וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סטיילינג להמונים: מצאנו בחולון את פנינת עיצוב הבית שאתם חייבים להכיר

בשיתוף נויה עיצובים

13.12.2020 / 10:28

חולון מזוהה בעיקר כעיר הילדים, ותודה למוזיאון המדע על היח"צ המעולה. מבוגרים, דאגנו גם לכם: תכירו את "נויה עיצובים", חנות שחייב לפקוד כל מי ששהה קצת יותר מדי בבית לאחרונה (כולנו), ומרגיש צורך בריענון העיצוב בבית, במחירים נגישים. תפסנו את הבעלים לשיחה צפופה

ממתקים למבוגרים פנינת העיצוב של חולון. יח"צ,
ממתקים למבוגרים: פנינת העיצוב של חולון/יח"צ

אלירן, מה הופך את נויה עיצובים למוקד עליה לרגל בתחום עיצוב הבית?

מדובר בחנות מיוחדת, מפעל חיים לעיצוב שנולד מתוך תשוקה אמיתית לתחום ואהבת המקצוע. כך שתמצאו אצלנו את כל הטרנדים, במחיר הזול בשוק, ובליווי צמוד ומקצועי מהצוות. המוטו שלנו הוא להגשים ללקוח כל חלום, במחיר משתלם ובחוויית קניה איכותית.

האווירה בחנות חמימה ומשפחתית, אני רואה בלקוח אורח שמקבל את מלוא תשומת הלב מהרגע שהוא נכנס ועד שהמוצר הגיע אליו הביתה. השאיפה שלנו היא לספק את חווית הקניה המושלמת ומלבד יחס אישי, חלק בלתי נפרד מהתחושה הטובה של הלקוחות נובעת מהעובדה שהמחירים שלנו הם הנמוכים ביותר בשוק, בכל מוצר שתחשבי עליו.

אנחנו משלבים שתי מחלקות: אקססוריז וטקסטיל שאנחנו מייצרים. החל מכלי בית, סט אביזרים לאמבטיה, או סט קפה יוקרתי, כלה בשידות, מראות ועד מצעים רקומים, כריות נוי מהממות, שטיחים במגוון סריגות ואפילו ווילונות בהזמנה אישית - ובכל המוצרים, אנחנו מתחייבים על המחיר הטוב ביותר.

מבחר ענק של אקססוריז טרנדיים במחירים נוחים. יח"צ,
מבחר ענק של אקססוריז טרנדיים במחירים נוחים/יח"צ

אם כך, הסוד הוא במחיר?

בעיניי מחיר שווה לכל כיס זה חלק משירות הוגן. בתחום עיצוב הבית השוק דינמי, יש הרבה היצע, הרבה טרנדים מתחלפים ואין סיבה להפריז במחיר או להתפשר על האיכות. הקמנו מקום שאנחנו היינו רוצים להיכנס אליו וכך אנחנו מספקים את כל הפרמטרים החשובים לכל אדם שמאבזר מחדש את הבית או מרענן את הסטייל. אם כן, המחיר הוא פקטור משמעותי, אבל זה לא מספיק כדי להוציא לקוח מרוצה. הדבר החשוב ביותר לאדם שנכנס לחנות הום סטיילינג זה כמובן העיצוב. ראשית, חנות עיצוב חייבת להיות מעודכנת לטרנדים. שנית, היא חייבת להציע מגוון רחב של מוצרים וסגנונות.

אנחנו משפחה שהקימה את העסק לפני 25 שנים מתוך אהבה גדולה לתחום, אנחנו מחוברים כל הזמן לטרנדים העכשוויים בעולם ועוקבים אחריהם, לכן מלאי האקססוריז שלנו מאוד דינמי וכל הזמן מתחדש. זאת עבודה מתמדת, אנחנו נשארים מעודכנים ומביאים כל עונה מחדש את מה שהכי אופנתי והכי יפה. בין אם זו כורסת בוהו מיוחדת שהבאנו ונחטפת בקצב, או מסגרות אפריקאיות שהם טרנד מטורף עכשיו. בעקבות הפריטים החדשים, מגיע כל פעם קהל חדש, בנוסף ללקוחות קבועים שמכורים למצעים ולמגבות שלנו. אלה מוצרי הדגל בחנות והם נמכרים הכי הרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מה האקס פקטור של מוצרי הטקסטיל שלכם?

אנחנו יבואני טקסטיל לבית מזה 25 שנה, כך שזה תחום ההתמחות העיקרי שלנו. אנחנו מחזיקים במגוון הרחב ביותר של בדים טבעיים לווילונות בהזמנה אישית, מצעי יוקרה במחירים נגישים או מגבות רקומות מיוחדות שניתן להשיג רק אצלנו. ההבנה שלנו את החומרים ורמת התפירה המעולה מתכנסים לכדי מוצר שכל הניסיון רב השנים שלנו מגולם בו, והוא מדבר בעד עצמו. אנשים באים במיוחד מכל הארץ וכל פעם זה מרגש מחדש. שינינו את השוק. טקסטיל בהזמנה אישית זו אופציה שהייתה נחשבת יקרה יותר ואנחנו שברנו את המיתוס הזה. אנחנו מציעים מוצרי פרימיום מפנקים, במחיר מינימלי.

הווילונות של נויה. הזמנה לפי מידה ממגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים. יח"צ,
הווילונות של נויה. הזמנה לפי מידה ממגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים/יח"צ

כיצד תקופת הקורונה השפיעה לכם על העסק?

כמו בכל השוק, הקורונה נתנה את אותותיה גם אצלנו. החלטנו שלא עוצרים לרגע ופיתחנו מאוד את הפעילות באונליין. מדי יום אנחנו מעלים פריטים חדשים לפייסבוק ולאינסטגרם, פתחנו אפשרות הזמנה בוואטסאפ כולל משלוח חינם עד בית הלקוח. היום המערך הזה עובד כל כך חלק, שחלק ניכר מההזמנות מתבצעות בלי שהלקוח היה בחנות. כל אחד מקבל מענה לכל שאלה ושירות עד הבית ובחינם. אנחנו מחוברים ללקוחות שלנו ואין ספק שזו תקופה מיוחדת עבור רבים, תקופה שרק מדגישה את חשיבות הקשר האנושי. השירות האינטימי מספק המון ביטחון ללקוח ובצדק, אז אנחנו זמינים כל הזמן בהמון אהבה, ואין יותר מספק מלראות אנשים נהנים מהשירות ומהפריטים שלנו.

בנימה אופטימית זו, פנינו פונות לעתיד, האם תאמצו את המעבר לאונליין גם בתום תקופת הקורונה?

ללא ספק התשובה היא כן. כבר עכשיו אנחנו דואגים להעלות פריטים חדשים לרשתות בכל יום שעובר. אנחנו שנים רבות בתחום שקיבל בוסט מטורף בשנים האחרונות - התודעה לעיצוב הבית עלתה ואנחנו דואגים להביא את כל הטרנדים ואת כל הדברים הכי עכשוויים גם לשכונה הכיפית והעממית שאנחנו כל כך אוהבים בחולון. באותו אופן אנחנו מתעדכנים עם המגמות ועם הצרכים הלוגיסטיים של הלקוחות, ומתכוונים לתחזק ולשמר את מערך האונליין והמשלוחים.

אין ספק, מעצבי הפנים אינם טועים. יש בה הכול - נויה עיצובים הוא מוסד ותיק שעונה על כל פרמטר חשוב בעיצוב הבית: מחיר הוגן, איכות מעולה ושירות מקצועי ולבבי. טיפ קטן מהעורכת - עם כל האהבה להזמנות אונליין, עשו לעצמכם טובה ואל תוותרו על ביקור במוסד שמציע הרבה יותר ממה שתצפו מחנות עיצוב שכונתית.

הווילונות של נויה. הזמנה לפי מידה ממגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים. יח"צ,
הווילונות של נויה. הזמנה לפי מידה ממגוון רחב של בדים, טקסטורות וצבעים/יח"צ

*החנות פועלת על פי נהלי התו הסגול.

נויה עיצובים, יהושוע רבינוביץ 11 (מרכז סאדאב), חולון.

Facebook

Instagram

להזמנות:

אלירן - 0504244424

אייל - 0522203208

או צרו קשר בוואטסאפ

בשיתוף נויה עיצובים
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully