וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקים לפרגולה לחורף? הכירו את התאומות חדרה

בשיתוף התאומות חדרה

15.12.2020 / 13:46

למה בעצם שהמרפסת שלכם תעמוד ריקה וללא שימוש בחודשי החורף? התקנה של פרגולה מתאימה ואטומה למים תוכל לאפשר לכם להנות מהמרפסת לאורך כל השנה

התאומות חדרה. יח"צ,
התאומות חדרה/יח"צ

רגע לפני שהחורף מגיע אלינו, משפחות רבות הבינו כי התקנה של פרגולות חורף הינה אחד האלמנטים החשובים ביותר אשר יקבעו אם יוכלו להפוך ''חלל מבוזבז'' לשטח שימוש בכל מזג אוויר. הצעד הראון להשלמת הפרויקט מתחיל בהתקשרות עם חברה מקצועית ואמינה, כזו המקפידה על סטנדרט ביצוע באיכות גבוהה להתאמה מושלמת של הפרגולה לצרכים שלכם, תוך שימוש בחומרי גלם העומדים בתו התקן הנדרש ובעלי ידע וניסיון לבצע סגירה המתאימה למידות החלל באופן מדויק כך שיאפשר לגם לשהות בחצר הבית, במרפסת או גג הדירה בנוחות, מבלי לחשוש מגשם, רוחות או קור.

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה מגוון רחב של פתרונות בתחום ומצא כי חברת ''התאומות חדרה'' מתמחה בהתקנה של פרגולות לבתים פרטיים, כמו גם עסקים. יש לציין שהבדיקה שלנו כללה מספר אופציות של סגירות חורף, פרגולות משכוללות, חלונות הזזה ועוד, כל זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי אתם מקבלים סגירת חורף אופטימלית.

התאומות חדרה. יח"צ,
התאומות חדרה/יח"צ

חשוב לדעת כי התקשרות עם חברה מקצועית, אשר מבצעת מדידות מדויקות, תבטיח כי תקבלו פרגולה מושלמת אשר מותאמת באופן מדויק לתוואי השטח, כאשר כיום נהוג לבצע התקנה של פרגולה מקצועית באמצעות צוות מומחים בעלי ניסיון של שנים רבות אשר מבצע את המדידה, בכדי להבטיח את ההתאמה כמו גם את שביעות רצונכם.

חברת ''התאומות חדרה'' מובילה את ענף תעשיות האלומיניום, מזה שנים רבות, בסגירות חורף ותוספות בניה לבתים פרטיים, בתי קפה, מסעדות וגני אירועים. החברה מציעה שירות תכנון וביצוע, הרכבה ופרוק, הובלה ואחסנה של הסגירה בפריסה ארצית והיא מאופיינת במקצוענות ללא פשרות המתבטאת בידע נרחב, ניסיון עשיר מול לקוחות מובילים, כלים וחומרים איכותיים ומרכז לוגיסטי מתקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
התאומות חדרה. יח"צ,
התאומות חדרה/יח"צ

לאור העובדה שהחורף מעבר לפינה, למה שלא תיהנו מהמרפסת שלכם כל השנה? התאומות חדרה מתמחה במרפסות וסגירות לבתים פרטיים ודירות, סגירות חורף לבתי קפה ומסעדות, גנים פרטיים וציבוריים, פרגולות חשמליות וסוככים, שליטה חשמלית על פתיחה וסגירה של התריסים, אפשרות לתוספת חלונות הזזה פנורמיים ואפשרות לתאורת לד מרהיבה.

בין שלל האלמנטים המוצעים, אנו יכולים לציין כי הליין החדש המוביל בשנים האחרונות הוא פרגולות חשמליות מאלומיניום (שלבים נפתחים או מסתובבים לבחירת הלקוח), תאורות לד, חלונות חשמליים ווילונות הצללה חשמליים (zip screen). אנשי הצוות של ''התאומות חדרה'' יגיעו כמובן עד אליכם ותוך יום או יומיים ישלימו את בניית הפרגולה או הסגירה.

בנוסף, כל הסגירות אטומות למים ב-100%, הן עשויות מאלומיניום בלבד והברגים מנירוסטה שאינה מחלידה. כל המערכות מגיעות מחו''ל, היישר אליכם, כאשר הכל מיוצר במיוחד במידות המבוקשות שלכם, בהתאמה אישית. החברה מעניקה אחריות בת חמש שנים ונציג ''התאומות חדרה'' אמר לנו בשיחה שערכנו עימו: "אנחנו נשענים על מוניטין מקצועי של שנים ועל קהל לקוח נאמן הבוטח ביתרונותינו המקצועיים, באבטחת האיכות המקצועית לנו ועל השירות המקיף והמדויק שאנו תופרים לצרכיהם של לקוחותינו. השירות האישי המעולה והאווירה המשפחתית, ממשיכים גם היום להוות חלק משמעותי מאמנת השירות ללקוח שלנו. אנחנו מלווים את הלקוח מהרגע שהוא יוצר איתנו קשר ראשון, לכל אורך תהליך הייעוץ, ההכוונה, ההמלצות, סיוע בהגשת המסמכים הרלבנטיים לוועדות ובמתן שירות גבוה המבטיח כי הלקוח הוא במרכז".

התאומות חדרה. יח"צ,
התאומות חדרה/יח"צ

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים של התאומות חדרה הן באתר החברה והן באולם התצוגה שלה במפעל באור עקיבא. הצוותים ישמחו לספק לכם מענה מקיף לכל שאלה, הכוונה מלאה וייעוץ בעבור כל פיתרון מקצועי אותו אתם מבקשים ליישם באמצעות תשתיות אלומיניום מתקדמות. תתחדשו.

להצעת מחיר חייגו 04-6345330 / 052-7587855 או השאירו פרטים כאן.

כתובת: אזור תעשיה אור, אברהם שפירא 1, אור עקיבא

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: Eyal.teomot@gmail.com

בשיתוף התאומות חדרה
  • עוד באותו נושא:
  • פרגולות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully