וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובל פרץ קוסמטיקס" - כשהגוף והנפש חברים - האור קורן מהפנים

בשיתוף יובל קוסמטיקס

15.12.2020 / 11:34

בסלון היופי הזה לא מקפחים אף צד. יובל פרץ רק בת 25 אבל מנהלת כבר שנים את מכון היופי הפסטורלי אליו מגיעות נשים בכל הגילאים

יובל קוסמטיקס. יח"צ,
יובל קוסמטיקס/יח"צ

יובל פרץ היא הבעלים של מכון היופי "יובל פרץ קוסמטיקס". את העסק הקימה יובל לפני שנתיים, כאשר היא עוסקת בקוסמטיקה מזה 4 שנים - כל זאת כשיובל בסך הכל בת 25. במהלך השנים בהן עסקה יובל בקוסמטיקה, היא התגוררה בגרמניה ומכרה מוצרי קוסמטיקה של חברות שונות. לאחר ששבה לארץ, היא למדה בבית הספר המוביל לקוסמטיקה של חווה זינגבוים.

אחרי שיובל סיימה את את הלימודים, היא פתחה את הקליניקה האינטימית שלה, בה כל לקוחה מקבלת יחס אישי וחם ודי מהר הופכת לחברה . הקליניקה נמצאת במקום פסטורלי ונעים - מושב גדיש, ופשוט כיף להגיע אל המקום.

בקליניקה, מטפלת יובל באקנה, פיגמנציה, אנטי- אייג'ינג ובעיות עור שונות באמצעות תכשירים יעילים ומכשור מתקדם ביותר. יובל עובדת בשיטת ד"ר סקין של חברת טכנולוגי מבית 4MP. השילוב בין התכשירים האיכותיים, הידע, הניסיון והמכשור המתקדם ,מאפשרים ליובל להגיע לתוצאות מעולות.

יובל קוסמטיקס. יח"צ,
יובל קוסמטיקס/יח"צ

מצעירות שלומדות בתיכון ועד נשים בוגרות

אל הקליניקה מגיעות צעירות מגיל 17 עד נשים בנות 60 אשר מעוניינות בטיפולי פנים. יובל מספרת שהיא מתחברת לכל אחת, בכל גיל - בין אם הלקוחות שלה עוד בתיכון או אם הן סבתות. יובל מתאימה את היחס לכל אחת ממש כפי שהיא מתאימה את הטיפול לסוג העור ולצרכים האישיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יובל קוסמטיקס. יח"צ,
יובל קוסמטיקס/יח"צ

התכשירים האיכותיים שנמכרים במכון - עולם של תכשירים שפשוט עובדים

היום, משווק המכון מגוון תכשירים איכותיים של חווה זינגבוים. יובל מספרת על האיכות הגבוהה של התכשירים, לדבריה: "התכשירים של חווה לא מתעסקים בלהיות מעוצבים, ממותגים או מריחים טוב - הם פשוט יעילים, יש להם תוצאות". בין התכשירים שניתן לרכוש במכון יש לציין את "פרופסי". יובל מספרת שמדובר בתכשיר שמחדיר חומצה היאלורונית במריחה על העור ושהוא מעולה לאנטי-איג'ינג. "החומצה נכנסת לשכבות העמוקות של העור, נותנת לו נפח והעור נראה טבעי ובריא, לא כמו בהזרקה", היא מספרת.

כמו כן, מציע המכון תכשירים שונים נגד אקנה. "יש יחידה שמובנית ממספר תכשירים ויש לתחזק את העור בכל יום. בנוסף, יש תכשיר ייחודי נגד פיגמנטציה שמתאים גם לחורף וגם לקיץ", אומרת יובל ומוסיפה שחשוב מאוד להתאים את הטיפול למצבו של העור וגם לעונות השנה, שכן בחורף למשל ניתן לבצע טיפולים אגרסיביים יותר כמו טיפולי פיגמנטציה, משום שאין שמש וחשוב מאוד לאבחן את העור לפני שנוגעים בו ומתחילים לבנות את תוכנית הטיפולים.

בהמשך, מספרת יובל דבר די מבאס בנוגע להשפעת הקורונה על עור הפנים. "עכשיו, בגלל הקורונה, יש התפרצות אקנה מטורפת כי אין סירקולציה נקיה של אוויר וזה מעודד היווצרות של חיידקים שמגרים את העור - אז פצעי אקנה מתעוררים לחיים. אנחנו בעצם מנסים להתגונן מחיידק אחד ומאפשרים לחיידק אחר 'לחגוג'."

יובל קוסמטיקס. יח"צ,
יובל קוסמטיקס/יח"צ

חשבתם שרק הפנים מקבלות יחס במכון? אז זהו שלא

במכון "יובל פרץ קוסמטיקס" מושם דגש רב על החיבור בין הגוף ובין הנפש, ובנוסף לטיפולי הפנים האיכותיים אשר משיגים את התוצאות, מציעה יובל גם עיסוי הוליסטי שוודי. "יש לי אהבה גדולה לנפש בריאה וגוף בריא. פנים בריאות זה חלק מהמענה שאני מציעה, אך האדם אינו מסתכם בפניו, בגלל זה אני רוצה לתת מענה לכל הגוף. בדומה לטיפולי הפנים, חשוב לי שגם במהלך העיסוי ההוליסטי הלקוחות שלי ירגישו את החום והאנרגיות הטובות, שהן ירגישו שזה המקום שלהן להיפתח, לשתף אותי בדברים ושאני ממש אשת סוד עבורן." יובל מגלה שבעתיד היא תלמד גם דיקור סיני ורפלקסולוגיה ותציע את השירותים הללו במכון שלה.

יובל קוסמטיקס. יח"צ,
יובל קוסמטיקס/יח"צ

הייחוד של יובל - פנים- גוף - נפש - אי אפשר להפריד ביניהם

יובל מספרת שטיפול מלא ושלם עבורה הוא טיפול שמתייחס לגוף ולנפש. "זה לא רק המראה מה שחשוב פה, הטיפול מעניק למטופלות שעה לעצמן וגם אם אין בעיה בעור, הן יודעות שהן מגיעות לקבל טיפול שגם משפר את המראה וגם מחזק מבחינה נפשית. הטיפול הוא לא קר ומנוכר. מעבר לכך, המקום מאוד פסטורלי - במושב, הלקוחות מאוד אוהבות להגיע למקום, זה נוף אחר, הן מגיעות מעפולה, מגדל העמק, מבית שאן ומהמושבים מסביב. קליניקה במושב שונה מקלינקה בעיר, יש איזו תחושה של חופש כאן".

יובל מספרת שהלקוחות הופכות להיות ממש חברות שלה, משום שהן חשות בנוח אחרי מספר טיפולים ומרגישות שהן יכולות להתייעץ איתה לגבי ענייני קוסמטיקה או עניינים אחרים בחיים. יובל מוסיפה שיש גם יתרון לגילה הצעיר, כי היא מביאה איתה רוח צעירה.


המלצה:

"גברת קוסמטיקאית!!
לא יודעת מה עשית לי לפנים אבל חייבת להגיד לך שחוללת שם פלאים
את לא מבינה איזה חלקותתתתת כל הבוקר אני מברכת אותך על מה שעשית לי
פשוט לאב אותך"

בשיתוף יובל קוסמטיקס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully