וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BARBA - לגבר שמשקיע בעצמו

בשיתוף BARBA

14.12.2020 / 16:36

שגרת הטיפוח והלוק המוקפד בעידן המודרני הביאו למהפכה של ממש בקרב גברי ישראל. בעוד שבעבר הטיפוח היה שייך בעיקר לנחלתן של המין הנשי, כל גבר שמכבד את עצמו מקפיד על שגרת טיפוח קפדנית בתדירות תכופה. הכירו את BARBA, מותג מוצרי הטיפוח לגברים שמשקיעים בעצמם

BARBA, מותג לטיפוח הגבר/אולפן הנבחרים

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר גברים שמשקיעים בעצמם ובטיפוח היום יומי שלהם. אם גם אתם חלק מהטרנד הזה, כדאי שתכירו את אלעד גולן, מבעלי מותג לטיפוח הגברים BARBA, שיספר לכם סוד או שניים על המין הגברי.

איזה מוצרים פופולריים ניתן למצוא אצלכם?

"יש עולם שלם שמתרכז בטיפוח הגברים. זה מתחיל בשיער, עם וקס לסידור וממשיך עם מכונה לסידור הזקן. יש גם מוצר חדש שהגיע אלינו לאחרונה ומספק טיפוח לכל הגוף הגברי".

אם אתם במצב רוח לפנק מישהו, BARBA מציעה לכם אריזת מתנה, הכוללת מסרקים, וקס, מכונת תספורת, מכונה לטיפוח הגוף וכמובן מכשיר לטיפוח הזקן. בטח לא תופתעו לגלות שיש לא מעט נשים שרוכשות את הערכה הזו עבור הגברים שלהן.

בקרוב אתם עתידים להוציא מכונת גילוח חדשה, מה אתה יכול לספר לנו עליה?

"זוהי מכונה אינטימית שנותנת פתרון מלא. יש לנו להב מיוחד שעושה פעולה שקטה, המותאמת ספציפית לכל מקום בגוף הגבר. המכונה עמידה במים, כך שניתן להשתמש בה ללא חשש גם במקלחת".

אין ספק כי גבר אמיתי הוא גבר שדואג לשגרת טיפוח מיטבית וללוק מוקפד. באמצעות סדרת המוצרים המומלצים של BARBA, תוכלו גם אתם לעשות זאת בקלות רבה.

בשיתוף BARBA
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully