וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Jeria-mix, בר הקוקטיילים החדשני שמשגע את ישראל

בשיתוף Jeria-mix

10.12.2020 / 13:28

בשבועות האחרונים הגיעו אל שולחן עורך מערכת "הנבחרים" לא מעט המלצות מצד קוראים, על מותג חדש שכדאי לנו לברר אודותיו, בר קוקטיילים מלהיב במיוחד בשם - Jeria-mix

ג'ריה מיקס 1. יח"צ,
Jeria-mix/יח"צ

אחד מחברי המערכת קיבל על עצמו את המשימה לבדוק במה מדובר, הוא שוחח עם לקוחות והבעלים של הבר. כל המסקנות על הלהיט החדש של המסיבות וחיי הלילה בישראל בכתבה הבאה.

אם השם "ג'ריה-מיקס" מצלצל לכם מוכר אבל אתם לא בטוחים מהיכן, מדובר בלהיט עכשווי שתפס בחוזקה את תחום האירועים והבילויים בישראל. מדובר בבר קוקטיילים משגע ביופיו שהופך כל אירוע למיוחד. בזכות קונספט ייחודי בו ניתן לעשות הדפסות על גבי כל קוקטייל, כך שמדובר בסוג של הצגה הוליוודית אחת גדולה.

מי שעומד מאחורי הרעיון הכביר הוא נאור זנה, בן 22 מנתניה. את עולם הבילויים נאור חי ונושם כבר במשך 5 שנים, בין היתר עבד כברמן וניהל מספר מקומות בילוי של חיי הלילה הסוערים תוך כדי שירותו הצבאי.

לאחר פרוץ משבר הקורונה שהשבית כמעט כליל את חיי הלילה, נאור עשה עם עצמו חושבים ועלה לו רעיון כיצד ניתן להנגיש את המשקאות השונים, למסיבות ואירועים בסדרי גודל קטנים וגדולים כאחד. "צצו לי כל מיני רעיונות ואחד מהם היה לפתוח בר קוקטיילים שלא נראה קודם לכן בארץ. כאשר גיבשתי את הרעיון של "ג'ריה-מיקס" ידעתי שמצאתי קונספט שישגע את כולם.

ג'ריה מיקס 2. יח"צ,
Jeria-mix/יח"צ

תוך זמן קצר בניתי תוכנית עבודה ויצאתי לדרך", סיפר לי נאור. כמעט שלושה חודשים לאחר ש" "Jeria-mix יצא לאוויר העולם, בר הקוקטיילים הייחודי כבר שירת אלפי אנשים בעשרות אירועים.

למדתי כי כל הקוקטיילים המדוברים הם פרי יצירתו הבלעדית של נאור, בצבעים וטעמים שונים. למרות שהקונספט מיועד בעיקר לקוקטיילים הללו, נאור מתאים את עצמו לכל בקשה, כך שיכול להקים עמדות מיוחדות עבור בר של וויסקי משובח, יינות מובחרים, שמפניות שונות ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ריה מיקס 3. יח"צ,
Jeria-mix/יח"צ

שאלתי את נאור על עניין ההדפסות, דבר שלא ראיתי קודם לכן בשום אירוע אחר שהייתי בו, הוא חייך בגאווה וסיפר: "יש לא מעט שירותים של ברים ניידים בארץ, לכן ידעתי כי על מנת למשוך אליי פלח שוק גדול, אני חייב לצאת עם משהו שלא נראה קודם לכן במחוזותינו. היופי הוא שעל כל קוקטייל ניתן להדפיס כל מה שרוצים וקשור לאירוע, איורים של החוגגים, חתן כלה, Save The Date וכל רעיון שעולה לראש.
האפקט שזה נותן הוא אדיר, לא רק נהנים ממשקה טעים אלא נוצר חיבור שמעלה חיוך על הפנים, שואו מעולם אחר.

מה לגבי המשך הדרך?

"להרחיב ולפתח את השם "ג'ריה-מיקס", להגיע לכל סוגי הקהלים ולפתוח ברים נוספים. אני אוהב את התחום הזה וצברתי ידע מקצועי רחב בכל הנוגע לשתייה, אווירה וכל המסביב, כך שמבחינתי השמיים הם הגבול".

בשיתוף Jeria-mix
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully