וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת הבית - מאכלים ביתיים מהטבע

בשיתוף הבית

17.12.2020 / 14:32

לפעמים כל מה שבא לנו זה אוכל של בית - אוכל חם, שעוטף בטעמי ילדות אהובים ומעלה חיוך ענק על הפנים. הכירו את מסעדת הבית בכפר סבא שמבשלת במטבח הצבעוני שלה אוכל שמח שגורם להרגיש בבית, שבמקרה הוא גם טבעוני. יצאנו לבקר במסעדה וליהנות מאירוח ביתי וטעמים נפלאים

הבית מאכלים ביתיים מהטבע. יח"צ,
הבית מאכלים ביתיים מהטבע/יח"צ

הבית בכפר סבא היא מסעדה ביתית כשרה וטבעונית שתשמח לקבל אתכם עם המון חום ואהבה, להעניק לכם חוויית סעודה באווירה מחבקת ולפנק אתכם במנות חמות וטריות המוגשות ברוחב לב - בדיוק כמו בבית. התפריט משתנה כל יום, הכל טרי מהטבע והמחירים הוגנים.

כל המנות במסעדה הן טבעוניות ומורכבות מחומרי גלם איכותיים ובריאים, מה שמעניק לאוכל את הטעם המיוחד של הבית. המסעדה מציעה תפריט רחב של אוכל ביתי ממגוון מטבחים שונים כמו המטבח התאילנדי, הסיני, המרוקאי, ההודי ועוד. בנוסף, ניתן למצוא מבחר גדול של מנות כמו תבשילים, פיצות, קציצות, מפרום, שווארמה, מעורב, עראייס - כולם מוגשים עם אורז או קוסקוס יחד עם טחינה וחמוצי הבית.

המסעדה מעוצבת בפשטות כובשת לבבות, שנותנת תחושה אותנטית של חמימות מהרגע הראשון שנכנסים אליה. קירות העץ מקושטים בצנצנות של חמוצים ותמונות משפחתיות של אבי מטיולים בהודו ושאר העולם. הריהוט נבנה בעבודת יד שבנה אבי בעזרת חברים, וברחבי המסעדה תוכלו למצוא כלים ישנים, כדים וקנקנים יפים שהגיעו כל הדרך ממרוקו עם סבתא של אבי. בנוסף, המנות נמזגות מתוך סירים גדולים ונוסטלגיים שנמצאים בקדמת המסעדה, מה שמוסיף ותורם לאווירה הביתית.

הבית מאכלים ביתיים מהטבע. יח"צ,
הבית מאכלים ביתיים מהטבע/יח"צ

מהמטבח הביתי

אבי, הבעלים של המסעדה ובעל ניסיון רב בתחום האוכל והבישולים, החליט להקים אותה במטרה להביא את כל הטעמים מהמטבח הביתי של משפחתו. "האהבה לאוכל הגיעה מהבית, ואפשר לומר שכבר מגיל צעיר אהבתי להיות במטבח. תמיד סיקרנו אותי הריחות במטבח של סבתות שלי, שהיו מבשלות אוכל עדתי מהמטבח המרוקאי והטריפוליטאי. רציתי להמשיך ולשמר את סוג האוכל הזה ואת מסורת הבישולים הביתיים, שמעבר לטעמים, מעבירה רגש חזק של משפחתיות. מעבר לזה, חשוב לי שגם הילדים שלי יחוו את מה שאני חוויתי דרך התבשילים הביתיים", סיפר אבי.

בנוסף למאכלים הביתיים שמגיש במסעדה, החליט אבי לאתגר את עצמו אף יותר ולנסות להביא את כל המטבחים האהובים והמוכרים מהעולם. "רציתי לחשוף את הלקוחות שלי לכמה שיותר מטבחים שונים, גם כדי שיוכלו להתנסות בטעמים אחרים, וגם כדי לענות על הצורך במנות טבעוניות במטבחים אלה. את הניסיון והאהבה לאוכל הבאתי את מהבית, אבל את הטעמים אני רוצה להביא מהעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הבית מאכלים ביתיים מהטבע. יח"צ,
הבית מאכלים ביתיים מהטבע/יח"צ

הבחירה בטבע

בשנים האחרונות, הביקוש למטבח טבעוני ולמנות מהטבע ממשיך לעלות, ומתוך הצורך הזה אבי החליט לקחת על עצמו את האתגר ולשחזר את האוכל של הבית - רק ללא בשר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, היום קיימות מנות טבעוניות מעולות עם טעמים טובים שכמעט לא ניתן להרגיש בהבדל. בנוסף, קיים מבחר רחב של תחליפי בשר וגבינות איכותיים שגורמים לכל אחד לרצות לאכול בריא.

"אם היו אומרים לי לפני כמה שנים שאפתח מסעדה טבעונית הייתי אומר שאין סיכוי, אבל ככל שנפתחתי לסוג המטבח הזה הבנתי שמדובר באוכל ברמה גבוהה מאוד", סיפר אבי. "השאיפה שלי היא להגיע גם לאנשים אוכלי בשר ולא רק טבעוניים כי בסופו של דבר אם האוכל טעים ואפשר להוריד בצריכת הבשר אז מבחינתי זה מקודש. אני יכול לומר שהרבה סועדים לא טבעוניים אוכלים את האוכל שאני מבשל, מבלי לדעת שזה טבעוני ומופתעים לטובה. הם בכלל לא שמים לב להבדל", אומר אבי.

מעבר לזה, הבחירה של אבי במטבח הטבעוני הייתה די מתבקשת. "אשתי צמחונית וזה גם היה חלק מהבחירה במטבח הזה. במסעדות קודמות שהיו לי, הרגשתי רע כשהיא הייתה באה למסעדה ולא אוכלת. רציתי שהיא תהנה מאותם מאכלים שאני אוכל ונהנה מהם, בעיקר המאכלים והתבשילים הטעימים מהמטבח הביתי שלי. כשהיא שמעה שהעליתי את המחשבה להיכנס למטבח הטבעוני, היא הייתה מאוד מרוצה", סיפר אבי בגאווה.

כתובת: התע"ש 23, כפר סבא

טלפון: 09-7400104

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף הבית
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל ביתי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully