וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

i-PRF: שיטת הטיפול המהפכנית להתקרחות ונשירת שיער

בשיתוף ד"ר שמואל בק

20.12.2020 / 9:50

תופעת ההתקרחות, הנפוצה מאוד בארצנו, גורמת לתסכול רב בקרב אנשים רבים. למרבה המזל ישנם פתרונות טכנולוגיים רבים לעצירת התופעה המעניקים סיוע בשיקום השיער. עורכי המערכת, שסובלים בעצמם מהתקרחות יצאו לבדוק את השיטות החדשניות ביותר בתחום

שיער. shutterstock,
שיער/shutterstock

אחד מהפתרונות שנמצאים כיום בחוד החנית בתחום הינו ה i-PRF, טיפול רפואי מתקדם לעצירת ההתקרחות ושיקום השיער. הטיפול נחשב למהפכני וזוכה להצלחות כבירות בקרב מטופלים רבים ברחבי העולם. בראש אחת הקליניקות המובילות בתחום בארץ עומד ד''ר שמואל בק. שוחחנו איתו אודות הסיבות השונות להתקרחות בקרב גברים ונשים ועל הבשורה החדשה של טיפול ה i-PRF לתחום שיקום השיער.

ד"ר שמואל בק. יח"צ,
ד"ר שמואל בק/יח"צ

הסיבות הנפוצות להתקרחות

נשירת שיער נפוצה מאוד בארצנו ומהווה אחת הסיבות השכיחות לפניה לרופא עור. הסוגים העיקריים של התקרחות הם התקרחות על רקע גנטי המכונה הקרחה אנדרוגנטית - התקרחות מסוג זה מצויה אצל כ-80% מהגברים ו40% מהנשים. סוגים אחרים הם נשירת שיער זמנית בגלל סיבות שונות, כמו: לחץ נפשי, תזונה לקויה מחלות שונות, ביניהן מחלות עור ובעיות הורמונליות.

ההתקרחות הגברית האנדרוגנטית נקראת כך בשל התפקיד הבולט של הורמון הטסטוסטרון בנשירת שיער וכן המרכיב הגנטי המאפשר להורמון הטסטוסטרון לגרום להתקרחות. בסוג זה של התקרחות מתרחש תהליך של התנוונות הדרגתית בגודל זקיקי השיער עד היעלמותם המוחלטת. כמו כן, השרירים הקטנים המחזיקים את זקיקי השיער גם הם מתנוונים ומוחלפים על ידי רקמת שומן וכך אין מי "שיחזיק" את הזקיקים במקומם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תוצאות הטיפול אצל מטופל שסבל מנשירה ודלילות. משמאל לפני, מימין אחרי 2 טיפולים והמתנה של 3 חודשים. יח"צ,
תוצאות הטיפול אצל מטופל שסבל מנשירה ודלילות. משמאל: לפני, מימין: אחרי 2 טיפולים והמתנה של 3 חודשים/יח"צ

i-PRF: הטיפול המתקדם בעולם רפואת השיער

הטיפול הינו הדור החדש של טיפול ה PRP (Plated Rich Plasma). טיפול המשתמש ביכולת של הגוף לשקם את עצמו. השיטה הוכחה כשיטה מאוד יעילה לטיפול בנזקי סחוס ושריר ולכן זכתה לתגובות נלהבות בקרב רופאים רבים ברחבי העולם המבצעים בה שימוש באופן סדיר.

לפני כ3 שנים רופא צרפתי בשם ד''ר ג'וזף שוקרון התאים את השיטה לטיפול בהתקרחות תורשתית. ד''ר שמואל בק, שעסק במשך שנים רבות בתחום היזמות הרפואית, אימץ את שיטתו של ד''ר שוקרון וכיום מיישם את שיטת i-PRF.

"למעשה, הטיפול החדשני התפתח משיטת הPRP ומספק תוצאות משופרות" מספר ד''ר בק "הטיפול מתאים לגברים ולנשים והוא בטוח לחלוטין ללא כל תופעות לוואי."

מטופל שהגיע לאחר השתלת שיער. משמאל ביום הטיפול הראשון, מימין – לאחר 3 טיפולים והמתנה של 12 חודשים. יח"צ,
מטופל שהגיע לאחר השתלת שיער. משמאל: ביום הטיפול הראשון, מימין: לאחר 3 טיפולים והמתנה של 12 חודשים/יח"צ

איך זה עובד?

הטיפול כולל הפקת דם מהמטופל, הדם עובר תהליך סרכוז במכונה שנמצאת במרפאת הרופא. הנוזל הצהוב המתקבל לאחר התהליך עשיר בטסיות, בחלבוני גדילה ובתאי גזע. ההליך מבוצע לאחר שעור הקרקפת מאולחש באמצעות ספריי ומשחה למניעת כאבים ואי נעימות בזמן הטיפול.

ההליך מבוצע באמצעות מזרק ייעודי המכיל 5 מחטים קטנות החודרות לעומק האופטימלי, למקום בו נמצאים הזקיקים, וכך מתאפשר פיזור אופטימלי לכל האזור המטופל.

חלבוני הגדילה "מכריחים" את העור להתחדש, גורמים ל"ריפוי" של הזקיקים הסובלים ודוחפים לצמיחת זקיקים אלו ובכך מחדשים את צמיחת השיער. אותם גורמי הגדילה מחיים את זקיקי השיער המתנוונים ומעניקים להם תמריץ ביולוגי לצמיחה מחודשת. ריכוז הטסיות וגורמי הגדילה בנוזל הפלזמה המוזרק בדרך כלל גבוה פי 3 עד פי 7 מריכוזו בדם רגיל וזה מבטיח כמות מספקת של גורמי גדילה וחידוש צמיחת השיער.

לאחר השלמת סדרת הטיפולים, המשולבים גם בטיפול תרופתי, בכדורים ובספריי, הניתנים במרשם רופא, ניתן להבחין בתוצאות כבר לאחר המתנה של שלושה חודשים. מבדיקה שערכנו, עולה כי מטופלים רבים מדווחים על שינוי משמעותי בצמיחת השיער לאחר סדרת הטיפולים שעברו באמצעות שיטה זו.

עם זאת, לד''ר בק חשוב להבהיר כי על אף התוצאות הנהדרות, חשוב מאוד להתחיל את הטיפול כאשר מזהים את בעיית ההתקרחות או נשירת השיער "מומלץ לתפוס את הבעיה בזמן, הטיפול יעיל במיוחד כאשר "יש עם מה לעבוד" משמע שקיימים זקיקים פעילים/רדומים (או מושתלים). הטיפול איננו תחליף להשתלה אלא מתאים כטיפול בשלב מוקדם של הנשירה, או לאחר ההשתלה".

הטיפולים מבוצעים במרפאת החברה ברחוב אגוזי 2, רמלה, תחת ידיו הנאמנות של ד''ר בק ועם כל הציוד החדשני הנדרש.

לפרטים נוספים חייגו 0525212364

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ד"ר שמואל בק
  • עוד באותו נושא:
  • התקרחות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully