וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לנדל"ן: עבודת השליחות של המתווך

בשיתוף שי אריאלי

15.12.2020 / 14:07

אם אתם מחפשים דירה לרכישה או מנסים למכור דירה אבל לא יודעים איך לעשות זאת בעצמכם, זה הזמן לפנות למומחה בתחום הנדל"ן. במשרד התיווך של שי אריאלי יעשו הכל כדי שאתם תקבלו את העסקה הטובה ביותר עבורכם, ועל הדרך ישנו לכם את הסטיגמה הרווחת על מתווכים

שי אריאלי. נופר חן,
שי אריאלי/נופר חן

סביר להניח שההשקעה הגדולה ביותר בחייכם תהיה הדירה או הבית שתרכשו, יותר מכול דבר אחר. לכן, חשוב שתבחרו באיש מקצוע שילווה אתכם בתהליך, אבל לא פחות חשוב שיהיה מקצועי, מנוסה ובעל ידע רב בתחום. בכל זאת, מדובר ברכישה שתלווה אתכם לאורך שנים ארוכות.

הכירו את שי אריאלי, יועץ נדל"ן ומתווך מקרקעין בסניף RE/MAX One בכפר סבא, שישנה לכם את כל הדעות הקדומות על עבודה מול מתווכים. אריאלי, בן 40 מכפר סבא, נכנס לתחום הנדל"ן לפני כתשע שנים. אחת השאיפות המרכזיות של אריאלי היא ליצור שינוי תודעתי בנוגע למתווכים בארץ. כמו כן הוא שואף להעניק שירות מלא לכל לקוחותיו, בכל הקשור לשירותי ייעוץ ותיווך מקרקעין.

"יצא לי לקחת חלק וללוות מספר רחב של עסקאות יקרות עם לקוחות רבים שלי", משתף אריאלי.
"במקביל לעבודת השטח במציאת נכסים, אני גם יוצר קשר עם בעלי המקצוע ורשויות מקומיות שנדרשים לעסקה. כלומר, עבודת התיווך שלי היא לא רק לחבר בין הקונה למוכר, אלא גם לתווך מול קולגות כמו עורכי דין, שמאים, יועצי משכנתאות, שיפוצניקים, אדריכלים, מעצבי פנים ועוד".

שי אריאלי. נופר חן,
שי אריאלי/נופר חן

במהלך תשע שנות עבודתו, אריאלי צבר ניסיון רב וכיום הוא נחשב למומחה בתחום הנדל"ן כשמאחוריו שורה של הישגים ותארים שיעידו על כך. רשת RE/MAX ישראל מונה מעל 1,200 סוכנים ובשש השנים האחרונות בהן הוא נמצא ברשת, הגיע אריאלי להישג מרשים כשנכנס למועדון היוקרתי Chairman's Club, ולאחרונה הצטרף גם למועדון Hall Of Fame שלRE/MAX העולמית. בנוסף, בפברואר 2018 הוענקה לו תעודת הוקרה מיוחדת על ידי מנכ"ל הרשת על תרומתו לקהילה, במסגרת שיתוף פעולה שהרשת מקיימת מספר שנים עם עמותת 'גדולים מהחיים' לילדים חולי סרטן. "אני נוהג לתרום לעמותה אחוז מסוים מעמלת התיווך של כל עסקה, והלקוחות מקבלים מהעמותה תעודת הוקרה אישית", סיפר שי.

שי הגיע לענף התיווך אחרי שנים של עבודה כמנהל אירועים, ענף בו השירות והמענה לצרכי הלקוח הם ערך עליון. "כמתווך מקרקעין, אני מבין שאני לא מתעסק רק בנדל"ן, אלא עובד עם אנשים. לכן, תודעת שירות גבוהה והקשבה מלאה לכל הצרכים והבקשות הם בראש סדר העדיפויות שלי, כשאני ניגש לעבוד עם לקוחות. להיות סוכן נדל"ן זה להגשים לאנשים את החלום הכי גדול שלהם במציאת בית וכשאתה נמצא בשליחות אדירה שכזו, אתה חייב לזכור שטובת הלקוח היא טובתך ולהיפך. אני מבין שכדי למצוא התאמה בין הנכס ללקוח, צריך ליצור קשר אישי וחיבור, וזה מאוד חשוב לי להצלחת כל עסקה.

"יתרה מכך, עבודת השטח שלי כסוכן, מביאה עימה יצירת קשרים אישיים עם הלקוחות שלי וגם מצבים בהם לקוח מביא לקוח, בשל רמת שירות גבוהה, יחס אישי וזמינות מלאה. בכל עסקת נדל"ן אני שם דגש על הכרת הלקוח וצרכיו האישיים, כולל ההיבט הכלכלי, המצב האישי ואפילו חשיבה לטווח ארוך על שינויים עתידיים כמו הרחבת המשפחה, עזיבת ילדים את הבית, נגישות לגיל השלישי ועוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שי אריאלי. נופר חן,
שי אריאלי/נופר חן

חשוב לזכור שהצלחה בתחום הנדל"ן לא נובעת רק מיכולות המפגש בין הקונה למוכר, אלא, היא מתחילה עוד הרבה לפני כן. בין אם זה באמצעות שיתופי פעולה מרובים ובריאים בין קולגות מהמשרד ומחוצה לו, ובין אם זה בעבודה יומיומית מול כל הגורמים שקשורים לעסקה בצורה ישירה או עקיפה. הפגנת ידע בתחום והיכולת לתת מענה ללקוחות במהירות, בכל שלב בעסקה ועם כל בעל מקצוע שקשור בעסקה, הם כלים שמביאים את אריאלי לרמת מקצועיות גבוהה בתחום. "קרה לי לא פעם, שהראיתי ללקוחות נכס אחד והם החליטו לרכוש אותו. זה קורה בעיקר בזכות ההקשבה שלי אליהם והיכולת להתאים את הנכס הנכון. בנוסף, מכיוון שאני מתפרנס ממתן שרות, אני מאמין בשקיפות מלאה, כלומר הלקוח חייב להבין על מה הוא משלם. לכן, כששואלים אותי על עמלת התיווך עבור קנייה או מכירת נכס, אני מסביר שהתשלום הוא עבור התוצאה, גם אם היא מהירה. אם עשיתי עבודה בחצי שעה, זה מכיוון שעבדתי שנים כדי ללמוד איך לעשות אותה בחצי שעה".

גורם נוסף שהוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של שי אריאלי כסוכן ויועץ נדל"ן, הוא הכח של משרדRE/MAX One בו הוא עובד. זהו משרד בעל מערך סוכנים עצום, שמחבר בין סוכני המשרד המסייעים זה לזה במציאת נכסים המתאימים לצרכי הלקוחות השונים.

אז בין אם אתם זוג צעיר שמחפש לקנות את הנכס הראשון שלכם, משפחה שרוצה לשדרג את הנכס או מחפשים למכור, זכרו שעליכם לפנות לאיש המקצוע הנכון, שידע לעזור עם הגורמים המעורבים בתהליך, ייתן יחס חם ואישי וידע להתאים את עצמו לצרכים שלכם.

כתובת: התעש 14, כפר סבא

טלפון: 054-7537573

מייל: arieli.shai@remax.co.il

ווטסאפ

אתר

פייסבוק

בשיתוף שי אריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully