וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואי כלה: המאפרת שאת חייבת להכיר

בשיתוף שני מויאל

13.12.2020 / 11:06

שני מויאל מלווה (ומרגיעה) כלות כבר שבע שנים, גם בימי קורונה, ועדיין לא מפסיקה להתרגש. כי ביום המאושר שלך, לא תתפשרי על שום דבר פחות ממושלם

איפור של שני מויאל. יח"צ,
איפור של שני מויאל/יח"צ

היי, כלות לעתיד הקרוב. מה קורה? הלחץ עולה אה, ההתרגשות בשיא ושום דבר, כולל מגפה עולמית, לא יעצור את ההכנות ליום המאושר. בתוך כל ההנחיות והריחוק והמגבלות, אתן בטירוף שלכם כדי שהכל יהיה מושלם. אז בואו, אנחנו כאן כדי להוריד דאגה אחת מהראש ולהגיד לכן: טוב מאוד שלא סגרתן מאפרת לפני שהכרתן את שני מויאל.

מכירות את אלו שמספרות שמהרגע שלמדו להחזיק מברשת ידעו שיהיו מאפרות? על אלו שעשו ניסויים על החברות ביסודי? בטח חשבתן משהו כמו 'נשמה, תנוחי עם הקלישאות'. בחתונה שלך, סינדרלה יש רק אחת. את, כפרה. המאפרת שלך צריכה להיות מישהי שתרגיע אותך, תכיל אותך, תספוג אותך ותוציא אותך נסיכה. כשתסתכלי על עצמך במראה אחרי האיפור ותגלי מישהי מושלמת, כל הלחץ ייעלם.

איפור של שני מויאל. יח"צ,
איפור של שני מויאל/יח"צ

שני מלווה כלות כבר שבע שנים. היא פוגשת כלות בסטודיו שלה וגם מצטרפת אליהן לאורך היום הגדול כולל באירוע עצמו. "עם הניסיון למדתי לשחרר אותן מהלחץ", היא מספרת. "הייתי כלה בעצמי ואפילו כלה די לחוצה. לכן חשוב לי להרגיע. אני מייעצת, קשובה לכלות ולמה שהן רוצות, נותנת את הטאצ' שלי ומאמינה באפקט ההפתעה. אל תבקשו ממני לראות באמצע התהליך".

לאיפור התגלגלה כמעט במקרה, כשלקחה קורס לפני השחרור מהצבא. המשיכה הייתה מיידית והיא התאהבה במקצוע ממבט ראשון. ברגע, היה לה ברור שזה מה שתעשה כשתהיה גדולה. "לעבוד בשמחות, ביום הכי מאושר בחיים של בן אדם, לראות את האושר על הפנים של הכלה בסוף התהליך - זה הכי כיף בעולם. יש לי את העבודה הכי כיפית בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איפור של שני מויאל. יח"צ,
איפור של שני מויאל/יח"צ

שני מאפרת בסגנון גלאמי נקי, עם הרבה שימוש במבריקים ושימרים למיניהם. איפור ערב זה המומחיות שלה ומלבד כלות היא עובדת לא מעט גם עם דוגמניות וכמובן לקוחות פרטיות. "הלקוחות הן חברות. כל לקוחה שבאה אליי בשבילי היא עולם ומלואו ואני מקדישה לה שעה שלמה לבד. אני אוהבת את השקט שלי בסטודיו, לתת יחס אישי. היא ואני לבד ממש כמו אצל הפסיכולוגית".

הקורונה השפיעה לא מעט על עולמן של המאפרות. באופן טבעי, מדובר במקצוע שדורש קרבה ומגע - כל מה שלא מומלץ בימינו. אבל אתן לא מוותרות על איפור מקצועי או על החתונה וגם שני ממש לא מוותרת על המקצוע שלה. הסטודיו שלה עומד בהנחיות והיא עצמה מעידה: "אני לא מורידה את המסכה, שומרת על עצמי וממשיכה לעבוד. כל עוד אנשים מתחתנים, אני שם".

איפור של שני מויאל. יח"צ,
איפור של שני מויאל/יח"צ

כן, אלו ימים מורכבים ומבלבלים, אבל בסופו של דבר, כלות לעתיד, השורה התחתונה לא משתנה. החתונה היא אותה חתונה גם בלי 1,000 מוזמנים ואתן יפות ומושלמות גם מול קהל מצומצם. ביום הגדול שלכן, מגיע לכן את הטובה ביותר. "מבחינתי, הסיפוק הענק מגיע ברגע שאני עוזבת את הכלה כשהשמלה עליה, השיער מוכן, היא נראית מושלם ומרוצה. אני הולכת בהרגשה שעשיתי את זה שלי וזה מרגש אותי כל יום מחדש כבר שבע שנים".

טלפון להזמנות: 0528024312

אפשר גם במייל: shanimoyal92@gmail.com

שני מויאל באינסטגרם

לעמוד הפייסבוק של שני מויאל

בשיתוף שני מויאל
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully