וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי פרץ - מאפרת העל של ישראל

בשיתוף ריקי פרץ

13.12.2020 / 15:45

אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות לקראת סיום שנת 2020 והיתה זו שנה מבורכת עבור ריקי פרץ שהמשיכה להמריא אל על ולקבע את עצמה ככוהנת הגדולה של עולם איפור כלות וערב

ריקי פרץ, מאפרת/אולפן הנבחרים

ריקי פרץ, היא אחת מנשות המקצוע הנחשקות ביותר כיום בישראל. בזכות ראש יצירתי וכישרון מולד היא מלווה בכל שנה עשרות רבות של נשים בימים המאושרים ביותר בחייהן.
למרות ההצלחה וגילויי הערצה שמקבלת בכל מקום אליו מגיעה, מכרים ולקוחות מספרים על אישה צנועה ושקטה שכל מטרתה היא לעשות כמיטב יכולתה כאמנית איפור.

ריקי סיפרה על תחילת דרכה:

"אתם מחזירים אותי שנים רבות לאחור. אני זוכרת כי מאז ומתמיד נמשכתי לעולם היופי, הייתי נוהגת להשתלט על התמרוקיה של אמא שלי בבית, מתאפרת, בוחנת את הריחות של הבשמים, מורחת קרמים להנאתי, אבל הרגע המכונן אירע בבת המצווה שלי. אז קיבלתי אישור לאפר את אמא שלי לקראת האירוע והתוצאה השאירה את כל האורחים המומים ממש, ההתלהבות הייתה מטורפת וזו הייתה מעין חותמת אישית עבורי כי מצאתי את ייעודי בחיים".

מעבר לאיפור כלות ריקי ידועה בעבודות המאסטר קלאס שלה גם בכל הנוגע לאיפור ערב, אלו חצו גבולות ויבשות כאשר השם שלה מופיע במגזינים המובילים כאחת מנשות המקצוע המוערכות ביותר בעולם.

היכולת יוצאת הדופן של ריקי פרץ עוזרת לה לפרוץ גבולות ומחסומים, לראייה, גם במגזר הערבי מבקשים לקבל את כישורי האיפור שלה ומדובר באתגר עצום.
חתונה במגזר הערבי יכולה להימשך מספר ימים ויש צורך לאפר את הכלה בכל ערב מחדש, כך התגלתה גדולה נוספת של ריקי, כאשר הצליחה לשלב נגיעות של איפור מודרני תוך כדי שמירה קפדנית על כללי המסורת ותרבות ערבית.

לסיכום - קרוב ל-400,000 עוקבים באינסטגרם לא טועים. אם אתם מחפשים מאפרת על, אין מה להסס, צרו קשר עם ריקי פרץ.

בשיתוף ריקי פרץ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully