דרכי המקצועית למדתי מחשבים והגעתי אל מרכז הטונר רק כדי לתת לתקן מחשב במקום", סיפר יוסף על התגלגלות האירועים והוסיף: "מי שהיה בזמנו בעל הבית הציע לי לבוא לעבוד לצידו ומשהו בתוכי אמר לי ללכת על זה.

"קודם לכן לא ידעתי דבר וגם לא חצי דבר על עולם הדיו וטונרים למדפסות רגילות ולמדפסות לייזר, אבל את הכל למדתי מהשטח. בתחילה המקום נפתח והיה פעיל על טהרת המיחזור של ראשי דיו וטונרים, כי בזמנו לא היו חלקים חלופיים אלא רק מקוריים ולנו היתה מכונה שדרכה היינו ממלאים דיו למדפסת במקום והיינו היחידים שמספקים דיו בעפולה, מול עיני הלקוחות, ממש כמו מפעל קטן. עם השנים התפתחנו הרבה מעבר וכיום יש לנו פה בחנות את כל מה שצריך וקשור לציוד משרדי, מחשבים ועוד. זה כולל בתוכו שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל הנוגע לעולם המחשוב. מכירה, תיקונים, התקנות תוכנה, תמיכה ברשתות ועוד, כאשר מעניקים ייעוץ לכל אחד לפי צרכיו בהתאמה אישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרכז הטונר והדיו. יח"צ,
מרכז הטונר/יח"צ

גם בכל הנוגע לפרטים הקטנים של ציוד משרדי יש פה, כולל ציוד חד פעמי ומצרכים בסיסים למטבח. השירות הזה שאנחנו מעניקים כולל שירותי חוץ ושירות משלוחים לכל פינה בארץ".

שוחחנו עם מספר לקוחות שהגיעו לחנות, אחד מהם, דניאל.ב בעל סוכנות לביטוח סיפר: "כבר מעל שנתיים אני עובד רק מול "מרכז הטונר" בכל מה שקשור לציוד משרדי ומדפסות, בגלל שבעל הבית מקצוען אמיתי ואמין, וגם המחירים זולים".

מרכז הטונר והדיו. יח"צ,
מרכז הטונר/יח"צ

גם דנה.ו היתה מבסוטית מהשירות והעידה: "אני גרפיקאית ועובדת מהבית, לכן הייתי זקוקה למדפסת חזקה ואיכותית. הגעתי לפה לפני חצי שנה בפעם הראשונה והבעלים העניק לי את כל הזמן שבעולם והסביר לי לפרטי פרטים על כל סוגי המדפסות, כך הוא חסך לי בעלויות החודשיות וגם המחיר שקיבלתי היה הרבה יותר מסביר. היום אני פה על מנת לרכוש כמה דברים למשרד הביתי שלי".

שאלנו את יוסף מה הדבר הכי חשוב בכל הנוגע למדפסות, הוא הסביר: "הדבר הנכון לעשות הוא לבדוק קודם איזה שימוש הולכים לעשות במדפסת, כמה דפים אמורים להדפיס בכל יום ועוד. בסופו של יום זה לא מחיר המדפסת שקובע לטווח ארוך אלא כמות הדיו למדפסת.

"אפשר לקנות מדפסת זולה וטובה, אבל העלויות היקרות של הדיו יכולות להפוך את העניין ליקר עוד יותר לחינם, לכן תמיד צריך להתאים את המכשיר לצורך הממשי".

עוד למדנו כי מי שמגיע פיזית לחנות בעפולה על מנת לבצע רכישה, יכול לקבל הכל בשירות משלוחים באותו היום, הדברים נכונים גם בכל הנוגע לשירות עצמו, תיקון מדפסות, מילוי של טונר בדיו ועוד.

מרכז הטונר והדיו. יח"צ,
מרכז הטונר/יח"צ

מעבר לחנות בעפולה ישנו גם אתר אונליין דרכו ניתן לרכוש ולהזמין כל ציוד אפשרי, כאשר ישנם יותר מ 300 מוצרים שונים של עולם המדפסות, מחשבים, טונרים, ציוד משרדי מקיף ועוד.

שירות המשלוחים של "מרכז הטונר " מספק סחורה לכל הארץ.

לפני סיום שאלנו את יוסף האם לקראת סיום שנת 2020 ישנו איזה מבצע שווה והוא סיפר: "כן, כמו תמיד אנחנו יוצאים במבצעים שונים לאורך כל השנה ובחודש זה אנחנו מעניקים 20% הנחה על כל ראשי הדיו".

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר: https://best-toner.co.il/

טלפון לבירורים והזמנות: 04-649-0490

בשיתוף מרכז הטומר
  • עוד באותו נושא:
  • מדפסות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully