וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדל''ן בישראל מזווית אחרת

בשיתוף יאיר אסולין

10.12.2020 / 12:24

אנשים רבים שוכרים את שירותיהם של מתווכי נדל''ן מקצועיים אשר משרתים את האינטרסים שלהם ומביאים לקידום העסקה הטובה ביותר עבורם. לנוכח כך, עורכי המערכת שוחחו עם יאיר אסולין, אחד השמות העולים בקרב מתווכי הנדל''ן בישראל ושמעו ממנו על חשיבותו של המתווך בישראל

יאיר אסולין, הינו יועץ ומתווך נדל''ן מוסמך בעל ניסיון רב במכירת נכסים, קניית נכסים, ליווי משקיעים ואחזקת נכסים למשקיעים. בשנים האחרונות מיצב את עצמו כאוטוריטה מקצועית בתחום וכיום הוא נמצא בשורה הראשונה של יועצי הנדל''ן בישראל באמצעות הענקת שירות לאלפי לקוחות מרוצים כמתווך נדל''ן בחברת ''רימקס'' שבה הוא חבר במועדון הזהב היוקרתי. בשיחה שערכנו איתו, הוא מספר כיצד החל לעסוק בתחום:

"לפני מספר שנים, כאשר רציתי לשכור דירה, התעניינתי במספר דירות דרך מתווכים שונים שלצערי הפגינו חוסר מקצועיות כאשר לא הסבירו על התהליך והשאירו אותי עם סימני שאלה רבים. בסופו של דבר כאשר הגעתי לאחד הנכסים שאותו רציתי, המתווך פשוט השאיר אותי לבד במהלך המשא ומתן ונסע להראות נכס אחר שברשותו כאשר אני סגרתי לבד את פרטי החוזה מול בעלי הדירה, בנקודה הזו הרגשתי שאני לא מקבל את המענה והליווי שציפיתי מהמתווך."

זוהי נקודת התפנית עבור יאיר, שעד לאותה התקופה עסק בתחום הביטחוני במגוון תפקידי פיקוד והדרכה "זיהיתי את הצורך במתווך שיעניק ערך מוסף אמיתי ללקוחות שלו וינגיש את עולם הנדל''ן לציבור הרחב ולכן החלטתי לבצע שינוי בחיי ולהיכנס לענף הנדל''ן. כמו כל דבר שאני עושה בחיים, מיד התחלתי ללמוד את התחום על בוריו והתעמקתי בכל נושא מקצועי שרלוונטי לענף באמצעות השתתפות בקורסים, צפייה בסרטונים ובהשתלמויות מקצועיות רבות בעולם הנדל"ן בישראל. לכל אורך הדרך מטרה אחת עמדה לנגד עיני - לגרום לציבור הרחב להבין את חשיבותו של מתווך מקצועי ולהעניק להם שקט נפשי, בטחון,ידע מקצועי ובעיקר - לחסוך עבורם המון כסף."

יאיר אסולין 2. יח"צ,
יאיר אסולין, סוכן נדל"ן/יח"צ

על מנת להנגיש את עולם הנדל''ן לציבור הרחב, יאיר בחר להעניק ערך מקצועי רב ללקוחות ואף לקהל הרחב באמצעות סדרת סרטונים איכותית העונה לשם ''נדל''ן בדקה''. בימים אלה, בכל שבוע הוא מעלה סרטון אחד הכולל הסבר פשוט וידידותי למושג אחד בעולם הנדל''ן: משכנתאות, אדמת מנהל, אדמת טאבו, עיצוב פנים, תמחור נכון של נכס ועוד שלל טיפים מעשיים למוכרים ולקונים לגבי עסקאות נדל''ן.

כאשר שאלנו את יאיר על חשיבותו של מתווך נדל''ן עבור לקוחותיו ומדוע כולנו זקוקים למתווך, הוא מיד תיקן אותנו "לא זקוקים, חייבים, כולנו חייבים להיעזר בשירותיו של מתווך נדל''ן בתהליך רכישה, מכירה או השכרת נכס".
לאחר מכן התפנה לפרט את חשיבותו של המתווך בעסקאות נדל''ן "לעבודה עם מתווך יש מגוון יתרונות: היתרון הראשון הוא -חסכון בזמן. עבודה עם מתווך חוסכת זמן יקר עבור כל הצדדים בעסקה, ע"י בירור צרכים מעמיק שהוא מבצע. היתרון השני הוא - סינון קונים. כשעובדים עם מתווך הוא דואג לכם לשקט נפשי, ורק קונים עם אישור עקרוני למשכנתא, תקציב מתאים, ומוכנות נפשית שיודעים מה הם מחפשים מגיעים לדירות שאותם אני משווק ובכך נמנעת ''טיילת'' מיותרת בנכסים שאותם אני מייצג. בנוסף הביטחון האישי והרפואי של משפחתכם נשמר לנוכח משבר הקורונה שפוקד את עולמנו.

יאיר אסולין 3. יח"צ,
יאיר אסולין, סוכן נדל"ן/יח"צ

היתרון השלישי הוא - שיווק אגרסיבי ורחב. רוב בעלי הדירות חושבים שכדי למכור את הדירה מספיק לפרסם באתר יד 2 או בפייסבוק. אז התשובה החד משמעית שלי היא שלא - הרוב המוחלט של הדירות בישראל נמכרות באמצעות פעולות שיווק אגרסיביות שונות ואחרות - כאשר לכל נכנס אני מבצע מעל 50 פעולות שיווק לכל נכס ונכס. היתרון הרביעי הוא-שיתוף פעולה בין מתווכים מגדיל משמעותית את כמות החשיפות לדירה. למתווך יש מאגר קונים גדול ומשמעותי המאפשרים לו למכור את הדירה במהירות ולחסוך כאב ראש לבעל הנכס. יתר על כן, המתווך נתפס כאובייקטיבי יותר בעיני הקונים, משום שהוא מעניק נתונים מקצועיים ועובדתיים ולא מייפים את המציאות. יתרון חמישי ומשמעותי נוסף הינו העובדה כי המתווך יעניק מעטפת שלמה לכל הצדדים בעסקה. המון פעמים אני מוצא את עצמי מגשר, מחבק, פותר משברים ומנהל משברים במשא ומתן באמצעות פתרון שיוסכם על ידי כל הנוגעים בדבר."

בנוסף לכל היתרונות הללו, אין ספק כי יאיר נמצא בחוד החנית של יועצי הנדל''ן בישראל בזכות שורה של מאפיינים המייחדים אותו. המאגר הרחב שברשותו מוביל לא מעט למקרים בהם יש מספר קונים פוטנציאליים שמגישים הצעות על הנכס. במצבים אלו, יאיר מספר כי הוא מייצר תחרות בין הקונים "ברגע שיש שני קונים ומעלה שמעוניינים לרכוש את הנכס, אני מבצע תחרות ביניהם במטרה למקסם את מחיר הנכס עבור בעל הדירה ובכך למעשה גם מסנן את הקונים שלא מגלים רצינות וחוסך זמן יקר לבעל הנכס."

הייחודיות המרכזית של יאיר טמונה ביכולת שלו לספק מעטפת שלמה ללקוחותיו "למעשה, אני משמש עבור לקוחותיי כOne stop shop. אני מעניק להם חיבור לכל בעלי המקצוע הטובים ביותר בענף הנדל''ן באמצעות שיתופי פעולה עם יועצי משכנתאות, מעצבי פנים ועורכי דין. בכך נחסך עבור הלקוחות שלי זמן יקר והם זוכים לשקט נפשי בכל תחום עד לרגע כניסתם לדירה".

כמובן שלא יכולנו לסיים את הכתבה ללא טיפ מקצועי מיאיר אסולין עבור בעלי הנכסים שמעוניינים למכור את הנכס שברשותם "זכרו שכשאתם רוצים לטפל ברכבכם אתם פונים למכונאי רכב, כשיש לכם כאבי שיניים אתם פונים לרופא שיניים, אז מדוע בנכס ובעסקה הכי חשובה של חייכם אתם לא נעזרים במתווך ויועץ נדל''ן? לכן, חשוב מאוד להיעזר בבעל מקצוע שעובד בתחום הנדל''ן ב100% משרה ולא כעבודה צדדית שעל הדרך. מתווך חייב להיות כל כולו מבוקר עד ערב בתחום הנדל''ן או כמו שאני אומר חיית שטח. לכן בחרו את הטובים ביותר." ומי שחושב שזה יקר לשלם למקצוען כנראה שעוד לא שילם על עבודה של חובבן.

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. עורכי המערכת שמחו להכיר ולשוחח עם יועץ הנדל''ן יאיר אסולין, שמוכיח כי ישנם בעלי עסקים מקצועיים שהם בני אדם לפני הכל.

בשיתוף יאיר אסולין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully