וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על מרצדס או למבורגיני? גילינו מי יכול להגשים לכם את החלום

בשיתוף בוואריאן מוטורס קלאב

17.12.2020 / 12:09

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה ברכבי היוקרה שמוסיפים צבע ונוף לכבישי ישראל. מי אחראי לכך? תפסנו לשיחה את לירן אלדין מחברת "בוואריאן מוטורס קלאב", שגילה לנו שלא מדובר בטרנד לעשירים בלבד

בוואריאן מוטורס קלאב. יח"צ,
לירן אלדין מנהל חטיבת היוקרה. בוואריאן מוטורס קלאב/יח"צ

בשנים האחרונות העלייה ברכבי היוקרה והאספנות על כבישי ישראל ניכרת, ובהיעדר יבואן רשמי בארץ לרכבים אקזוטיים, השאלה המתבקשת היא מי מביא אותם לכאן?

חברת "בוואריאן מוטורס קלאב" היא חברה שמתמחה בייבוא אישי ומקביל של רכבי יוקרה ונישה, כאלה שלא רואים בצורה שכיחה על כבישי ישראל. חברת הבוטיק שממוקמת בהרצליה פועלת בשני מישורים: היא מתמחה בייבוא מיוחד לארץ של רכבי יוקרה, אספנות וספורט, ובמקביל פועלת לאבזור יוקרתי לרכבים שכן קיימים במדינתנו הקטנה.

בוואריאן מוטורס קלאב. יח"צ,
Bavarian motors workshop/יח"צ

שוחחנו עם לירן אלדין, מנהל חטיבת הפרימיום של החברה שסיפר לנו על פעילות החברה: "לצד ההתמחות שלנו להביא לישראל מכוניות ייחודיות כמו למבורגיני, לוטוס או מקלארן, שאין להן נציגות רשמית בארץ, אנחנו מייבאים גם רכבים שכן קיימים פה, אבל בדרגות אבזור יותר משמעותיות ועם מנועים משודרגים יותר ממה שהיבואן הרשמי מביא בצורה סדירה לארץ. עדיין, עם כל השדרוגים, רכב כזה יעלה פחות לצרכן הסופי".

אז מה הגורם לכך שבכבישי ישראל אנחנו רואים יותר ויותר רכבי יוקרה? לירן מסביר שאנשים היום פשוט רוצים להיות יותר ייחודיים מאחרים. "בשנת 2020 אנחנו ממש רואים עלייה ניכרת ברכבים האקזוטיים בארץ. השנה נמסרה אצלנו בחברה כמות ניכרת מאוד של מכוניות אקזוטיות כמו פרארי, למבורגיני, מקלארן ועוד. צריך להבין שאלה רכבים שלא ראינו בכבישי הארץ כלל בשנים האחרונות, והסיבה העיקרית היא שאנשים היום רוצים רכב מיוחד משלהם. ומי מהלקוחות, שרכב כמו למבורגיני לא מספיק ייחודי בשבילו, יכול לאחר רכישת הרכב לגשת לסדנה שלנו ולהוסיף לרכב את הנגיעות האישיות שלו - מאלמנטים כגון כיתוב של ראשי תיבות של השם על המשענת, דרך בודי קיט ייחודי , ועד לציפויים בצבעים מיוחדים. אנחנו עושים את כל השינויים הקטנים שנותנים ללקוח להשאיר את הטאץ' האישי שלו על הרכב שאותו הוא רוכש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בוואריאן מוטורס קלאב. יח"צ,
רוברט אנוקוב מנכ"ל בוואריאן מוטורס קלאב/יח"צ

בנוסף ליכולת של החברה להביא לארץ רכבים שלא מיובאים על ידי היצרן, החברה דואגת גם לספק את השירותים עבור הרכבים בהמשך הדרך. "אנחנו מספקים שירות לכל מי שקונה רכב מאיתנו, כולל הרכבים שאין להם נציגות רשמית פה בארץ. לדוגמא, לרכב למבורגיני אין סוכנות רשמית בארץ, אז אנחנו מספקים שירות של Flying doctor - כלומר, אנחנו בקשר עם היצרן, ואם יש ברכב תקלה מסוימת אנחנו מטיסים לארץ טכנאים מומחים מחו"ל. במקרים אחרים אנחנו נשלח את הרכב לתיקון וטיפול בחו"ל במסגרת האחריות".

החברה מספקת רכבים יוקרתיים ואקזוטיים לכל דורש, והראשונים שדורשים הם כמובן הסלבס המקומיים. בין המפורסמים שהתחדשו ברכבים חדשים ונוצצים מטעם החברה הם אנשים מוכרים ומובילי דעת קהל כמו בן אל תבורי או ניקול ראידמן ועוד.

בוואריאן מוטורס קלאב. יח"צ,
לירן אלדין מנהל חטיבת היוקרה. בוואריאן מוטורס קלאב/יח"צ

אז האם רכבי נישה וספורט הם לעשירים בלבד? לירן מסייג: "כשמדברים על מכוניות יוקרה, זה לאו דווקא אומר שהרכב הולך להיות מאוד יקר. יש לנו דגמים שמתחילים ב-200 אלף שקל ויש לנו המון פתרונות מימון לקהל הרחב, אם זה תשלומים או אם זה טרייד אין. אנחנו מזכים את כל מי שמגיע אלינו עם רכב משומש, וסכום הזיכוי מתקזז מסכום הרכב החדש שהוא רוכש. ככה כל אחד, גם אם יש לו רכב ישן, יכול לקבל זיכוי, ויחד עם פריסת תשלומים נוחה, לצאת עם רכב יוקרה חדש".

בוואריאן מוטורס קלאב. יח"צ,
Bavarian motors workshop/יח"צ

יש מספר חברות ייבוא לרכבים יוקרתיים בארץ, אבל ללא ספק הבולטת שבהן היא "בוואריאן מוטורס קלאב": "זוהי סוכנות יבוא שמתנהלת ברמה של יבואן גדול - יש לנו שני אולמות תצוגה גדולים, שירות לקוחות ענק ואיכותי, פתרונות מימון וטרייד אין, והכי חשוב מכוניות יוקרה זמינות - דבר שהוא לא שכיח בענף הייבוא האישי והמקביל פה בארץ ישראל".

אתר אינטרנט

אינסטגרם

אינסטגרם לירן

בשיתוף בוואריאן מוטורס קלאב
  • עוד באותו נושא:
  • רכבים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully