וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי שלום, כי תמונה אחת שווה 1,000 מילים

בשיתוף חגי שלום

14.12.2020 / 17:40

כדבריו של אחד הצלמים המוכרים בעולם, ארט שיי, "תמונה היא ביוגרפיה של רגע". לפי עיקרון זה בדיוק מתנהל הצלם חגי שלום, המעניק שירותי צילום מקצועיים ומכשיר את דור העתיד של צלמי ישראל באמצעות סדנאות ייחודיות

חגי שלום, צלם/אולפן הנבחרים

סברה הרווחת היא שרוב הצלמים התחילו את עיסוקם כתחביב ומשם הפך כבר הדבר למקצוע של ממש. המקרה של חגי שלום אינו יוצא מהכלל, אך התמונות שלו לעומת זאת - בהחלט כאלה.

אילו תמונות הכניסו אותך ממש לתוך עולם הצילום?

"תמונות שצילמתי במונומנט ואלי, בגרנד קניון, בפארק זאיון, כל אלה בטיול בארצות הברית כמובן. אחרי שראיתי את התמונות שצילמתי שם ממש אמרתי לעצמי שכאשר אחזור הביתה, אני חייב להמשיך לצלם. כשהגעתי לארץ התחלתי לצלם דווקא אנשים ולא נופים, כי נהניתי מהאינטראקציה עם האנשים".

באיזה צילומים אתה מתמחה במיוחד?

"צילומי אופנה, ולעיתים גם צילומי תדמית וצילומי מוצר. לרוב אני מתעסק בפורטרטים".

ספר לנו על סדנאות הצילום הייחודיות שלך?

"הסדנאות לא דורשות את הציוד הכי יקר או הכי טוב. הן ממקדות אותך להוציא את המיטב מהציוד שיש לכל משתתפי הסדנה. הצלם צריך לדעת להסתכל נכון, מבחינת קומפוזיציה ומבחינת האור. לצלם בכמה שיותר זוויות, עד אשר נפתח הראש היצירתי שבך. כך תוכל לראות בכל פריים מה מיוחד ומה שונה ולעלות ברמה מבחינת הצילום".

לסיום, תן לנו בבקשה טיפ למי שמצלם מהטלפון הנייד?

"גם לטלפונים הניידים יש מצלמות טובות. היתרון הגדול בניידים הוא שהם קטנים ואפשר להתברג במקומות שאי אפשר להיכנס אליהם עם מצלמות מאסיביות יותר. אפשר לצלם במגוון רחב של זוויות, עד לקבלת התמונה המושלמת".

אם תמיד חלמתם לעסוק בצילום או לדעת איך מצלמים תמונה ששווה יותר מ-1,000 מילים - סדנאות הצילום של חגי שלום הן הכתובת עבורכם.

בשיתוף חגי שלום
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully