וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשפץ בסטייל: דקו בוטיק באשדוד, מותג יוקרה לעיצוב הבית

בשיתוף deco

17.12.2020 / 11:05

מתחמים לעיצוב הבית ניתן למצוא בשפע במדינת ישראל, אך המבינים בעיצוב יודעים כי את הפריטים השווים באמת שיעניקו לביתכם סגנון מודרני ייחודי, מוצאים בחנות בוטיק ייחודית. הכירו את deco אשדוד, מותג יוקרה לעיצוב הבית בו תמצאו את כל פתרונות העיצוב לבית

Deco אשדוד. יח"צ,
Deco אשדוד/יח"צ

לאחר שבועות ארוכים בהם היינו ספונים בביתנו בעקבות הסגר, חלק גדול מהאנשים הרגישו צורך עז לשינוי עיצובי במשכנם הבטוח. התחנה הראשונה בתהליך השינוי או השיפוץ בבית היא כמובן החנויות השונות לעיצוב הבית בהן נבקר כדי לבחור את פתרונות העיצוב של ביתנו החדש. בעוד מרבית האנשים יבחרו להתרוצץ בין חנויות שונות, צוות עורכי המערכת מצא עבורכם את החנות שתספק לכם מעטפת שלמה ובעיקר ''ראש שקט'' בכל הקשור לפתרונות העיצוב לבית - deco אשדוד.

Deco אשדוד. יח"צ,
Deco אשדוד/יח"צ

המתחם, שממוקם ברחוב העבודה 43 באשדוד, מספק את כל המוצרים לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת. החל ממגוון עשיר של אריחי קרמיקה, אריחים מצוירים, ריצוף, חיפוי קירות ואביזרים משלימים ועד למגוון סגנונות של ריצופים, פרקטים, חיפויים, כלים סניטריים, ריהוט אמבט, וחדרי ספא.

בנוסף, בחנות מתמחים בכל חומרי הבניין להם זקוק כל משפץ מתחיל. ניתן להשיג בחנות את כל החומרים הדרושים לשיפוץ באיכות הגבוהה ביותר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
Deco אשדוד. יח"צ,
Deco אשדוד/יח"צ

החנות פועלת כבר מעל 20 שנה, בניהולו של אושרי פרחן. בשיחה שערכנו עם אושרי, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום. "החנות הוקמה על ידי המשפחה ואני עוד בתור ילד הייתי עובד בתחום. התחלתי במחלקת חומרי הבניין ולאט לאט התקדמתי בתפקידים השונים עד שהגעתי לנהל את העסק. עם הזמן שידרגנו את החנות, פתחנו אולם תצוגה רחב היקף והתחלנו לייבא אריחי קרמיקה שנחשבים לחוד החנית של האריחים במדינת ישראל".

השאר היסטוריה. כיום deco אשדוד נחשבת לאחד ממתחמי הבוטיק המובילים בישראל. אל החנות נוהרים באופן קבוע לקוחות רבים מכל קצוות הארץ, אודות לאיכות החומרים והשירות המוענקים בחנות. אנשי המכירות בחברה הם קרולין שונק, מנהלת אולם החברה, שנמצאת בתחום מעל 25 שנה ולצידה יעקב כהן שלו 25 שנות ניסיון גם כן.

Deco אשדוד. יח"צ,
Deco אשדוד/יח"צ

כל המוצרים בdeco מיובאים ישירות מהמותגים המובילים בעולם, תוך הקפדה על איכות ללא פשרות, מה שמעניק ללקוחותיהם ''ראש שקט'' ברכישה בחנות, כולל האחריות המקיפה על המוצרים.

מעבר לאיכות החומרים, אין ספק כי הייחודיות של deco אשדוד טמונה בתודעת השירות הגבוהה וביחס האישי שאושרי ועובדי החנות מעניקים ללקוחותיהם "המסר שעובד מבחינתי לכל נותני השירות בחנות הוא אחד - השירות הוא מעל הכל". מספר אושרי "אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר החל מרגע כניסתם לחנות ועד לסיום הקנייה, כולל טיפול בבעיות שעלולות לצוץ בהמשך הדרך. הפידבקים שאני מקבל מהלקוחות הם החשובים ביותר עבורי".

Deco אשדוד. יח"צ,
Deco אשדוד/יח"צ

המגוון הרחב של הפריטים, העובדה כי ניתן למצוא בחנות את כל פתרונות העיצוב לבית תחת קורת גג אחת, איכות החומרים והשירות המוענק במקום - כל אלו לא מותירים מקום לספק, deco אשדוד היא החנות המומלצת ביותר לרכישת חומרי השיפוץ והעיצוב לבית. מילה של מומחים.

Deco אשדוד

העבודה 43

לפרטים נוספים 08-852-7474

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף deco
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully