וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירון משכנתאות - כך תעשו את זה נכון

בשיתוף מירון משכנתאות

17.12.2020 / 14:00

גיא היה מיואש, סבבי הפגישות שלו בבנקים השונים במטרה לקבל משכנתא התישו אותו נפשית ולא נתנו לו מנוח. הוא הלך לישון עם כל המידע ומספרים השונים והתעורר איתם בבקרים, עד שקיבל את המלצתו של אחד מחבריו לפנות לייעוץ מקצועי ובפעם הראשונה נשם לרווחה

ביטוח משכנתא. ShutterStock
משכנתא/ShutterStock

"גיא הגיע אליי בשלב האחרון לפני ייאוש מוחלט", סיפר יועץ המשכנתאות יוסף, מבעלי חברת "מירון משכנתאות". חברה זו הפכה בשנים האחרונות למובילה בתחום השגת משכנתאות, עם ריבית נמוכה ותנאים אטרקטיביים, "מרוב הצעות מסובכות הוא לא ידע מימינו ומשמאלו" הוא הוסיף.

לאחר פגישת ייעוץ המליץ יוסף ללקוח החדש שלו לנוח כשבוע ימים ובסיומם חזר אליו עם רשימת הצעות חדשה, על כך הוא סיפר: "הפער בין ההצעה הזולה ביותר שהוא קיבל, לבין ההצעה היקרה ביותר שאני הצעתי לו עמד על כמעט 127,000 שקלים חיסכון בריבית. כל זה כאשר שכר הטרחה קטן בהרבה מהסכום שהוא חסך בייעוץ מקצועי".

מה שגיא לא ידע היה, שההצעות עבורו היו יקרות מאחר וה- BDI )דירוג הלקוחות בבנקים) היה שלילי, כך שממילא הוא היה נחשב ללקוח בסיכון. באמצעות שורת מהלכים "מירון משכנתאות" העלתה את דירוגו של גיא לרמה שאיפשרה לו לקבל משכנתא בריבית נמוכה.

יוסף אמסלם מבעלי החברה, חי את תחום המשכנתאות כבר שנים ארוכות. עם סיום לימודיו המקצועיים הוא התקבל למשרה בכירה בחברת ייעוץ משכנתאות, לאחר מכן החליט לצאת לדרך עצמאית שתביא לידי ביטוי את תפיסת עולמו בתחום.

לאחר ייעוץ ראשוני, פונה יוסף לעמיתיו מנהלי סניפי הבנקים ומבקש מהם הצעת מחיר שתתאים לדרישת הלקוח. לאחר עבודה של מספר ימים, מגיש יוסף ללקוח את ההצעות כולן עם המלצתו במי מהן כדאי לבחור. "פגשתי כבר בלא מעט לקוחות שהגיעו אליי לאחר שקודם לכן היו בפגישה בבנק בלי ליווי של איש מקצוע מנוסה", סיפר יוסף והוסיף, "יש נטייה לחשוב כי הפקיד בבנק יעשה את כל שביכולתו לעזור להם לקבל משכנתא נוחה, אולם מתוקף תפקידו כנציג של הבנק, הוא חושב על טובת הבנק ולא על טובת הלקוח.

"לכן ההצעות שמציע טובות קודם ובעיקר לבנק, כך שבאותה הנשימה זו יכולה להיות עסקה לא משתלמת לצד השני".

לאורך השנים יוסף צבר לעצמו קשרים מצוינים בבנקים הגדולים, כך שיש לו דלת פתוחה אצל מנהלי הסניפים ומנהלי מרחב, אלו סומכים עליו כי אם הוא מייצג לקוח מסוים, הוא עשה את כל שיעורי הבית המוקדמים וניתן לסמוך על שיקול הדעת שלו בהתאם לגובה וסוג המשכנתא אשר מבקש לקבל.

"בסופו של יום, הבנק הוא עסק למטרת רווח ולכן המטרה שלו היא לתת את ההצעה הכי אטרקטיבית למי שמבקשים להיעזר במשכנתא. אולם מדובר בתהליך סבוך, בו צריך להלביש את העסקה הכי נכונה ומתאימה ללקוח, ממש כפי שתופרים חליפה. צריך לקבוע יעדים, לראות מה האמצעים שעומדים לרשות הלקוח, כמה כסף הוא יכול להחזיר בכל חודש מבלי להתפרק, לקחת בחשבון שינויים שיכולים לצוץ בעתיד, כמו התרחבות שלהמשפחה ועוד המון דברים קטנים שמשחקים תפקיד מכריע במשכנתא של עשרות שנים קדימה. את כל אלו אני עושה כאשר ניגש לבנקים השונים עם תוכנית בדוקה משלי, לא להיפך", סיפר יוסף.


בעקבות המציאות החדשה, בנק ישראל יצא בצעד שאמור להטיב ולהקל על האזרחים אשר מחזיקים נכס בבעלותם. מדובר בהטבה זמנית שנותנת את האפשרות לקבל מימון לכל מטרה עד 70% משווי הנכס, כך שניתן יהיה להוריד באופן משמעותי את ההחזרים חודשיים על ההלוואות, על כך יוסף הרחיב: "נניח שלאדם מסוים יש דירה בשווי של שני מיליון שקלים ובעת הרכישה הוא לקח משכנתא בגובה של 800,000 שקלים. בכל חודש יש לו החזר של 3,500 שקלים, אך אם במשך השנים הוא לקח הלוואה נוספת לצורך אחר (שיפוץ וכד') ובגינה הוא מחזיר בכל חודש 3,500 שקלים נוספים, יוצא לו לשלם ביחד בכל חודש 7,000 שקלים.

"ההטבה החדשה יכולה להוזיל את ההחזר החודשי שלו בצורה משמעותית. כמו כן חברתנו מתמחה בפתרונות יצירתיים של כלל סוגי המשכנתאות, מימון גם ללקוחות מוגבלים ופושטי רגל מול שיעבוד נכס".

לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ מקדימה ללא עלות, ניתן לפנות אל חברת "מירון משכנתאות" בטלפון: 077-230-2808

מייל
Gmail.com@4134343

בשיתוף מירון משכנתאות
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתא
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully