וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם קארו באשקלון - חלל העבודה הייחודי של הקוסמטיקאיות באזור הדרום

בשיתוף מתחם קארו

16.12.2020 / 14:11

לעובדי ההיי טק יש מתחמים כמו ווי-וורק ועכשיו לקוסמטיקאיות יש מתחם משלהן בעיר אשקלון. כך הן יכולות לחסוך כסף רב על השכרת קליניקה פרטית ולהנות משירותי קליניקה גמישים ונוחים

מרכז קארו. יח"צ,
מתחם קארו/יח"צ

לאחר שבועות ארוכים בהם תעשיית היופי הושבתה כליל בעקבות מגפת הקורונה והאיסור על מתן טיפולים אישיים, בתחילת חודש נובמבר הגיעה הבשורה לה חיכו רבים. נותני שירות שונים קיבלו את הרשות לחזור לעבוד באופן רגיל ובתוכם גם הקוסמטיקאיות. אולם לא זו הבשורה המרעישה והחשובה היחידה בתחום, בימים אלו קם באשקלון חלל עבודה מרהיב ביופיו שנועד לתת פתרון חסר תקדים לכל הקוסמטיקאיות באזור זה של הארץ.

מרכז קארו. יח"צ,
מתחם קארו/יח"צ

מפיקה חברת המערכת קפצה אל המרכז מסחרי אפרידר בעיר הדרומית על מנת להתרשם מקרוב מקונספט חלל עבודה ייחודי, היא חזרה נלהבת ממתחם קארו, בית חם ומפרגן לנשות מקצועות היופי השונות. אם עד היום שמעתם על מתחמי ווי וורק למקצועות ההייטק השונים, מהיום ישנו מרכז בסגנון בית רופאים אך זה מיועד למקצועות היופי השונים.

מי שהגה את הרעיון הכביר הוא אחיעד קארו, בן 38, איש עסקים, מאמן מכירות ודמות ידועה ומצליחה בעולם הנדל"ן המקומי. בנוסף, ברזומה שלו מצאנו לימודי הנדסת בניין ועיצוב בשנקר ובימים אלו הוא מביא לידי ביטוי את שלמד לפני שנים רבות, כאשר הקים מתחם יופי לנשים המעניק מגוון ענק של טיפולי יופי וטיפוח מכל הסוגים והמינים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרכז קארו. יח"צ,
מתחם קארו/יח"צ

כאשר הגעתי למתחם קארו הדבר הראשון שהוצאתי מפי היה וואו, אין עוד נישה כזו בארץ והייתי נרגשת להיות שם בשטח לראות מקרוב כיצד זה קורה. עשרות חדרים ועמדות עבודה משותפות לקוסמטיקאיות כאשר הרעיון כולו בנוי על השכרה גמישה של שעות עבודה במקום.

שוחחתי עם כמה קוסמטיקאיות שכבר מנצלות זאת, כולן סיפרו לי כי הנישה הייחודית שפתרה להם מספר בעיות בבת אחת. במקום לשלם שכר דירה גבוה עבור קליניקה אישית, ישנו מקום מכובד, גדול, מזמין ונקי בו הן יכולות לטפל בכל הלקוחות שלהן בכל שעה שיבחרו במהלך היום, בסביבת עבודה דינמית ומפרגנת וכל זה במחירים חסרי תקדים. במקום אלפי שקלים בחודש, כל אחת מהן יכולה לעשות מנוי בהתאמה אישית או לרכוש מספר כרטיסיות שונות ולעשות בהן שימוש לפי הצורך, כאשר גם מנוי חודשי מראש ניתן לבטל באמצע הדרך בלי כל התחייבות.

מרכז קארו. יח"צ,
מתחם קארו/יח"צ

הקונספט הייחודי מתאים גם לחברות ועסקים כאשר ישנה אפשרות להשכיר חדרים לטווח רחוק יותר בתנאים ומחירים שונים. עוד במתחם ישנו חדר הדרכות, מקום הרצאות וכאשר רוצים לנוח מעט מהעבודה ניתן לשהות בבר לאנץ' מפנק ואזור אירוח יוקרתי.

הרעיון לפתוח בית לקוסמטיקאיות עלה לאחיעד בזכות בת זוגתו לחיים, קריסטינה קארו, אשר מתמחה בטיפולי מניקור ולק ג'ל ובנוסף מעבירה השתלמויות וקורסים בתחום זה.

מרכז קארו. יח"צ,
מתחם קארו/יח"צ

השירות אותו מעניקים אחיעד וכריס לכל הקוסמטיקאיות השונות במתחם בא לידי ביטוי גם בעבודה מול משרד הכלכלה, בזכות סיוע של יועץ מורשה מטעמם וכאשר מתווכים בין אנשי מדיה, שיווק ופרסום לבין הקוסמטיקאיות שמקבלות הטבות כלכליות עבור השירותים השונים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון:050-2432435

אתר

בשיתוף מתחם קארו
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully