וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מרשלנות רפואית? פנו לעו"ד ריול עדיקה

בשיתוף עו"ד ריול עדיקה

18.10.2020 / 14:23

תביעות בגין רשלנות רפואית או תאונות נחשבות למורכבות במיוחד, לכן חשוב לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי שילווה אותנו בכל התהליך עד לקבלת הפיצוי ההולם. הכירו את עורכת הדין ריול עדיקה, המספקת ייעוץ וייצוג משפטי עבור מקרים כמו רשלנות רפואית ונזיקין

ריול עדיקה, עו"ד/אולפן הנבחרים

אייטם - הכירו את עורכת דין, ריול עדיקה, מומחית בתחום רשלנות רפואית ונזיקין. המשרד שלה מספק ייעוץ וייצוג משפטי, ניהול תיקי לקוחות תוך מתן שירות משפטי כולל, אישי, צמוד ויכולת תמרון בהתאם לנסיבות, להשגת התוצאה האופטימלית עבור כל לקוח ולקוח.

שאלנו את עו"ד עדיקה מהו ה"אני מאמין" שלה:

"אני מאמינה בעבודה ברמה מקצועית בלתי מתפשרת וברמת שירות גבוהה. בכל אירוע תביעה, מתבצעת אנליזה יסודית שלו, עם חשיבה כיצד להביא ללקוח את התוצאה המקסימלית והאופטימלית עבורו, תוך בחירת האסטרטגיה המתאימה בכל קייס. שילוב כל אלו, מוביל לתוצאות מצויינות של טיפול באירועים השונים, בהינתן הנסיבות הספציפיות של כל מקרה ומקרה
משרדי מטפל במקרים בהם נדרשים ידע וניסיון ייחודיים בתחומי התמחותו".

מה הוביל אותך לעסוק בתחום?

"אני לוחמת צדק. מאמינה כי בעזרת הכלים המשפטיים אשר ברשותי, הניסיון העשיר אשר צברתי משנת 2008 ועד היום, והאמביציה הדוחפת ומניעה אותי קדימה, אוכל להביא את הצדק לידי ביטוי עבור כל אחד ואחת מלקוחותיי".

לסיום, תני לנו בבקשה טיפ בנושא?

"אם אדם נפגע בכל תאונה חלילה - ראשית יש לשמור על כל החומר הרפואי. בנוסף, שם המשחק הוא תיעוד - לתעד את כל מה שקשור לתאונה ותמיד להתפנות במיידי לבדיקה בבית החולים".

אם נפגעתם מתאונה או שסבלתם מרשלנות רפואית, עורכת הדין ריול עדיקה תלווה אתכם כל הדרך עד לקבלת פיצוי הולם.

בשיתוף עו"ד ריול עדיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully