וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוזי: אמנות והנדסת עץ

בשיתוף אגוזי

17.12.2020 / 9:06

כולנו מבלים זמן רב בישיבה לצד שולחנות, דלפקים וספריות, הן במשרדים והן בבתים, לכן חשוב להשקיע מחשבה כאשר אנו מחליטים לרכוש רהיט מעוצב חדש, בין אם מדובר בשולחן לימודי, דלפק, ספריה למשרד, דלת, מטבח או אפילו חדר שינה

אגוזי. ליטל שחר,
אגוזי/ליטל שחר

צוות המערכת שלנו סקר לאחרונה את תחום הרהיטים שמיוצרים מחומרי הגלם המשובחים ביותר והגיע למסקנה שכאשר אתם בוחרים ''אגוזי'' אתם בוחרים לקבל לא רק יחס אישי, אלא גם להיות שותפים לדרך ביצירת רהיט מעץ, אשר יהיה מושלם עבורכם.

הבעלים של אגוזי הוא שלמה צרפתי, אשר דואג לייצר את המוצרים עם המון אהבה ומחומרי הגלם המשובחים ביותר שנבחרים בקפידה. הכל מתחיל ברעיון, ממשיך בבחירה הנכונה של העץ, יחד עם מיטב חומרי הגלם, ומסתיים ביצירת הפתרון המרשים והמעשי ביותר עבורכם. החברה מספקת כאמור מטבחים, חדרי אמבטיה, חדרי שינה, ריהוט מיוחד לפי הזמנה, רהיטים איכותיים, ארונות קיר, חדרי ילדים, שולחנות, דלתות כניסה, חדרי טלויזיה ועוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אגוזי. ליטל שחר,
אגוזי/ליטל שחר

שלמה צרפתי הוא אמן וחרש עץ, המבצע את כל סוגי עבודות הנגרות על-פי הזמנות אישיות. כאמן, הוא לא מתפשר על ההיבטים האסתטיים והעיצוביים, וכחרש עץ אינו מתפשר על איכות העבודה. בזכות הניסיון הרב שצבר, יש ביכולתו לספק פתרונות העונים על הצרכים והדרישות. את העסק הוא הקים בעצמו, כאשר כבר למעלה מארבעים שנה הוא מלווה בחדוות יצירה של ממש, החל מדלת הכניסה דרך המטבח, חדרי האמבטיה, הסלון ועד חדרי השינה.

בשיחה שערכנו עם שלמה צרפתי הוא אמר: "אתם מספרים לי איך אתם רוצים לנצל את חלל הבית ואני מיישם את זה על הצד הטוב ביותר. אני רואה את המקצוע שלי, כשליחות אישית ומאות לקוחותיי שליוויתי, לאורך השנים, יעידו על כך. הם הפכו למשפחה שנייה שלי. בכל תוצר היוצא מבית המלאכה אני מכניס את הלב והנשמה יחד עם תבונה, ניסיון, אומנות וטכנולוגיה''. ואכן, התכנון והעבודות המבוצעות הן אישיות וייחודיות לכל לקוח. הידע המקצועי, הניסיון, היצירתיות וחדוות החיים מאפשרים לשלמה צרפתי להגשים כל פנטזיה עיצובית עבור הלקוחות שלו ולשלב במיומנות היבטים אסתטיים.

אגוזי. ליטל שחר,
אגוזי/ליטל שחר

"זה לא עוד ארון וזהו, זו אמנות מתוך שליחות, זו אהבה לאנשים מאחורי הרהיט ואהבה גדולה לעץ, זו מערכות יחסים עם הלקוחות שלי לכל החיים, אישית, מחבקת ומלאה בנשמה'', ביקש הבעלים של אגוזי להדגיש. "מטבח זה עניין של התאמה אישית, איך שלא נסתכל על זה, יש בזה מימד אישי. הצד האנושי הוא חלק מאוד משמעותי בתהליך הבניה של המוצר וההתקנה שלו, מאחר וזאת קטגוריה חריגה בענף עיצוב הבית, שאנשים רוצים בה דווקא אנושיות''. המשיך צרפתי.

אגוזי. ליטל שחר,
אגוזי/ליטל שחר

בבדיקה שערכנו מצאנו כי התוצאה הסופית שהלקוח מקבל זו נגרות אמנותית מלאת נשמה ועם זאת, כל אחד ואחד מהם נכנס להיות חלק ממשפחת אגוזי ומקבל אחריות לכל החיים - אין ספק כי מדובר בגישה מיוחדת ונדירה. לאור הרמה המקצועית, אשר שלמה צרפתי מביא איתו, אין לו שום בעיה לתת הבטחה גדולה כל כך ולעמוד מאחוריה כבר עשרות שנים, כי באגוזי אתם באמת מקבלים אבא ואמא למוצר שרכשתם. "אנחנו מציעים ללקוח שקט נפשי, ביטחון ואחריות לכל החיים מתוך דיאלוג, נתינה ושליחות מלאת משמעות לאורך כל התהליך ולאחריו''. סיכם שלמה. לאור העובדה כי תהליך הנגרות בבית ארוך וכולל מספר שלבים חשובים, הוא ילווה אתכם בהקשבה ויתייחס לכלל הגורמים המעורבים בפרויקט.

אגוזי. ליטל שחר,
אגוזי/ליטל שחר

עד היום, "אגוזי" תכנן וביצע מאות פרויקטים בדירות, בתים, משרדים ומבנים ציבורים. אז אם אתם מחפשים מקצועיות, עלות תועלת משתלמת, שירות יוצא דופן, עיצוב וחשיבה מחוץ לקופסא שתתורגם לצרכים ולרצונות שלכם - שלמה צרפתי יספק לכם את הטוב ביותר, החל מעמידה בלוחות זמנים, אחריות לכול החיים, איכות, אמינות, שקיפות, חשיבה פורצת גבולות ועד הזמנה שתגיע עם הדמיה מדוקדקת.

טלפון 7656465 050 - שלמה צרפתי.

להשארת פרטים

אתר

מייל: ceo@egozy.co.il

פייסבוק

בשיתוף אגוזי
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully