וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפה ועצה - אמנות פרקטית: מחזירים את הטבע לסיבוב שני

בשיתוף שיפה ועצה

10.12.2020 / 14:47

העץ משמש כחומר נהדר לעבודה עוד משחר ההיסטוריה. בחברת ''שיפה ועצה'' מחזירים את העץ לחיים ולוקחים אותו צעד אחד קדימה - באמצעות אומנות פרקטית המייצרת בוצ'רים וקרשי הגשה מקצועיים בעבודת יד

שיפה ועצה. יח"צ,
שיפה ועצה/יח"צ

''שיפה ועצה'' הוקמה לפני כשנתיים על ידי אביתר אביטל. בשיחה שערכנו איתו, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת החברה. "אני יוצר בעץ מאז שאני זוכר את עצמי. בשנים האחרונות החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולכן היה זה אך טבעי מבחינתי לעסוק במה שאני באמת אוהב - אומנות בעץ. הקמתי את ''שיפה ועצה'' במטרה לספק לציבור בישראל מוצרים פרקטיים מייצור ישראלי שיכניסו נגיעה של טבע לכל מטבח ואירוע. באמצעות שימוש בעץ איכותי, הליך עבודה קפדני ומסור מתוך אהבה ליצירה ולחומר אנו יכולים להגשים את חזון השילוב שבין הטבעי והגולמי לשימושי והאסתטי."

האהבה לעץ והתשוקה שזורמת בדמו של אביתר היא שהביאה אותו לבחור בשם הייחודי של החברה. השם מורכב משני חלקיו המרכזיים של הגזע- שיפה ועצה "מבחינתי, השם שלנו מספר את הסיפור שלנו -החיבור שלנו לעץ לא רק כחומר גלם וקרש בנגריה, אלא גם מעבר לזה גרם לנו לבחור בשם המורכב מחלקיו של העץ. אנו רואים בעץ הרבה יותר מסתם קרש בנגריה והאהבה הזאת לחומר יוצרת הבנה עמוקה של איך לעבוד איתו נכון".

שיפה ועצה. יח"צ,
שיפה ועצה/יח"צ

כיום החברה מייצרת מוצרי אומנות פרקטית מעץ מלא וטבעי, החל ממוצרי בוצ'ר למטבח הביתי ולשפים בכירים, קרשי הגשה מקצועיים בעבודת יד ומוצרי נלווים כגון שמן גימור ייחודי וסכינים איכותיים. בנוסף למכירה ללקוחות פרטיים באמצעות האתר, את מוצרי החברה ניתן למצוא גם בחנויות רבות ברחבי הארץ. כמו כן, ב''שיפה ועצה'' מייצרים עבור הלקוחות רהיטים מעץ מלא בהזמנה אישית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שיפה ועצה. יח"צ,
שיפה ועצה/יח"צ

אחת ההתמחויות של ''שיפה ועצה'' היא היכולת להגשים עם העץ את החלומות והפנטזיות של לקוחותיהם. כך למשל שפים פרטיים וגריל מנים מייצרים בחברה עמדות מיוחדות מעץ הכוללות מיתוג מתאים באמצעות חריטת לייזר, בוצ'רים איכותיים לעבודה יום יומית וכלי הגשה מעוצבים על פי טעמם האישי.

לפי אביתר אחד הדברים שהכי מרגשים אותו הוא לייצר לאנשים קרש עם חריטה אישית או בשמו השני בוצ'ר עם הקדשה "אין כמו לראות לקוח מקבל מוצר אישי ומיוחד שיוצר במיוחד בשבילו זה מספק כל פעם מחדש" הוא מספר.

שיפה ועצה. יח"צ,
שיפה ועצה/יח"צ

בנוסף להיבט הפרקטי של המוצרים ב''שיפה ועצה'', הייחודיות של החברה טמונה באיכות מוצריה. כל מוצרי החברה מיוצרים בעבודת יד מעץ מלא טבעי תוך הקפדה על בקרת איכות מחמירה. כאשר בחברה מספקים גם שירותי חידוש למוצרים, והכל כדי לספק מוצר ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

איכות המוצרים באה לידי ביטוי גם במוצרים הנלווים המשווקים בחברה. אחד מהמוצרים הללו הינו שמן לקרש חיתוך. במטרה לספק ללקוחותיהם תחזוק שוטף של המוצרים שישמרם לאורך זמן, בחברה מייבאים באופן בלעדי שמן מיוחד מארה''ב. השמן מונע התפתחות חיידקים בקרש החיתוך ובעל תו תקן בטוח למאכל.

שיפה ועצה. יח"צ,
שיפה ועצה/יח"צ

באמצעות העבודות הנפלאות של ''שיפה ועצה'' אפשר ליהנות מעבודות אומנות ברמה גבוהה ובעיצוב יוקרתי במיוחד בצורה פרקטית אצלכם בבית.
#מחזירים את העץ לסיבוב שני.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לאתר

בשיתוף שיפה ועצה
  • עוד באותו נושא:
  • עץ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully