וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להרוויח ממסחר באיביי? מאיר פיסינגר ילמד אתכם כיצד

בשיתוף מאיר פיסינגר

23.12.2020 / 11:44

מי מכם לא היה רוצה להיות מיליונר כבר בגיל צעיר? צפו בראיון עם מאיר פיסינגר, שעשה את המיליון הראשון כבר בגיל 16

מאיר פיסינגר, מיליונר בגיל צעיר/אולפן הנבחרים

רק בן 16 וכבר אחרי המיליון הראשון? לא מדובר בתסריט לסרט הוליוודי מעולה, אלא בחייו של מאיר פיסינגר, מנהל חברה, בעל דרייב, תעוזה ואינטיליגנציה פיננסית נרחבת שבמהלך השנתיים האחרונות מלמד את תושבי מדינת ישראל כיצד להרוויח כסף באמצעות מסחר באיביי, כאשר הוא הדוגמה החיה לכך שאפשר!

"כל אדם עם מספיק רצון יכול להצליח"

מאז ומתמיד מאיר מעיד על עצמו שהיה עם רצון להרוויח כסף. כבר מגיל 12, החל את דרכו בעולם התעסוקה והציע את עצמו בתור דוג-ווקר. בגיל 14, כבר פתח קיוסק בבית הספר ועבד כשכיר בתחום הסחר באיביי. אז, הוא למד את רזי המקצוע, נרשם לקורס, לקח שיעורים פרטיים והחל לייצר כסף בעצמו. "אני זוכר את עצמי יושב באוטובוס וחושב איך אני עושה כסף" מספר מאיר, "החלטתי ללמוד קורס על דרופ שיפינג, מסחר באיביי והקורס עלה לי מעלה מ-6,000 שקלים, ולא הייתי מרוצה מהידע שקיבלתי. כבר אז ידעתי שיום אחד אני אצור קורס בעצמי והוא יהיה במחיר הרבה יותר נמוך ועם הרבה יותר ידע". כיום, כשהוא רק בן 16, מאיר כבר הרוויח למעלה ממיליון שקלים, והוא מנהל חברה אשר מייצרת מאות אלפי שקלים כל חודש, מהמכירות באיביי ומקורס שפיתח אשר מלמד את תחום הסחר באיביי, עבור כל מי שחפץ להרוויח המון כסף. "היום אני מוכר מאות ואלפי מוצרים ברשת, כמעט אין מוצר שתגידי ואין לי אותו. ולצד זה, מוכר את הקורס האיכותי שיצרתי לכל מי שרוצה להיכנס בעצמו אל העסק".

מגלגל את הידע והכסף

הקורס שמאיר מציע, בנוי מסרטוני הדרכה מפורטים, בשילוב עם מצגות ערוכות ברמה הגבוהה ביותר. הוא מחזיק בבעלותו מגוון רחב של קורסים, הניתנים לצפייה באתר שלו - חלקם בתשלום וחלקם פתוחים לקהל בחינם. על אף שצעירים מתחברים אליו וממלאים את רוב המקומות בקורסים שלו, מגיעים אליו תלמידים מטווח רחב של גילאים. כמו כן, מאיר מחזיק עמוד אינסטגרם פעיל עם למעלה מ-35,000 עוקבים, בו הוא חושף את בני גילו בהגשמת החלום ומעביר את המסר - שהכל אפשרי. "אני מנהל את עצמי, עושה הכל לבד אצלי בעסק, החל מבניית הסרטונים ועד ניהול האתר", אומר מאיר, "עד גיל 18 יהיה לי בית בלי משכנתא להשקעה, באיזה מגדל בתל אביב. המטרה היא להיכנס לנדל"ן, ברגע שאני אוכל. הסחר באיביי הוא רק אמצעי בדרך למטרה".

העבודה הקשה משתלמת

מעבר לרצון האדיב של מאיר, להעביר את הידע שלו בתחום, למאיר חשוב לעזור לאנשים להצליח והוא מעניק ייעוץ אמין, הגון ואישי. אחד הטיפים שמאיר מעביר - הוא להתמיד ולהשקיע בדרך להצלחה, לא להתייאש לאורך המכירה הראשונה, תימשך כמה זמן שתימשך. הסוד הוא, להמשיך להעלות עוד מוצרים עד שמוכרים ומצליחים, יחד עם מוטיבציה אמתית והשקעה. "יש הרבה מאד נוכלים בתחום שטוענים שהם מלמדים את הדרך לעבור בצורה נכונה במסחר באיביי. הידע הזה לא שווה כלום, ובטח לא כשהוא בקורס שעולה 10,000 או 15,000 ₪. לא סתם עקפתי מכללות שעובדות שנים בתחום, ולוקחות סכומים מטורפים על קורס, יש לי 10 אלף תלמידים ושברתי את השוק עם המחירים שלי. הקורס הכי זול אצלי מתחיל ממחיר בדיחה של 110 שקלים", מספר מאיר, "אנשים נוטים לחשוב שהצלחה בגיל צעיר קשורה למזל, אבל האמת היא שבעשר אצבעות ובעבודה קשה, הגעתי למקום שאני נמצא בו כיום - יושב על יאכטה עם תיקים של גוצ'י ומחזיק 50 אלף במזומן. זה לא מזל, אף אחד לא נתן לי את זה, הרווחתי את זה. ואני יודע ומאמין שכל אחד שרוצה באמת - יכול".

0583986962 - וואטס אפ בלבד

אתר

אינסטגרם

טיקטוק

יו טיוב

חברת EBAY הגיבה לפרסום כך: "מודלים עסקיים של מוכרים כמו דרופשיפינג אינם יכולים להבטיח, על פי רוב, סטנדרטים קמעונאיים גבוהים והתוצאה עלולה להיות שירות לקוחות ברמה נמוכה, שעלול לצמצם בטווח הארוך את אמון הקונים ברחבי העולם כלפי המוכרים הישראלים".

מאיר פיסינגר 1. יח"צ,
מאיר פיסינגר/יח"צ
מאיר פיסינגר 2. יח"צ,
מאיר פיסינגר/יח"צ
מאיר פיסינגר 3. יח"צ,
מאיר פיסינגר/יח"צ
מאיר פיסינגר 4. יח"צ,
מאיר פיסינגר/יח"צ
מאיר פיסינגר 6. יח"צ,
מאיר פיסינגר/יח"צ
מאיר פיסינגר 6. יח"צ,
מאיר פיסינגר/יח"צ

בשיתוף מאיר פיסינגר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully