וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה בידיים שלך: טיפולי יופי וטיפוח בסטודיו קסום וחלומי

בשיתוף The Beauty Room

13.12.2020 / 13:37

מתי בפעם האחרונה יצאת מרוצה מטיפול קוסמטי? הלכנו לבקר את מריה, בעלת מכון היופי The Beauty Room וקוסמטיקאית בעלת ותק רב בתחום, ואפשר לומר שיצאנו יותר ממרוצות

the beauty room. יח"צ,
the beauty room/יח"צ

כל אחת יודעת שטיפול אצל קוסמטיקאית הוא יום חג! כמה כיף להגיע למכון היופי האהוב עלייך ולהתפנק בטיפולים שיגרמו לך להרגיש כמו מלכה. אבל בינינו, יש ביקוש כל כך גבוה לטיפולי יופי, והסיכוי שהקוסמטיקאית הקבועה שלך תהיה זמינה בשעות נוחות קלוש. אז למה לא לנסות משהו חדש? לכי תדעי, אולי תתאהבי!

הכירו את The Beauty Room - סטודיו ביתי וחלומי לטיפולי יופי ואסתטיקה הכוללים הרמות ריסים, הלחמות ריסים ולק ג'ל. מכון יופי בוטיקי מעוצב בגוונים ורדרדים ורכים, מסביב אווירה רומנטית וחמימה עם נרות ריחניים, פרחים וצמחים מכל עבר שנותנים חוויה נעימה של טבע והכי חשוב, ריחות של ניקיון. מריה, מנהלת הסטודיו, חלמה תמיד להקים את המקום הקטן והקסום שלה שיאפשר לה לעסוק בדבר שהיא הכי אוהבת - טיפוח.

the beauty room. יח"צ,
the beauty room/יח"צ

מעבר לאהבה שלה לתחום, מריה מתגאה באהבה שלה להעניק ללקוחות את הטוב והאיכותי ביותר. למעשה, כשהחליטה ללמוד את עולם הטיפוח והיופי, היא טסה עד לאוקראינה כדי ללמוד מהמומחים ומאנשי המקצוע המוצלחים ביותר בתחום. "אני מאוד מתחברת לעולם האסתטיקה והטיפוח, ומאמינה שכדי להגיע לתוצאות לא פחות ממושלמות צריך לעבוד עם הטובים ביותר. למדתי בקייב שבאוקראינה, עשיתי השתלמויות בארץ והתחלתי לעבוד עם חומרים איכותיים בלבד מהחברות המובילות בעולם הטיפוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
the beauty room. יח"צ,
the beauty room/יח"צ

בנוסף לעבודה איכותית ומקצועית, מריה דוגלת ביחס חם ובשירות אישי, אף מעל המצופה. "אני תמיד מתחשבת בלקוחות שלי ובזמינות שלהן. אם יש בעיה כלשהי או צורך בתיקון אני אעשה זאת באהבה רבה ולא אקח כסף. אכפת לי שיהיה להן כיף ונעים ושיצאו ממני מרוצות במאה אחוז". במיוחד בימים אלה, בהם אנחנו נדרשים לשמור על היגיינה וניקיון, מריה דואגת שמכון היופי יהיה תמיד סטרילי ונקי, לפי ההנחיות.

the beauty room. יח"צ,
the beauty room/יח"צ

הנה כמה מילים מלקוחות מרוצות: "אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על הציפורניים שלי בזכות מריה. עבודה כל כך מדויקת ויפה, אין מרוצה ממני!", "כל פעם אני מתלהבת מחדש מהעבודה המקצועית שלה, היא אלופה!"

זה לא משנה אם את חיילת או סבתא לנכדים, כל אחת אוהבת להרגיש טוב עם עצמה ולהישאר יפה. אז אל תתעכבי, וקבעי כבר עכשיו תור למכון The Beauty Room, דווקא עכשיו יותר מתמיד!


טלפון: 054-9926250

כתובת: משה פורר, רחובות

אינסטגרם

בשיתוף The Beauty Room
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully