וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה זבולון- תלמד אתכם לעצב גבות ולעשות מזה עסק מצליח

בשיתוף ריטה זבולון

13.12.2020 / 10:24

היא קוסמטיקאית ומומחית לשיקום עור הפנים והגוף והתפרסמה בזכות המומחיות שלה בעיצוב גבות - הכירו את ריטה זבולון, בזכות הנסיון שצברה במהלך 20 שנות עבודה, פתחה שיטה מנצחת שאותה היא רוצה להעביר הלאה

ריטה זבולון, מעצבת גבות/אולפן הנבחרים

ריטה זבולון היא לא עוד מעצבת גבות שגרתית. במהלך הטיפולים הרבים שהעניקה לאורך השנים היא קיבלה בקשות רבות מלקוחות שרצו ללמוד ממנה את סוד הקסם - איך לעצב את הגבות בצורה מושלמת כל כך. תחילה, היא סירבה, בעיקר בשל החשש שהיא לא תדע כיצד להדריך אחרים, אך לאחר אינספור פניות, ריטה הסכימה בסופו של דבר לשנות את דעתה ופתחה קורס בנושא.

אילו תכנים נלמדים בקורס?

"הקורס מקיף, עשיר בידע וכולל חמישה שיעורים ותרגולים רבים. הוא משלב בין ידע עיוני לתיאורטי, לימוד על מבנה העור, התאמת הגבות למבנה הפנים ועוד ונותן מידע מעשי ופרקטי כמו טכניקות למילוי הגבות למשל, כך שכל תלמידה שמסיימת את הקורס יכולה להתחיל לעסוק בתחום ולייצר הכנסה מעיצוב גבות. בקורס ישנה התייחסות נרחבת גם להיבטים שיווקיים - כיצד לשווק ולפרסם את העסק כל הדרך להצלחה.

מדוע דווקא קורס דיגיטלי?

"הרצון הוא להגיע לתפוצה כמה שיותר רחבה, כדי שכל מי שמעוניינת תוכל לקחת חלק בקורס, גם אם היא גרה רחוק או לא יכולה להגיע למפגשים פרונטליים. יש לי חלום לפרוץ את 'תקרת הזכוכית' ולהפיץ את הקורס ברחבי העולם. הקורס עתיד לעבור תרגום לשפות נוספות בקרוב, כדי להגיע למטרה זו".

הייחודיות של הקורס טמונה בליווי האישי אותו ריטה מעניקה לתלמידות כל העת - גם בוואטסאפ, גם בקבוצת פייסבוק ייעודית וגם בטלפון. אפילו לאחר שהקורס מסתיים, ריטה נשארת עם התלמידות ומעניקה להן סיוע בכל מה שהן זקוקות לו בהמשך הדרך ולעיתים הן גם מגיעות אליה לשיעורי השלמה ולימודים מתקדמים יותר.

אז אם את חושבת לעסוק בתחום הביוטי , ואף פעם לא העזת, צרי קשר עם ריטה זבולון ותתחילי לעצב גבות כמו מקצוענית.

בשיתוף ריטה זבולון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully