וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך המושלמת להרוויח בלי לצאת מהבית

בשיתוף Mol&B

14.12.2020 / 11:43

עידן הקורונה הציף על פני השטח דרכים חדשות להרוויח מהבית בנוחות. לדוגמא: שיווק מוצרי בריאות דרך הרשת

Mol&B. יח"צ,
מוצרי wellness/יח"צ

מוקדם לקרוא לעידן בו אנו חיים עידן ה"פוסט קורונה", אבל ישנם שינויים שניתן לומר בבירור שהם כאן כדי להישאר: חברים, קניות, דייטים ואפילו עבודה - את כולם אפשר למצוא ברשת, ככה זה בעידן שהדבר היחיד שיציב בו הוא העלייה בזמן המסך שלנו. תתפלאו, גם לכם יש דרך להרוויח מזה. לילך, בעלת חנות אינטרנטית למוצרי Wellness מסבירה לנו כיצד שיווק מוצרי בריאות וטיפוח ברשת מכניס לה אלפי שקלים בחודש, ואיך כל אחד יכול לעשות כמוה ולייצר כסף מהבית.

איך אפשר להרוויח כסף משיווק אונליין, בלי לצאת מהבית?

ישנן מגוון דרכים לשווק מוצרים אונליין. רובן מצריכות עיסוק בייצור, במלאים, בניהול מערך שליחויות ולכן זה הופך לפתיחת עסק לכל דבר, זה כבר לא "לעשות כסף מהבית". הדרך הקלה ביותר היא לפתוח אתר שהוא בעצם סניף של חברה שכבר קיימת ומייצרת בעצמה. בעלי האתר הוא מפיץ עצמאי, הזכיין של העולם החדש. יש שוק שלם שכולו עבר לרשת והשיווק מתרכז בפייסבוק ובאינסטגרם. בשונה מזכיינות בשוק הישן, שמתנהל ברחוב, לחברות שמנהלות את כל הסחר שלהן אונליין יש אינטרס לפתוח כמה שיותר סניפים. כך ניתנת הזדמנות להפיץ מוצרים, בלי להשקיע סכומי עתק ובלי התעסקות בייצור, מלאים, סחורות ושילוח. בעל החנות מקבל הזדמנות לעשות כסף בסיכון נמוך והחברה מרוויחה מכירות וחשיפה. Win-Win.

Mol&B. יח"צ,
שיווק קוסמטיקה טבעית מאת Mol&B/יח"צ

נשמע כמו כסף קל, איפה הקאץ'?

אין קאץ' ואין מתנות חינם, יש עבודה. כדי להרוויח משיווק ברשת, צריך להבין שאתה לא יושב בבית להנאתך וכסף נופל עלייך מהעצים. כדי להפיץ את המוצרים ולרתום אנשים נדרשות מוטיבציה, השקעה ומסירות. מה שמיוחד במודל הזה הוא האינטרס המשותף עם היצרן - המטרה היא למכור כמה שיותר מוצרים ולפתוח כמה שיותר חנויות. כל חנות תביא בעקבותיה עוד רווחים ועוד מוכרים, כך לעוד ועוד אנשים יש אפשרות לקחת חלק בעוגה ולהרוויח.

איך זה עובד בפועל?

בהתחלה כשפותחים חנות, מתחילים משיווק בקרב מה שנקרא "שוק חם" - הסביבה הקרובה והמידית שלך, מחיי היום-יום ומהרשתות. לאחר מכן פונים לאנשים ברשת ומקדמים בכל מיני טכניקות שלומדים במהלך הדרך. כאן חשוב לציין שפתיחת חנות מלווה במעטפת שלמה מצד היצרן: הכשרה מסודרת הכוללת ליווי בפגישות בזום אחת ליומיים, ע"י חונך שמעביר תדרוכים על פתיחת החנות, ניהול מערך ההזמנות וכמובן הדרכה על השיווק עצמו בפייסבוק, באינסטגרם, בגוגל. השילוב של הסיכון הנמוך, והתמורה הגבוהה יוצרים הזדמנות עסקית מיוחדת במינה שזמינה לכל מי שרוצה למקסם את אפשרויות ההכנסה שלו בלי לעשות צעדים מסוכנים ובלתי הפיכים.

Mol&B. יח"צ,
Mol&B/יח"צ

למי זה מתאים?

יש משווקים בני 22 ומשווקות בנות 50+. ביום-יום אני עובדת במשרה חלקית ואני בחרתי לשלב את ההפצה יחד עם העבודה, אבל אני מכירה אחרים שבוחרים להשקיע בזה כל טיפת אנרגיה והולכים עם זה עד הסוף והרווחים גדלים בהתאמה. גיל הסף למפיצים הוא 20 וכל השאר - תלוי בך. רק התחלתי אבל היד נטויה ואני יודעת שהשמים הם הגבול.

איך הגעת לזה וכיצד מתחילים?

מזה זמן מה אני רוצה לפתוח עסק בתחום של מוצרי בריאות ולפני כמה חודשים נחשפתי לאפשרות לשווק מוצרים שהכרתי מהארון הביתי שלי. כך שהתנסיתי בהם באופן אישי וידעתי שהמוצרים אמינים, אפקטיביים ומזינים. קיבלתי דחיפה נוספת מנסיבות הקורונה, שהבהירה לכולנו שהכנסה נוספת לא תזיק. בשילוב עם ההבנה שבשיווק ברשת אין סיכון ממשי, שחררתי את הפחדים והחלטתי לקפוץ למים. כך הפכתי למפיצה.

אילו מוצרים את מפיצה?

מוצרי Wellness (מוצרי בריאות מבוססים רכיבים טבעיים). המוצרים בחנות מהווים בעייני את הבסיס לקיום אורך חיים חיוני, אנרגטי והכי חשוב - טבעי. באתר שלי תמצאו שני תוספי תזונה מבוססי Superfood כמו אסאי, גודג'י ברי, שורש מאקה, תה ירוק וג'ינסנג קוריאני. Fusion הוא תוסף חלבון שמגיע בצורת אבקה, שכבר הרבה זמן מככבת בתפריט שלי, ומשמשת כארוחה לכל דבר אם זה בצורת שייק, פנקייק או טראפלס למיטיבי לכת.

ה-Indigo, נצרכת כמשקה אנרגיה עשיר בנוגדי חימצון ובויטמינים מעוררים שנותנים לגוף תמריץ טבעי של אנרגיה וגם מגנים על המערכת החיסונית. ישר מרגישים בהבדל, המשקה מאוד מסייע לאיזון מפלס האנרגיה לאורך היום. היתרון הברור זה ששני המוצרים בריאים ומועשרים בברזל, ללא חומרים משמרים וללא תוספות תעשייתיות. מורגש שהושקעה מחשבה רבה ביצירת מוצרים יעילים, בריאים וטעימים וזה שילוב מנצח.

עוד בקו הבריאות, אני משווקת קו ייחודי של קוסמטיקה טבעית, מזינה ויעילה מבית Mol&B. החל מג'ל לניקוי העור, כלה בסרום פנים, מי פנים ועד קרם אנטי אנטיאייג'ינג פעיל ושמן פנים וגוף - כל המוצרים אורגניים, לא נוסו על בעלי חיים ונטולי פרוונים, אלרגנים או כימיקלים מכל סוג אחר. המוצרים ידידותיים לסביבה וחיוניים לשגרת טיפוח בריאה. אני מקפידה על שימוש יום-יומי בקרמים וההתמדה משתלמת. העור מרגיש ענוג, רך ועשיר בלחות ואפילו הסביבה שלי שמה לב שמשהו בפנים מואר יותר.

מוצרי וולנס. יח"צ,
חלבון Fusion/יח"צ
Mol&B. יח"צ,
Indigo לאיזון אנרגיה במהלך היום/יח"צ

יש כאן מוצרים באמת ייחודיים, אז איך המכירות?

המוצרים מדברים בעד עצמם. קהל הלקוחות ומעגל המשווקים מתרחב, חבר מביא חבר. כל מי שניסה ישר הרגיש את האיכות. מבחינתי קיבלתי הזדמנות להפיץ את הבשורה ואני מזמינה את כולם לנסות, להתאהב וגם להרוויח אפיק הכנסה חדש שיכול לעשות שינוי מהותי באיכות החיים. מתחילים ורואים איך מהר מאוד כובשים יעד אחר יעד.

כמוני יש עוד מאות מפיצים בארץ ועוד אלפים בעולם, שהצליחו למנף את הסחר המואץ ברשתות שהביאה אתה הקורונה, הכול בזכות שיווק ברשת. עשינו מהלימון לימונדה ויחסית למצב בעולם - במאמץ מינימלי.

נשמע לכם מעניין? השאירו פרטים כאן

לרכישת מוצרים הקליקו כאן

בשיתוף Mol&B
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully