וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדשת תאים בגוף ובנפש - אילה נגה

בשיתוף איילה נוגה

17.12.2020 / 16:18

אחרי שאיחרה להרשמה לאוניברסיטה החליטה איילה נוגה ללמוד קוסמטיקה. ההחלטה הפתאומית הזו הפכה למקצוע בו היא עוסקת כבר 30 שנה כאשר היא מתמחה במגוון טיפולי קוסמטיקה פרא רפואית

איילה נוגה. יח"צ,
איילה נוגה/יח"צ

בימים אלו, כשהנחיות הקורונה מחייבות אותנו לעטות על פנינו מסכות, עור הפנים מועד להתפתחות זיהומים, פריחות ובעיות עור. לצד זה, הלחץ המוגבר וההתמודדות הלא מוכרת עם הקשיים שהמשבר מביא עימו, מוסיפים להחמרת המצב והבעיות הרפואיות. שמרו על בריאותכם והכירו את אילה נגה - קוסמטיקאית פרא-רפואית מעפולה, אשר מטפלת בכל בעיות העור האפשריות ומביאה לתוצאות מושלמות של עור זוהר, קורן ומלא ברק.

"המקצוע בחר אותי"

אילה, שנמצאת בתחום יותר מ-30 שנה, התחילה את דרכה במקצוע באופן לא מתוכנן. לאחר נישואיה, היא עזבה את עיר הולדתה פתח תקווה, ורצתה מאוד להירשם ללימודי מדעי החיים באוניברסיטה בחיפה, בעקבות לימודיה בתיכון במגמת כימיה וביולוגיה. רצה הגורל ואילה פספסה את תחילת שנת הלימודים, מה שהוביל אותה להחלטה ללמוד קוסמטיקה, עבור עצמה.

מאז ומתמיד לאילה הייתה זיקה לענף היופי והאסתטיקה, לכן החליטה לקחת את התחביב צעד קדימה, ולהתמקצע בעולם הקוסמטיקה. אילה החלה את לימודיה הקדחתניים בנעמ"ת חיפה, במשך כל השבוע, העמיקה בשלל התחומים והשתתפה במגוון השתלמויות - איפור מקצועי אצל גיורא שביט, קורס אבחון רב-מערכתי בבית החולים איכילוב, מיקרו-נידלינג, אפילציה, מאסטר בטיפולי אקנה וכיום, היא קוסמטיקאית מאסטר פרא-רפואית.

איילה נוגה. יח"צ,
איילה נוגה/יח"צ

פתרון לכל בעיית עור

טיפולי הפנים שאילה מציעה בקליניקה שלה, הם טיפולים משולבים בטכנולוגיות חדשניות - גלי רדיו RF למיצוק, פרקשנל (לטשטוש צלקות, מיצוק העור, הצערתו ועוד), מיקרו-נידלינג (מזותרפיה - פציעה מבוקרת לחידוש העור), פוטותרפיה (טיפול בקרני UV לבעיות עור כרוניות), אלקטרופורציה, והיא מומחית באפילציה (הסרת שיער ממוקדת).

"אני מטפלת בבעיות עור שפוגשות את האדם בכל תחנות חייו", אומרת אילה, "מנוער עם אקנה, הריונות, מצבים הורמונליים מאתגרים, ועד טיפולי אנטי אייג'ינג ובעיות פיגמנטציה גם ללקוחות בנות 85. מנעד רחב של בעיות". בשל הרקע של אילה בתחום הכימיה, ניתנת לה האפשרות לברור באופן מקיף את התכשירים איתם היא עובדת וכך, היא בוחרת את החומרים הטובים ביותר לעור הפנים. כמו כן, היא תמיד דואגת להתעדכן בהתפתחויות המוצרים בשוק המקומי ואף מרחיקה לנסוע להשתלמויות וכנסים בחו"ל כדי להתחדש במוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר. בנוסף, בקליניקה של אילה מתבצעים גם טיפולי הזרקות על ידי רופא מקצועי הנותן מגוון פתרונות בתחום הדרמטולוגי.

איילה נוגה. יח"צ,
איילה נוגה/יח"צ

טיפול מכל הלב

עבור אילה, המפגש עם הלקוח הוא מעבר לטיפול קוסמטי ולעיתים היא חובשת גם כובע של מטפלת רגשית, ובנוסף לטיפול הפיזי, מעניקה אוזן קשבת וכתף תומכת ללקוחותיה, מה שהופך את הטיפול אצל אילה לחוויה מרפאת - הן פיזית והן נפשית.

"מה שחשוב לי זו התוצאה, ובאותה מידה, לראות את האדם שעומד מולי. לקוחות באים אליי לא רק לטיפול, אלא גם כדי להרגיש שמישהו רואה אותם, שומע אותם. הרבה פעמים לקוחות מספרות לי את הקשיים והסודות הכי כמוסים שלהן", מסבירה אילה. "כשבאה אליי מישהי עם בעיה, אני רוצה להיות זו שעוזרת לה לפתור אותה, ללא ייאוש".

אילה, שחרטה על דגלה טיפול מקצועי, אמין ואיכותי, מעבירה ללקוחותיה את כל הידע שלה מניסיונה האישי, גם מבחינה תזונתית ובריאותית, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. היא משתפת: "אני חושבת שהגוף הוא המקדש הפרטי שלנו, ולכן כל מה שאנחנו מכניסים לתוכו, הן מבחינה פיזית כמו מזון, והן מבחינה נפשית כמו סטרס, כעסים, רגשות שליליים, בסופו של דבר, באים לידי ביטוי בעור ובגוף, וזה מה שאני אוהבת לחלוק עם הלקוחות שלי, הידיעה שגוף ונפש מחוברים יחד. במשך התהליך הקוסמטי בקליניקה, פשוט רואים את השינוי - העור נראה זוהר, צעיר ומלא ברק, וכך גם התחושה הפנימית. כשאני רואה את החיוך בסוף התהליך, אני יודעת שאני במקצוע הנכון".

אילה נגה

כתובת: רח' העלייה 11, עפולה.

טלפון: 050-6487884

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף איילה נוגה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully