וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eynoptic : כבר רואים יותר טוב

בשיתוף eynoptic

16.12.2020 / 11:12

ישנם אנשים אשר נוטים לחשוב שלאופטומטריסט יש תפקיד בודד והוא קביעת מרשם המשקפיים, אבל אופטומטריסט מוסמך יכול לזהות מגוון בעיות עיניים תפקודיות, לשפר מודעות לבריאות העיניים ולעזור במניעת בעיות בריאותיות. כזו היא בדיוק יארה קדורה - אופטומטריסטית עם תביעת עין

יארה קדורה, אופטומטריסטית/אולפן הנבחרים

הרבה אנשים נוטים לחשוב שלאופטומטריסט יש תפקיד בודד והוא קביעת מרשם המשקפיים או עדשות המגע, אבל אופטומטריסט מוסמך ומנוסה יכול לזהות מגוון בעיות עיניים תפקודיות, לשפר מודעות לבריאות העיניים ולעזור במניעת בעיות בריאותיות. צוות הנבחרים שלנו בדק לאחרונה מגוון חנויות משקפיים, שגם מבצעות בדיקות מסודרות של אופטומטריסט מקצועי וקבע כי ב" eynoptic ", חנות בוטיק למשקפיים, תוכלו למצאו את כל פתרונות האופטומטריה, בדיקות ראייה והתאמת עדשות מגע מקצועיות עם דגש על שירות אישי ואדיב. פרט לכך, תוכלו למצוא גם מגוון רחב של משקפי ראייה ומסגרות שמש מהמותגים המובילים בעולם.

חנות המשקפיים, אשר נפתחה לפני שנה וחצי, מנוהלת על ידי יארה קדורה ומעניקה שירותי אופטומטריה מוסמכת מטעם משרד הבריאות. להתאמת משקפיים מולטיפוקל נוחים נדרשת מקצועיות אופטומטרית וניסיון רב ובין שירותי חנות האופטיקה תוכלו ליהנות מבדיקת ראייה יסודית, התאמת עדשות מגע מתקדמות, בחינת ומציאת פתרונות לכבדי ראייה, אישורי בדיקות ראייה לבתי ספר, צו ראשון ולמשרד הרישוי.

חנות הבוטיק אשר נמצאת בלב העיר העתיקה בלוד, משדרת יוקרה כבר עם הכניסה אליה - לא חשים עומס במלאים והמקום מרווח עד מאד, אווירת חו''ל לכל דבר, אולי בגלל שהמקום עוצב על ידי אדריכלים ומעצבי פנים מהשורה הראשונה. מה שמייחד את eynoptic הוא שיש להם שלל מותגים של משקפי שמש וראייה, החל ממותגי יוקרה, מותגי ביניים ועד מותגי בית שנגישים לכל החתכים באוכלוסיה. החנות מציעה גם עדשות מגע צבעוניות, שניתן להשיג אותם עם מרשמים. המחירים עבור משקפי שמש וראייה נעים החל ממחירים של 200 ש''ח ויכולים להגיע עד לכמה אלפים, תלוי כמובן מה אתם מחפשים. קהל היעד הוא מאד רחב ולכן eynoptic פונה לילדים ועד קשישים.

במקום ישנו צוות אופטומטריסטים מוסמך, כאשר ליארה, בעלם החנות, ניסיון של 12 שנים בתחום. היא עובדת ביחד עם אחיה שהוא גם אופטומטריסט מורשה ועובד במקביל בהדסה עין כרם, במחלקת עיניים, כך שהדגש על המקצועיות הוא גדול מאד. מצאנו כי בחדר הבדיקה הלקוחות זוכים למכשור מתקדם מאד, שעושים בו שימוש גם בבתי חולים, כמו מכשור לאבחוני בריאות העין שמעניקים עזרה בטיפול בפזילות, אבחוני מחלות עיניים ועד בדיקות שגרתיות עבור משרד הרישוי.

הטיפולים במקום מתחילים מייעוץ על עין יבשה, עדשות מגע ועד התאמות ספציפיות. "אנחנו מסקרים את הבדיקות שלנו ונותנים הפניות חתומות ללקוחות, הפניות שאיתם הם יכולים לגשת לגורמים חיצוניים להמשך טיפול" אמרה לנו יארה והוסיפה: ''במקום ללכת לרופא משפחה שיפנה לרופא עינים שבסוף התהליך יגיע אלינו, אפשר לחסוך את הכל, להגיע לאופטומטריסט, לעשות בדיקה ולקבל אבחנה. במידה והטיפול הוא דרכנו אתם ממשיכים עימנו ואם לא אז אנו נעביר אתכם הלאה. חשוב לי לציין כי לא כל כאב בעיניים מצריך משקפיים, רק אופטומטריסט מוסמך יכול לאבחן את הצורך ולתת את הטיפול המתאים''.

Eynoptic יכולה להתגאות גם בכך שאושיות רשת רבות מגיעות לחנות שלה כמו חן עמר, נוי מיארה, קרולינה וולף ועוד. החנות זוכה לביקורים של לקוחות מהדרום ועד לצפון. "אנו דוגלים במתן שירות אישי ואדיב לצד מקצועיות ואחריות ללא פשרות''. אמרה לנו יארה, מנהלת החנות והוסיפה: "אנו מקפידים על מקצועיות ללא דופי, ביצוע של בדיקות ואבחון יסודי ומעמיק ועובדים אך ורק עם מסגרות ועדשות איכותיות, תוך שמירה על היצע ומבחר ומחירים הוגנים. כל זאת על מנת לספק את השירות הטוב ביותר''. אין ספק שהגיע גם הזמן שלכם להתחדש ועם Eynoptic תעשו זאת על הצד הטוב ביותר.

יארה קדורה 1. יח"צ,
eynoptic/יח"צ

כתובת: שד' צהל 22 לוד

eynoptic@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יארה קדורה 2. יח"צ,
eynoptic/יח"צ

בשיתוף eynoptic
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully