וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר דור - מעצבת הדירה שלכם

בשיתוף הדר דור

17.12.2020 / 17:33

בשנים האחרונות עולם עיצוב הפנים צובר תאוצה ואנשים רבים שוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים על מנת להתאים את הדירה או המשרד לאופי ולצרכים שלהם וכמובן, לתת טאץ' מקצועי שייצור ייחודיות ותחושה נעימה בכניסה למתחם. אחת ממעצבות הפנים הבולטות בישראל היא הדר דור

הדר דור, מעצבת פנים/אולפן הנבחרים

הכירו את הדר דור, מעצבת פנים עם טביעת אצבע שתגרוף מחמאות מקיר לקיר.

שאלנו את הדר, מהו הסגנון העיצובי המועדף עליה:

"עשיתי כמובן בעבר פרויקטים בסגנון מודרני, כפרי, נורדי, סקנדינבי. אני מאוד אוהבת בתים מרווחים ומוארים.אני אוהבת מאוד את הקו הנקי".

איך את מבטיחה הצלחה בפרויקט מסוים?

"לקוחות שבאים אלינו, יודעים שהם באים למשרד מאוד מקצועי. ישנם שני דברים שאני מקפידה עליהם בכל פרויקט של המשרד. הראשון הוא הדמיה, לקוח מן השורה לא מבין איך יראה הבית, לאדריכלים זה מאוד ברור, אך בזכות הדמיה ריאליסטית אנחנו נכנסים לרזולוציות קטנות ביותר, כך הלקוח רואה בצורה הברורה ביותר איך יראה הבית שלו. הדבר השני הוא לדעת מה התקציב עוד לפני שהתחיל השיפוץ. כך אנחנו מבטיחים שלא יהיו הפתעות במהלך השיפוץ".

הדר, מנהלת באופן אישי כל פרויקט ופרויקט קטן כגדול, ומשיגה תוצאות מרחיקות לכת עבור לקוחותיה בתחומי עיצוב פנים ואדריכלות תוך כדי יצירתיות, חדשנות ורעננות.

הדר, נמנית על השורה הראשונה של מעצבי פנים מנוסים ומובילים באזור השרון והמרכז ובין לקוחותיה ניתן למצוא מנכ"לים, סמנכ"לים, שופטים, עורכי-דין, מהנדסים, אנשי הייטק ובכירים ממוסדות אקדמיים וממגזר הפיננסים.

בשיתוף הדר דור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully