וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסודוס קאר, עושים מהפכה בשוק הרכב

בשיתוף אקסודוס קאר

16.12.2020 / 13:25

ענף מימון הרכב הוביל למהפכה של ממש בתחום רכישת רכבים חדשים, בזכות אפשרויות אטרקטיביות. אחת החברות המובילות בתחום הינה ''אקסודוס קאר'', המציעה ללקוחותיה תנאים נוחים במיוחד. הרכב שחלמתם עליו כבר ממש מעבר לפינה

אקסודוס קאר/אולפן הנבחרים

היום יותר מתמיד קל להתקדם לרכב חדש. כל כך קל שאפילו לא צריך להביא כסף מראש - ככה זה כשנותנים לך אופציה ל-100% מימון לרכב, ללא מקדמה. הכירו את יונתן מדמוני, מנכ"ל חברת "אקסודוס קאר", שעשתה מהפכה של ממש בשוק הרכב.

יונתן, אילו שירותים אתם מעניקים ללקוחות?

"קודם כל מימון לרכב. בנוסף, ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני. אנחנו עובדים עם כל יבואני הרכב, ומבצעים גם ייבוא אישי לרכבי יוקרה או לרכבים שאין בארץ. בגדול, אנחנו מתאימים את הרכב הנכון ללקוח".

מה זה בעצם מימון לרכב?

"כיום קיימות עשרות חברות בשוק המציעות רכב חדש, עם אפס קילומטראז' ב-100% מימון וללא מקדמה. אבל מה שלא מספרים לכם זה שלמרות כל 'ההטבות' הללו, יש הבדל בין החברות, הבדל שבא לביטוי בתשלום של אלפי שקלים נוספים".

לאיזה פרט כדאי לשים לב בנושא?

"שימו לב לכלל הבא - אם מדובר על סכום של 100,000 שקלים ומטה, אין תשלום עמלת פתיחת תיק הלוואה לבנק מתחת לסכום זה. אך כיום יש חברות רבות בארץ שגובות את העמלה הזאת גם בסכומים נמוכים מ-100,000 שקלים, ובכך מנצלות את חוסר הידע שלכם בשביל להגדיל את הכיס שלהם".

חולמים לנסוע ברכב חדש? ב''אקסודוס קאר'' תוכלו לקבל את התנאים הטובים ביותר שניתן למצוא כיום.


אתר

טלפון לפרטים נוספים - 025787777

0586455558 - להזמנות

בשיתוף אקסודוס קאר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully