וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יצא לך לברר על מומחה להחלקות, שמעת על רפי איס. אם פספסת, זה בשבילך

בשיתוף רפי איס

13.12.2020 / 10:00

מערכת "הנבחרים" חיפשה את המספרה הכי נכונה להחלקות, והופתעה לגלות שכל הרוחות נושבות צפונה: רפי איס התחיל לספר בגיל 16, במשך 20 שנה צבר רזומה של התמחויות במקומות הכי חמים בתל אביב, השתלמויות בחו"ל והדרכה של הדורות הבאים: הכול מתנקז לספורטן בכניסה לחיפה

רפי איס. יח"צ,
רפי איס/יח"צ

כולנו היינו שם. רוצות להחליק את השיער אבל מרוב אפשרויות מתבלבלות ולוקחות צעד אחורה. אחת ולתמיד, איך אני בוחרת את ההחלקה המתאימה עבורי? מה מתאים עבורך זו אכן השאלה הנכונה, משום שכל החלקה מתאימה לסוג שיער אחר. קבלי סקירה קצרה וממוקדת על ההחלקות השונות.

אורגנית - הבריאה

החלקה משקמת שלא משנה את מבני השיער הפנימי.

היתרון: אפשר לשלוט ברמת החלקות, לכוון לתוצאה מסוימת לבקשת הלקוחה.

החיסרון: אין!

למי היא מתאימה? רוב האוכלוסיה. בעלת שיער מתולתל, גלי או נפוח, שרוצה החלקה שתגמיש לה את השיער באופן שיהיה קל לעבוד אתו.

טיפ יציאה לדרך: החלקה אורגנית עובדת מעולה כשהיא על בסיס חומצות מאושרות משרד הבריאות. יש הרבה בשוק שעובדים עם חומרים אחרים, לא מומלץ ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך. זה לא המקום לחסוך בו.

רפי איס. יח"צ,
שמפו ומסכה משקמים מבית רפי איס/יח"צ

קראטין - המשקמת

החלקה משקמת וקלילה מאוד. מושלמת לקיץ.

היתרון: שינוי קליל בשיער.

החסרון: החלקה זמנית, מחזיקה 4-12 חודשים.

למי היא מתאימה? למי שלא רוצה החלקה אינטנסיבית אלא רק להורדת נפח.

טיפ יציאה לדרך: לשימור התוצאות, הימנעי ממי בריכה וים.

יפנית - החזקה ביותר

מורכבת מחומר כימי שמחליק את קשרי הגופרית של השערה.

היתרון: מחליקה לגמרי את השיער, לצמיתות.

החיסרון: שימוש לא נכון בחומר יכול לפגוע בשיער ואפילו לקרוע אותו. אני קורא לה החלקת "אל-חזור".

למי היא מתאימה? בעלת שיער חזק, מקורזל עד מתולתל מאוד.

טיפ יציאה לדרך: לבחור בעל מקצוע שאת מכירה באופן אישי או שקיבלת עליו המלצה ממקור ראשון. זאת עבודה עדינה מאוד, לא לכל אחד.

באילו מוצרים כדאי להצטייד לאחר החלקה?

לאחר החלקה מאוד חשוב לדעת באיזה חומרים להשתמש כטיפול המשך. אני מייצר ומוכר בלעדית שמפו ומסכה שמיועדים להחלקות ולשיקום השיער. הנוסחה הייחודית שפיתחתי משמרת את תוצאות ההחלקה לאורך זמן, ומעבר לזה מזינה את השיער בכל מה שתהליך כימי (החלקה מאסיבית, צבע, גוונים) גורע ממנו.

רפי איס. יח"צ,
רפי איס/יח"צ

מהם הנזקים שעלולים להיגרם בעקבות החלקה?

ראשית עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לסיב השערה, ופחד נוסף מהחלקות הוא סכנת האדים. כל החלקה כרוכה בגיהוץ השיער עם החומר, וזה מעלה אדים. ספרים שמשתמשים בפורמלין או בחומרים לא מאושרים צריכים גם לצאת מהמספרה כדי לעשות את ההחלקה, כי האדים מדמיעים. זה הזוי. אצלי הכול קורה בתוך המספרה, ללא אדים וללא נזק לקרקפת כי אני מקפיד להשתמש בחומרים מאושרים ע"י משרד הבריאות. בריאות הלקוחה זה הדבר הראשון בשירות ולא צריך בכלל לדבר עליו, זה סטנדרט שאמור להיות מובן מאליו ולצערי בתחום הפרוץ הזה הוא הפך מופקר, בעיקר בקרב ספרים צעירים שמנסים לחתוך בעלויות של החומרים.

מה תמליץ ללקוחה לבדוק לפני שהיא בוחרת מספרה?

לא הייתי מתפשר על ניסיון. בין אם מדובר בהחלקה, גוונים או צבע - לקוחה שנכנסת אלי הולכת לעבור תהליך שכולל חומרים שצריך לדעת לעבוד איתם. אני מאוד בעד לתת צ'אנס לצעירים, גם הספרים בצוות שלי, שעובד איתי כבר 8 שנים, התחילו אצלי ללא ניסיון ולאט לאט פיתחו ידע ומיומנויות עבודה. אין קיצורי דרך ואי אפשר לראות סרטון ביוטיוב וישר לקבל לקוחות. צריך לצבור ניסיון אצל מקצוענים בתחום, לרכוש בטחון שהוא מבוסס אחרי שכבר הוכחת את עצמך מקצועית, ורק אז לצאת לדרך עצמאית. אני עבדתי 9 שנים אצל הטובים בארץ ורק אחרי התמחות מעמיקה פתחתי מקום משלי. רק ממקום כזה מתאפשר לי לנהל עסק מוביל בתחום. מעבר לתספורות, גוונים והחלקות ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מעניקים לכל לקוחה יחס אישי ופרטני, זה לא מפעל ולא בית חרושת, חשוב לי שכל אחת תקבל את תשומת הלב וזה האקס פקטור שמוכיח את עצמו כמה שמחזיר לקוחות מכל קצוות הארץ, אפילו בתקופה מאתגרת שהביאה אתה מגפת הקורונה.

רפי איס. יח"צ,
רפי איס/יח"צ

לסיום, יש לך טיפ לתת לנו, בצל קורונה?

אין ספק שהתקופה האחרונה, והסגר הראשון בפרט - תפס את כולנו לא מוכנים. ההתנפלות על המספרות רגע אחרי שנגמר הסגר, רק הוכיחה כמה מצב הרוח והביטחון האישי מושפע מטיפוח השיער. כל אחד ואחת רוצים להרגיש מסודרים, גם אם כבר לא יוצאים לעבודה כל בוקר. זה שיעור גדול שקיבלתי מהלקוחות שלי ואני רוצה להעביר הלאה: מי שהרשתה לעצמה להזניח את שגרת הטיפוח שהיא רגילה אליה - אל תדלגי על ביקור אצל ספר, תתעקשי להשקיע בעצמך, קודם כל בשביל עצמך ורק אז בשביל הסביבה. אני רואה איך לקוחות יוצאות מאושרות מהמספרה שלי וכל פעם מחדש אני מבין כמה שיער זה הרבה יותר מסממן חיצוני. ההיי של לקוחה אחרי שעשיתי לה גוונים או מהפך בתספורת, מחייה אותה מחדש באיזשהו אופן. נותן תחושה של התחלה חדשה.

צביה ויצחק 1, חיפה. (ספורטן חיפה)

לקביעת תורים ויעוץ:

048550096

יוטיוב

אינסטגרם

פייסבוק

אתר

בשיתוף רפי איס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully