וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשיהלומים איכותיים ועיצוב ייחודי נפגשים - הכירו את רנה תכשיטים

בשיתוף רנה תכשיטים

15.12.2020 / 16:38

הכירו את "רנה תכשיטים" - מותג התכשיטים היוקרתי והעדין, שלקוחות וידוענים רבים כבר הספיקו לענוד, אשר יוציא לפועל את התכשיט שתמיד חלמתם עליו, באיכות הגבוהה ביותר ללא פשרות

רנה תכשיטים. יח"צ,
רנה תכשיטים/יח"צ

אומרים שיהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה, אבל בעולם בו ישנם אלפי סוגים של יהלומים, בטווח רחב של איכויות ורמות ניקיון, כשנופלת ההחלטה לייצר את התכשיט שתמיד חלמתם עליו, דאגו שאם כבר, הוא יהיה ברמה הטובה ביותר שיש לשוק להציע.

שתי ציפורים בלידה אחת

אדווה שטיינברג, מקימת "רנה תכשיטים" היא דור רביעי למשפחה של יהלומנים, אך הכשרתה ולימודי התואר שלה, סובבים את תחום הכלכלה. לאחר לידת בנה השלישי, רנה, הרגישה צורך לעשות שינוי נוסף בחייה, ולפנות לנתיב מקצועי אליו היא מתחברת ואוהבת באמת. "כל חיי אהבתי עיצוב אופנה וסטיילינג. אנשים התייעצו איתי בכל הקשור לאופנה, והתעניינו לגבי הסטייל שלי, עד שהחלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה", מספרת אדווה, "כשילדתי את רנה הבנתי שהגיע הזמן לעשות משהו שאני באמת מחוברת אליו, וכך, יחד עם הבן שלי, נולד המותג - "רנה".

"שניהם הגיחו לעולם בטיימינג מושלם". אדווה פנה ללימודי גמולוגיה, במסגרת המשפחתית, כך למדה את רזי התחום מאנשי מקצוע בעלי ותק של מעל 40 שנה בבורסה. במשך שנה שלמה היא הכינה את הקרקע, למדה את עולם היהלומים לעומקו, וכשהרגישה שהיא בקיאה עם ידע רחב, הקימה את העסק - "רנה תכשיטים".

רנה תכשיטים. יח"צ,
רנה תכשיטים/יח"צ

מגשימה חלומות עיצוביים

מגוון התכשיטים הרחב של "רנה תכשיטים" מגיע הן בקולקציה ייחודית פרי עיצובה והן בתהליך עיצוב בהזמנה אישית. בין התכשיטים שאדווה מייצרת תוכלו למצוא טבעות אירוסין מרגשות, שרשראות, צמידים ועגילים, במגוון צבעים וממגוון חומרים איכותיים - זהב לבן, זהב אדום, כסף וכמובן, יהלומים.

בתהליך ההזמנה האישית, אדווה מזמינה את הלקוח לפגישה אישית, היא חושפת אותו למבחר האבנים ויחד, הם בונים תוכנית אישית ורוקמים עיצוב ייחודי לפי האבן הנבחרת והתקציב שיש ברשות הלקוח. לרוב, מדובר בסוליטיירים (שיבוץ יהלום בודד), כאשר כל אבן שנבחרת על-ידי הלקוח, נמכרת יחד עם תעודה גמולוגית אמריקאית, GIA, המוערכת והאמינה ביותר בשוק, אשר נסחרת ומקובלת בכל הבורסות ברחבי העולם.

אדווה מספרת: "הלקוח או הלקוחה חולמים על תכשיט מסוים, הם באים אליי ויחד עם הרעיון שלהם והטאצ' שלי, אנחנו מגשימים את החלום ומוציאים את התכשיט המושלם".

שיק בעיצוב עדין

היות שאדווה חיה את עולם העיצוב, היא מחדשת את הקולקציה הקיימת ומרעננת את מלאי האבנים, אחת לחודשיים. היא יוצרת תכשיטים לפי עיצוב מקורי שלה, ודואגת להתעדכן בטרנדים הכי חמים בשוק - מטבעת חותם ועד שרשרת אותיות. "בגלל שאני יותר אוהבת בעבודה שלי את התחום של הדיזיין, אני עובדת עם המודליסט שלי, הוא מתרגם את הרעיון שיש לי בראש לדגם ממשי, וכך אני מוציאה קולקציה שמונה 5-6 פריטים" היא מסבירה, "אני אדם שאוהב לחדש, חשוב לי כל הזמן לרענן את העמוד ולהוציא דגמים חדשים. כל דגם מונה לא יותר מ-2 עד 3 פריטים ממנו, כדי שהתכשיט יישאר מקורי וייחודי ללקוח".

רנה תכשיטים. יח"צ,
רנה תכשיטים/יח"צ

בוחרת את היהלומים בפינצטה

עם הקמת המותג "רנה", אדווה פתחה עמוד אינסטגרם שכיום מונה מעל ל-10,000 עוקבים. בעמוד האינסטגרם, היא משתפת בבדיקות היהלומים שהיא עושה, בתהליכי היצירה ובתוצרי התכשיטים האיכותיים. בימים אלו, היא אף בונה אתר שעתיד לעלות בקרוב.

על אף המחיר הגבוה של בדיקות היהלומים, אדווה לא מתפשרת באיכות הסחורה ובוחרת בפינצטה את היהלומים ברמה הגבוהה ביותר לשיבוץ. דרך משפחתה ונסיונם רב העשורים בתחום, ניתנת לאדווה האפשרות לבצע בדיקה קפדנית של כל אבן, מבחינת הצבע, הניקיון והליטוש, כך היא בוררת את היהלומים בכדי לשמור על סטנדרט גבוה של המותג ועבור לקוחות שאינם בעלי ידע עשיר, כדי שירכשו אבן איכותית ואמינה. "אני לא מתחילה בעבודת השיבוץ, מבלי שאני בוררת בקפידה את חומרי העבודה" אומרת אדווה, "אני פרפקציוניסטית ברמות הכי גבוהות, האסתטיקה מאוד חשובה לי - זה לא קל ודורש עבודה קשה על הפרטים הקטנים ביותר, אך התכשיטים שלי נראים בהתאם. כל תכשיט שאני מוציאה, עובר בקרת איכות מטורפת. דגם אפשר להעתיק, אבל איכות לא".

רנה תכשיטים

כתובת: מתחם הבורסה, רמת גן

טלפון: 052-5520331

אינסטגרם

בשיתוף רנה תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully