וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקות אורגניות בשיטה ייחודית: הסוד למראה שיער משי

בשיתוף המרכז להלקת השיער

16.12.2020 / 16:36

אנשים רבים מחפשים אחר המספרה הטובה שבה יוכלו לקבל טיפול החלקה לשיער שיעזור לשפר את מראה השיער ולשקם אותו, אבל לא כולם מכירים את סודות ההחלקה של נטלי מור, שהופכת את השיער למשי עם אפקט של ברק, ומאפשרת להיכנס איתו לים ולבריכה

המרכז להלקת השיער. המרכז להלקת השיער,
המרכז להלקת השיער/המרכז להלקת השיער

החלקה אורגנית, למי שלא מכיר, היא שיטה שבה מחליקים את השיער ומשקמים אותו במקביל. ההחלקה נעשית על ידי שילוב של חומרים כגון אגוז שיאה, חומצות שומן, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ועוד, שעוזרים לשקם את השיער ולהחזיר את הלחות והברק שנעלמו ממנו במהלך השנים. בניגוד להרבה משיטות ההחלקה האחרות, בשיטה זו אין שימוש בחומרים מסוכנים הפוגעים בשיער, ולכן היא נחשבת לבריאה יותר.

אחת ממעצבות השיער המתמחות בהחלקה אורגנית היא נטלי מור, מומחית להחלקות וטיפולי שיקום שיער בשיטה האורגנית, שהפכה לשם דבר בקרב מעצבי שיער הודות לרמת הטיפולים הגבוהה ולמקצועיות של נטלי.

נטלי מציעה מגוון טיפולים לשיער כמו החלקות בשיטה האורגנית, תוספות שיער, טיפולי שיקום ועוד. נטלי, שהחלה את דרכה כמעצבת שיער לגמרי במקרה, הפכה במשך השנים למומחית בתחום אשר יודעת לטפל בשיער לקוחותיה בצורה הטובה ביותר כדי להוציא ממנו את הפוטנציאל האמיתי. כל הטיפולים שהיא עושה נועדו לשפר, לשקם ולחזק את השיער, ולכן לא תמצאו במקום תכשירים שעלולים לפגוע בו וגם לא חומרים שעלולים לסכן את בריאותכם.

ההחלקה של נטלי משקמת את השיער, מחליקה אותו לצמיתות וגורמת לו להיראות מבריק, לא רק באותו היום של ההחלקה, אלא גם אחרי חפיפה. לאחר ההחלקה, השיער חלק לגמרי ואין חובה לייבש אתו עם פן כדי שיראה מושלם. בנוסף, היא מציגה שני סוגים שונים וחדשניים של תוספות שיער - תוספות באמצעות הלחמת קרטין שמשתלבות עם השיער, ותוספות מדבקה (Tape It) שנצמדות לשיער באמצעות מדבקה שקופה, ומאפשרות לשיער הטבעי להשתקם ולצמוח.

המרכז להלקת השיער. המרכז להלקת השיער,
המרכז להלקת השיער/המרכז להלקת השיער

החלקה בשיטה ייחודית

היום, הרבה מעצבי שיער בארץ מבצעים החלקות שיער עם חומרים שלא מאושרים על ידי משרד הבריאות, מה שגורם לשיער להישבר ולהתייבש עם הזמן. בנוסף, זמן ההחלקה הממוצע אורך כשש שעות, במהלכן הלקוחות עוברים תהליך מעייף ומייגע. אצל נטלי תוכלו לעשות החלקת שיער בשיטה ייחודית שהיא פיתחה עם חומרים שמיוצרים במיוחד עבורה ומאושרים על ידי משרד הבריאות לשימוש בהחלקות שיער, ולא רק כתמרוק שיקום (בניגוד לשאר חומרי ההחלקות). החומר של נטלי מיוצר בארץ ללא פורמלין ופרבנים, כימיקליים מסוכנים מהם רצוי להימנע, שגורמים לשיער להיראות יבש וללא חיים. מדובר בחומר שאמור לשפר את תהליך ההחלקה למעצבי השיער וללקוחות, לקצר את זמן הטיפול ולהקל על המשך הטיפול בבית ובשמירה על השיער.

נטלי מתארת את תהליך ההחלקה לפי השיטה הייחודית שפיתחה: "בניגוד לשאר השיטות, הטיפול שאני עושה אורך בין 2-3 שעות, דבר שמקל על המון לקוחות. קודם כל, את החומר שלי שוטפים מהשיער כבר בשלב שלפני העבודה עם המחליק, כך שאין ריח חזק ומחנק בזמן הטיפול. שנית, עם החומר שלי אין צורך להשתמש במנטרל וחומרים נוספים שגורמים לעבודה עם המחליק להיות איטית. בנוסף, אפשר לעבוד עם המחליק על קבוצות שיער גדולות. יש שיטות מסוימות שבהן צריך לחלק את השיער לקבוצות קטנות, מה שגורם לשיער להישרף ולוקח מלא זמן".

גם מבחינת המשך הטיפול של הלקוחה יש בשורות טובות - אפשר להיכנס לים ולבריכה לאחר ההחלקה ואין צורך להשתמש בשמפו מיוחד. כן, קראתם נכון, אפשר להשתמש בכל שמפו שרוצים. "אני יודעת שזה משהו שמפריע להרבה בנות כי זה יכול להגדיל את העלויות ולגרום לשיער להיות שומני", אמרה נטלי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המרכז להלקת השיער. המרכז להלקת השיער,
המרכז להלקת השיער/המרכז להלקת השיער

הזדמנות מהשמיים

נטלי, שאהבה מגיל צעיר כל מה שקשור לעולם הטיפוח והאסתטיקה, החליטה לנצל הזדמנות שנפלה עליה מהשמיים, להיכנס לעולם עיצוב ושיקום השיער ולהפוך את האהבה למקצוע. "הגעתי לתחום לגמרי במקרה לפני ארבע שנים, כשמעצב השיער שהייתי הולכת אליו ביקש ממני להיות דוגמנית שיער לחומר של החלקות. מכיוון שמגיל צעיר ידעתי שארצה לעסוק בטיפוח ועיצוב שיער, זיהיתי הזדמנות להיכנס לעולם הזה, והצעתי שילמד אותי לעשות החלקה במקום לשלם לי. התאהבתי בעולם הזה וכבר למחרת התחלתי לעשות החלקות מהבית. מעבר לזה, אני נותנת את מלוא תשומת הלב שלי לכל טיפול ולכל לקוחה. מכיוון שאני שואפת לשלמות, אני דואגת שכל אחת מהלקוחות שלי תצא מרוצה מהשיער ובדיוק כמו שהיא רצתה".

המרכז להלקת השיער. המרכז להלקת השיער,
המרכז להלקת השיער/המרכז להלקת השיער

מומחית בהחלקות

היום, נטלי מלמדת מעצבי שיער רבים מרחבי הארץ לעשות החלקות שיער לפי השיטה שלה. היא עושה השתלמויות וקורסים של החלקות, בהם לומדים את כל סוגי ההחלקות. בסוף הקורס מקבלים תעודה, את חומר ההחלקה הייחודי לה ומחליק שיער - הכל כדי להתחיל לעבוד.

נטלי מור מציעה מחירים נוחים להחלקות שיער ואפשרות הגעה לבית הלקוחה. אז לפני שבוחרים מקום לעשות בו החלקה, חשוב לברר על השיטה שבה היא נעשית, לבדוק המלצות של לקוחות ולבחון את תוצאות ההחלקה אחרי חפיפה וייבוש, ולא מיד בתום שלב המחליק עם תאורה ופילטרים.

טלפון: 050-6953063

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף המרכז להלקת השיער
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully