וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספון ירכא - עסק משפחתי וקטן לכל שירותי המיחשוב והסלולר

בשיתוף אקספון

14.12.2020 / 10:29

חנות אקספון ירכא מציעה רכישה ותיקון של כל מוצרי הסלולר והמחשבים, עם דגש על יחס אישי וחם לכל לקוח

אקספון. יח"צ,
אקספון/יח"צ

חנות אקספון ביישוב ירכא היא חנות ומעבדה לסלולר ומחשבים בניהולו של סאמר חביש. החנות פועלת כבר שנתיים ומציעה ומספקת שירותי מכירה ותיקון של מחשבים, סלולר וציוד נלווה ומשלים.

בחנות ניתן למצוא מחשבים נייחים, מחשבים ניידים ואת כל הציוד המשלים - מקלדות, עכברים, אוזניות, כרטיסי זיכרון, כיסויים לטאבלטים ואייפדים ועוד. כמו כן, בחנות ניתן למצוא מוצרים משלימים מיוחדים ומקוריים כמו מעמד נייד מתכוונן למחשב, רמקולים אלחוטיים עמידים למים ועוד מוצרים מפתיעים.

החנות עובדת עם כל החברות המובילות בתחום ומוכרת גם את מוצרי אפל, עליהם ניתן למצוא הנחות והטבות שונות.

אקספון. יח"צ,
אקספון/יח"צ

לגיימרים שבינינו החנות מציעה את כל החבילה - עמדות גיימינג מתקדמות שכוללות מחשב מותאם לגיימינג, רמקולים משוכללים, אוזניות ומיקרופונים אלחוטיים, עמדת טעינה כפולה, סוללות נטענות, מגינים לשלט ואפילו כיסא גיימינג עם משענת גב מתכווננת ומותאמת לשעות של ישיבה ארוכה מול המסך.

לצד ציוד המיחשוב, החנות גם מספקת רכישה ותיקון של כל הטלפונים הסלולריים, ומציעה את כל הגאדג'טים המוכרים הנלווים כמו מתאמים שונים, אוזניות, עמדות הטענה, דיבוריות ועוד. בנוסף, במקום נמצאת מכונת סיליקון מיוחדת ומשוכללת שמייצרת במקום מגן קדמי לכל סוגי הטלפונים הסלולריים על פי גודל ודגם, והשירות כולל אחריות לשנה.

בניגוד לחנויות הענק הגדולות והמוכרות שנמצאות באותו התחום, בעלי החנות מדגישים שהיתרון של החנות הוא ביחס האישי והחם שהם מעניקים ללקוחותיהם: "מדובר בעסק משפחתי וקטן שמעניק את כל החוויה ללקוח - מהתאמה ורכישה של מוצרים, ועד לתיקונים ואחזקה שוטפת. כל לקוח שנכנס אלינו מקבל את מלוא תשומת הלב בתהליך הרכישה של המוצרים שלנו וגם לאחר מכן אם הוא זקוק לתיקונים או שדרוגים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אקספון. יח"צ,
אקספון/יח"צ

בחנות נמצאת מעבדת תיקונים למחשבים ולכל המכשירים הסלולריים עם צ'ופר מיוחד מתנת החנות - ניקוי יסודי לכל מחשב נייח או נייד שמגיע לתיקון בחנות. בהמשך לקו המנחה של שירות אישי לכל לקוח, החנות מציעה בשגרה מבצעים רבים ומשתנים כגון פריט שני ב-50 אחוז הנחה, הנחות משמעותיות על פריטים עד גמר המלאי ועוד.

טלפון: 04-9506653

053-5958661

פייסבוק

אינסטגרם

חפשו אותנו ב-waze:

בשיתוף אקספון
  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully