וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה פארק למבוגרים בלבד - הכירו את חנות מוצרי העישון והאלכוהול SMOKING AND DRINKS

בשיתוף SMOKING AND DRINKS

15.12.2020 / 15:38

לאור התקופה האחרונה, השהייה הארוכה בבתים ובתי העסק הסגורים, אנו מוצאים את עצמנו מתקשים לפרוק את השגרה ומתגעגעים לחוויה משחררת של משקה איכותי בבר. לצד זה, המגוון המצומצם והיקר של אלכוהול ומוצרי עישון בסופרים ובמכולות, מקשה עלינו להשיג את אותה חוויה משחררת

SMOKING AND DRINKS. ליאת דותן,
SMOKING AND DRINKS/ליאת דותן

יצאנו לחפש חנות ראויה לאלכוהול ועישון במחירים ברוח התקופה ומצאנו את "SMOKING AND DRINKS" - גן עדן לכל חובבי העישון והאלכוהול בקרית אונו שמשלב באופן מדויק שתי הנאות משמעותיות בחיים - אלכוהול ועישון, עם שפע אינסופי של מוצרים איכותיים ומותגים בינלאומיים, במחירים משכרים.

מחברים עולמות

הרעיון לפתוח את החנות "SMOKING AND DRINKS" נולד בעקבות מפגש של רפי עומרד עם האחים סאלי אשכנזי ואביב אשכנזי ששלושתם יחד, הבעלים והשותפים של החנות. רפי, מגיע עם ניסיון עשיר מחיי הלילה, כאשר עסק למעלה מ-20 שנים בתחום הברים ומועדונים, כך שהזיקה שלו לעולם האלכוהול היא חזקה. מהצד הנוסף, סאלי ואביב בעלי החברה "ס.א הכל לקיוסק" סיטונאים ויבואנים של מוצרי עישון בבעלותם מחסן גדול של מוצרים לקיוסקים וחנויות טבק. יחד, הם פתחו את החנות המחברת את עולם העישון עם עולם האלכוהול בצורה מושלמת. "זו כמו חנות צעצועים למבוגרים, החוויה לא נגמרת", אומר סאלי.

SMOKING AND DRINKS. ליאת דותן,
SMOKING AND DRINKS/ליאת דותן

הרמה גבוהה, המחירים נמוכים

בחנות "SMOKING AND DRINKS", תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי עישון - סיגריות וסיגרים, ניירות גלגול, נרגילות, סיגריות אלקטרוניות וכל הציוד הנלווה לעישון טבק וקנאביס, לצד מבחר עשיר של אלכוהול ויינות איכותיים. גולת הכותרת היא שכל המוצרים מונגשים במחירים סיטונאים המתאימים לכל כיס. "החנות מספקת מחירים מאד זולים במוצרי עישון, מהסיבה הפשוטה שאנו היד הראשונה למוצרי העישון" אומר רפי, "סאלי הוא היבואן ולכן המוצר לא עובר בדרך, מה שמאפשר לנו להציע מבצעים מטריפים לצרכן. מוצרים שאנחנו מוכרים 6 ב-10 שקלים, במקום אחר יהיו 3 ב-10 שקלים, הבדל מאוד משמעותי". כמו כן, החנות מאפשרת קנייה סיטונאית גם עבור קיוסקים וחנויות. בנוסף למוצרי הטבק והאלכוהול, בחנות תמצאו מתנות ואביזרי נוי נלווים לחוויית העישון כמו מקטרות מעוצבות, מצתי זיפו בהזמנה מיוחדת ועוד.

ערוכים ללגליזציה

החנות שפתוחה רק שלושה חודשים, בנתה כבר קהל לקוחות מגוון מאוד, נשים וגברים כאחד, כאשר הכניסה מותרת ללקוחות החל מגיל 18 בלבד. היות שהחנות מוגדרת כ"טבקיה" והסחורה מוצגת בצורה גלויה, בשונה מקיוסקים, הכניסה לקטינים אסורה בהחלט, גם לא כדי להסתובב בחנות. "כשהלגליזציה תגיע, ישתמשו בחנויות כמו שלנו, בשביל ממש למכור קנאביס. החנות כבר ערוכה ומוכנה לכל התנאים" מספר רפי, "יש לנו את כל המוצרים, גם מכשירי אידוי, במיוחד עבור מי שמקבל גראס רפואי ולא רוצה לעשן עם טבק וניקוטין. הם מגיעים לכאן ומקבלים הדרכה מסודרת והנחיות איך להשתמש במכשיר נכון".

אביב וסאלי שמתמחים במוצרי עישון ומוצרי קנאביס, נותנים מענה לכל בקשה של לקוח הפוקד את החנות - החל מתחליפי טבק ללא ניקוטין ועד דוגמיות למוצרים שונים, כדי לתת ללקוח את המוצר המתאים לו ביותר. כך, כשהלגליזציה תגיע, יוכלו להגיע צרכנים מכל הארץ לרכוש את המוצרים יחד עם ייעוץ מקצועי ומושכל.

SMOKING AND DRINKS. ליאת דותן,
SMOKING AND DRINKS/ליאת דותן

תמיכה לאלכוהול כחול-לבן

מחלקת האלכוהול והיינות של "SMOKING AND DRINKS", מתגאה במגוון העצום של היקבים הישראלים שעומדים בשורותיה. לבעלי החנות חשוב מאוד לתת במה ליקבי בוטיק ויקבים תוצרת הארץ, במיוחד כשהיינות טובים ואיכותיים. בנוסף, ישנם גם סוגים רבים של וויסקי משובח, סינגל מאלטים, בטווח רחב של מחירים ואיכויות. "בחנויות אחרות, אין אלכוהול ומוצרי עישון בכמות כל כך מגוונת", מסביר אביב, "בחרנו להתמקד בשני העולמות בצורה שווה ולהתמחות בכל דבר שיש לנו, כך הלקוח יכול לקבל את המענה המדויק ביותר והוא יודע ומבין בדיוק מה הוא רוכש".

כל מה שרציתם לדעת על אלכוהול ועישון - באינסטגרם ובפייסבוק

למרות שהחנות נפתחה בתקופה לא קלה, כשמגיפת הקורונה מרחפת באוויר וסגרים רבים פוקדים אותנו, שלושת השותפים הבינו כי דווקא בתקופה זו עולה הצורך לרכוש מוצרי אלכוהול ועישון כדי לצאת מהשגרה האינטנסיבית בהנאה. כרגע, רפי, אביב וסאלי עובדים בעצמם בחנות ומשקיעים בעסק בקפדנות ובמסירות כדי לתת לקהל הלקוחות שלהם את השירות המקצועי והאדיב ביותר, טרם יעסיקו עובדים. בנוסף, תוכלו למצוא את "SMOKING AND DRINKS" בעמודים פעילים, ברמה גבוהה מאוד, באינסטגרם ובפייסבוק - שם, מוצגים חלק ממוצרי העישון, לצד הסברים מפורטים וחוות דעת, כדי להפיץ ידע מקצועי בתחום. החנות בנויה ומונגשת גם לנכים בכסאות גלגלים, ובחוץ לה חנייה נוחה כדי שכל מה שאתם תצטרכו לעשות זה רק להגיע....

SMOKING AND DRINKS

כתובת: הכלנית 17, קריית אונו

טלפון: 03-5679202

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף SMOKING AND DRINKS
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully