וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Credit Clean - נותנים לכם קרדיט מחדש

בשיתוף Credit Clean

20.12.2020 / 9:31

עשרות אלפי ישראלים שומעים מהבנק או מחברות נותנות מימון ואשראי כי אין ביכולתם לקחת הלוואות, משכנתאות ואשראי בגלל BDI שלילי. בדיוק לשם כך, נוסדה חברת Credit Clean, המספקת שירותי ייעוץ, מחיקה ושיפור BDI באמצעות צוות מקצועי מיומן בראשות עורכי דין עתירי ניסיון

קרדיט קלין/אולפן הנבחרים

לא מעט דובר לאחרונה על ישראלים שביקשו לדחות את תשלומי המשכנתא שלהם, עד יעבור זעם. ישנם לא מעטים שלא מגיעים למצב של לקיחת הלוואה או משכנתא בגלל BDI שלילי. לצורך כך הוקמה חברת CREDIT CLEAN, שאלנו את רמי קוסטוקובסקי, מנכ''ל החברה מספר שאלות בנושא.

מה זה BDI?

"זוהי למעשה תעודת הזהות הבנקאית של הלקוח. כל העבר הפיננסי שלו ב-10 שנים האחרונות נכנס למאגר האשראי שנקרא BDI או בשמו החדש, מערכת נתוני האשראי של בנק ישראל. כל המידע השלילי וגם החיובי נכנס למאגר הזה".

מה עושים במידה שהבנק אומר שיש ללקוח BDI שלילי?

"כדאי לפנות אלינו, אנחנו לוקחים את הנתונים של הלקוח, ומגישים בקשה למחיקת ה-BDI השלילי לכל אותם גופים שיש להם מידע שלילי, כמו הוצאה לפועל, חברת אשראי חיצונית, אנחנו מבצעים את התהליך הזה בצורה הכי מהירה ומקצועית שיש". בנוסף אנחנו מבצעים כמובן בדיקת BDI, מחיקת נתוני אשראי, וביטול רישום BDI.

לסיכום - צוות המומחים של Credit Clean ידאג ללוות אתכם לכל אורך התהליך מתחילתו ועד סופו על מנת לתקן את הדו"ח שלכם מאדום לירוק וזאת בצימוד ובכפוף לתקנות הקבועות בחוק. מדובר בשינוי משמעותי שישפיע לטובה על סיכוייכם לקבל אשראי והלוואות ולזכות בעצמאות כלכלית.

אתר

8539*

בשיתוף Credit Clean
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully