וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני עשורים של שירות מחשוב אמין ומקצועי

בשיתוף X-Tech מחשבים

20.12.2020 / 10:14

הכירו את X-Tech מחשבים - פתרונות טכנולוגיים מתקדמים

אקס טק אלקטרוניקה. יח"צ,
X-Tech מחשבים/יח"צ

ההתקדמות של העולם המודרני, במיוחד לאור התקופה האחרונה, מביאה עמה עולם וירטואלי שלם - החל מעבודה וכלה בלימודים. עם ההתפתחות הזו, עולה הצורך לרכוש מחשב שישמש את הצרכים האישיים שלנו. הכירו את " X-tech" - החנות האמינה והמקצועית, שממנה תצאו עם הציוד הדרוש לכם להתעדכנות טכנולוגית, בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

אקס טק אלקטרוניקה. יח"צ,
X-Tech מחשבים/יח"צ

סוס מנצח, לא מחליפים

סמי זייד החל את דרכו בשנת 2006, כשהיה רק בן 20, ובצעד אמיץ פתח את החנות "אקס טק מחשבים", אחרי מחשבות רבות על כיווני תעסוקה שונים. "כשפתחתי את העסק, היו כמה שנים לא קלות" מספר סמי, "את קהל הלקוחות שלי צברתי לאט, עם המון לקיחת אחריות ומתן שירות אמין. העסק בעל אותו שם ואותו לוגו מיום הקמתו, וזה אלמנט חשוב ברכישת האמון של הלקוחות. הרבה מתחרים מחליפים שמות ויוצרים רמאות, אנחנו עומדים מאחורי השם שלנו". בזכות שירות מקצועי והגון ללקוח, החנות הקטנה בעלת ה-40 מ"ר, הפכה במרוצת השנים לחנות מרווחת, 100 מ"ר עם תצוגה מרשימה ועשירה של ציוד מחשבים, היות שסמי דאג לבחור בפינצטה את העובדים ולהכשיר אותם כטכנאי מחשבים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אקס טק אלקטרוניקה. יח"צ,
X-Tech מחשבים/יח"צ

סיפוק כל צורך בעולם המחשבים

בחנות " X-tech", תוכלו למצוא מגוון רחב של מחשבים וכמו כן, ציוד היקפי למחשב, כך שבמקום אחד נמצא כל הדרוש לכם למערכת מחשוב איכותית ואמינה - מחשבים ניידים ונייחים, מקלדות, מסכים, עכברים, ציוד גיימינג, כרטיסי מסך, קונסולות פלייסטיישן ואקס בוקס. בנוסף, החנות מחזיקה פינה של ציוד משרדי הכוללת גם כיסאות, קלסרים ועוד, וגם מחלקת הדפסה מקיפה הכוללת מדפסות, טונרים, ראשי דיו ועוד, לכל סוגי המדפסות. היתרון שבחנות, נובע מכך שיש בה מעבדה לתיקון מחשבים ניידים ונייחים, אשר נעשים לרוב כבר באותו יום, כך שגם לאחר הקנייה, תמיד יש לאן לפנות במקרה של תקלה. את מגוון הציוד העשיר, תמצאו גם באתר החנות " X-techמחשבים", שמאפשר קנייה בטוחה ויעילה, כולל מערך משלוחים, בנוסף לאפשרות להזמין ציוד באמצעות הטלפון. סמי אומר: "כל צורך שקיים בענף המחשבים, אני משתדל להביא ולהחזיק בחנות. חשוב לי לתת מענה ורסטילי לכל צורך של הלקוח. יש לנו שירות מהיר, אנו עומדים בכל לוחות הזמנים תמיד".

אקס טק אלקטרוניקה. יח"צ,
X-Tech מחשבים/יח"צ

ייעוץ מקצועי וחסכוני ללקוח

במקרה שהלקוח זקוק לעזרה בבחירת מחשב, סמי וצוות העובדים הבקיא, עומדים לשירותו ומייעצים במקצועיות ובכבוד תוך התחשבות בצרכים של הלקוח. "קודם כל, אני מברר מה הצרכים של הלקוח" מסביר סמי, "אם הוא מעוניין רק לגלוש באינטרנט, לא אמכור לו מחשב ב-5,000 שקל. אני אתאים לו מחשב תוך התחשבות בשימוש שלו. תמיד אפשר לרכוש מחשב יותר חזק, יותר יוקרתי. אני אמליץ מבין המבחר, אך אשתף את הלקוח בהיצע שיחסוך לו הוצאה מיותרת ולא יצטרך לקנות מחשב חדש אחרי שנה". סמי דואג לספק המלצה אמינה והגונה ללקוח, אך בסופו של דבר, המילה האחרונה נובעת מהנוחות של הלקוח עם המחשב.

שירות עד הבית

" X-techמחשבים", מציעה את שירותיה לכלל האוכלוסייה והם עובדים עם המגזר הערבי והמגזר היהודי, עם תושבים המגיעים מגבעת עדה, גבעת נילי, חדרה וכו'. יתר על כן, סמי מספק שירותי תיקונים עד בית הלקוח, במקרה הצורך, וגם שירות תיקונים לעסקים באזור. בנוסף לשירותי המחשוב, סמי מציע טיפולי תקשורת הכוללים הכנת ארונות תקשורת, תכנון של ארונות ובנייה של כל תשתית תקשורת. הוא עונה לכל דרישה, ובמקרי הצורך, מפעיל צוות חיצוני. סמי מסכם: "שירות אמין, מקצועי ומכבד ללקוח, הם הקווים המנחים אותי לצבור את קהל הלקוחות הוותיק שסומך עליי, עם סיבה מוצדקת".

X-tech

כתובת: רחוב קובאא אלדאאר 1 כפר קרע

טלפון: 04-6357070

נייד: 0505244106

אתר: www.x-tech.co.il

בשיתוף X-Tech מחשבים
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully