וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילות בצפון? רק בנוף כינרת

בשיתוף רנטו

16.12.2020 / 11:26

אין כמו ליהנות מהרומנטיקה של וילות בצפון, שנמצאות בסך הכל במרחק שעה נסיעה לכל כיוון, ואפילו פחות - הכירו את וילות הפאר של נוף כינרת

וילה טוקיו. ארנולד בר,
וילה לה טוקיו/ארנולד בר

כל אחד מאיתנו מבקש מדי פעם לנוח מבלי להטריח את עצמו בטיסות והליכים בירוקרטיים, הרי אין כמו ליהנות מהרומנטיקה של וילות בצפון שנמצאות בסך הכל במרחק שעה נסיעה לכל כיוון, ואפילו פחות. האפשרויות המגוונות של וילות בצפון מעניקות לכולנו את האפשרויות לנוח בצורה האמיתית והנכונה ביותר, כאשר גם הגוף וגם הנפש נמצאים במצב של רוגע ושלווה - זו הסיבה לכך שיותר ויותר אנשים מחפשים להשכיר וילה בצפון ולא בהכרח דילים מעבר לים.

היתרונות של וילה הם רבים ובאים לידי ביטוי בחופש הפעולה המוחלט המתקבל עקב האפשרות להשכיר בית יוקרתי לשירותכם המלא. וילות להשכרה בצפון מתאימות לכל הרכב של נופשים, החל ממשפחות ועד לזוגות רומנטיים. המגוון הרחב של וילות להשכרה בצפון מאפשרות ליהנות מכל סוגי הנופש האפשריים במסגרת הבית וגם מחוצה לו (טיולי טרקטורונים, מסעדות גורמה, אתרי מורשת, קניון חוצות ראש פינה, קברי צדיקים, מרחק נסיעה קצר מהכנרת ועוד).

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של וילות להשכרה בצפון והגיע למסקנה כי בנוף כינרת שבגליל (בין צפת לראש פינה) תמצאו וילות משגעות עם נופים עוצרי נשימה, מהכינרת הקסומה ועד החרמון המושלג. כל אחד מכם, אשר עלה צפונה, היה רוצה רוצה לקבל יותר מאשר לינה ואירוח שגרתיים ובנוף כינרת מצאנו את הפיתרון המושלם ביותר לכך.

וילה טוקיו. ארנולד בר,
וילה לה טוקיו/ארנולד בר

וילה לה טוקיו

וילה שנפתחה לפני שנתיים ומארחת בעיקר משפחות, זוגות או קבוצות. במתחם תיהנו מאבזור איכותי ומלא הכולל קמין עצים, מיטה זוגית עם מזרון אורטופדי, מזגן, פינת אוכל מעץ, סלון מעוצב, רצפת פרקט, מרפסת פרטית עם שולחן וכסאות, קומת גלריה, 4 חדרי שינה נוספים, כדורגל שולחן, שולחן סנוקר, טלוויזיה, חבילת ערוצים בכבלים.

בנוסף, אורחי הווילה נהנים ממטבח מאובזר שיש בו הכול. במטבח מקרר גדול, תנור, כיריים גז, מיקרוגל, מכונת אספרסו, קומקום חשמלי, תמי 4, כלי מטבח שימושיים, פינת אוכל משפחתית לצד מטבח וסלון מפנק עם מסך 65 אינטש, ממיר הוט, פינת ישיבה נוחה ומרווחת, אינטרנט אלחוטי וחנייה פרטית מסודרת.

בחצר המתחם תוכלו לבלות במשך שעות של כיף ותמצאו מיטת שיזוף, שולחן פינג פונג, שולחן סנוקר, פינת ישיבה, פינת מנגל מאובזרת ומסודרת (כולל מטבח חיצוני), פינת מעשנת שאפשר לעשן בה בשר באופן מקצועי. ג`קוזי ספא פרטי הכולל סאונה יבשה, גינה הכוללת עצי פרי של קלמנטינה, תפוזים, רימונים, לימונים וענבים לרווחת האורחים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
וילה וויו כנרת. רונן פרץ,
וילה VIEW כינרת/רונן פרץ

וילה VIEW כינרת

וילה שנפתחה לפני חצי שנה אשר כוללת חמישה חדרי שינה מעוצבים, סלון יוקרתי, מטבח מאובזר קומפלט, חצר עם בריכת שחייה צלולה ובטיחותית, משחקי שולחן ועוד. וילה VIEW מתאימה לחופשת משפחות וזוגות. מדובר כאמור בוילת נופש חדשה ונקייה אשר עוצבה במיוחד לנוחיות האורחים עבור חופשה שלווה וקסומה מול נופו המדהים של הגליל.

וילה וויו כנרת. רונן פרץ,
וילה VIEW כינרת/רונן פרץ

התרשמנו כי כל החדרים מפנקים ומרווחים, הסלון גדול ומרווח, פינת האוכל גדולה, המטבח גדול ומאובזר, המרפסת צופה אל הכינרת בקו ישיר וכוללת פינת ברביקיו לצד שולחן כדורגל. בנוסף, מתחם הספא כולל ג'קוזי ספא המתאים לעד עשרה אנשים ובריכה מחוממת ומקורה, כאשר כל מתחם הספא מקורה ומחומם בימי החורף.

וילה לה פרלה. רונן פרץ,
וילה לה פרלה/רונן פרץ

וילה לה פרלה

את הווילה המוצלחת ביותר השארנו לסוף כי וילה לה פרלה מונה 8 סוויטות פאר מרווחות, מתוכם 6 סוויטות זוגיות וסוויטה אחת משפחתית עם שני חדרי שינה פרטיים. בכל סוויטה תיהנו מחדר רחצה אישי, מסך LCD ומיטה יוקרתית. בסוויטה המשפחתית, בכל חדר שינה ישנה מיטה זוגית גדולה, סלון פרטי וחדר רחצה משותף.

בנוסף, המתחם המשותף כולל סלון מרווח ומסך טלוויזיה גדול, אשר בסמוך לו פינת אוכל משפחתית, מטבח יוקרתי באבזור מלא, בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, בר חיצוני, פינת מנגל ועוד שלל פינוקים כמו שולחן סנוקר גדול (12 פיט), פינת מנגל מסודרת, אבזור מלא בחדרים, החל ממגבות רחצה ועד מגבות פנים, סבונים וכדומה.

חרף העובדה כי ניתן ליהנות מהאפשרויות של וילות בצפון בכל הרכב משתתפים, אין ספק שדווקא המשפחות מרוויחות ממנו הכי הרבה, מאחר שנופש כזה מאפשר לגילאים השונים לבלות באופן שמוצא חן בעיניי כולם. בכל הווילות שביקרנו מצאנו כי חבילות הנופש מתאימות לכל משפחה ומה שמייחד אותן בעיקר הוא סגנון הבנייה המיוחד שכולל שילוב אבן ועץ, זאת לצד רמת ניקיון גבוהה במיוחד. אגב, בתיאום מראש תוכלו להזמין טיפולים ועיסויים בהזמנה מוקדמת, ארוחת ערב בתיאום מראש, ארוחת בוקר בתיאום מול המארחים, סידור ועיצוב לימי הולדת, הצעות נישואין ושאר אירועים מיוחדים.

בשיחה שערכנו עם יעקב, נציג וילות היוקרה בנוף כינרת, הוא אמר: "וילות יוקרתיות בצפון מהוות מענה מושלם לכל צורך כי הן אוניברסליות. בכל הוילות בנוף כינרת אנו דואגים לתת שירות ומענה מא' ועד ת', פשוט דואגים לכל פרט, עד הדבר הקטן. כך למשל, במהלך השהות האורחים שלנו זוכים למענה 24/7, בין אם צריך מגבת, קפץ החשמל או האינטרנט לא עובד - שירות הלקוחות שלנו תמיד זמין על מנת שהאורחים ירגישו מצוין".

וילה לה פרלה. רונן פרץ,
וילה לה פרלה/רונן פרץ

את ההזמנות אפשר לבצע הן ברשת והן ישירות מול מרכז ההזמנות כאשר בסופי שבוע ההתחייבות היא למינימום של שתי לילות, בחגים שלוש לילות ואילו באמצע השבוע ההתחייבות היא בעבור לילה אחד.

טלפון מרכז הזמנות: 050-588-7400

שעות פעילות 9.00 - 23.00

מייל: Yakiabutbul0@gmail.com

בשיתוף רנטו
  • עוד באותו נושא:
  • וילות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully