וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אביב ניהול ואחזקת מבנים": לישון בראש שקט

בשיתוף אביב ניהול ואחזקת מבנים

10.12.2020 / 11:21

הכירו את "אביב ניהול ואחזקת מבנים" חברת ניהול ותיקה שצליחה להרשים אותנו וגם ללמד הרבה על המורכבויות והאתגרים הרבים היומיומיים שעולים תוך כדי העבודה

גרים בבית משותף? מכירים את ההתנהלות המייגעת של חברי הועד שמתרוצצים למצוא איש מקצוע אמין שיתקן צינור מים שהתפוצץ או יטפל בקצר? שלא נדבר על מסעות גבית תשלומי ועד הבית מדיירים שאננים או חמקניים? ומה לגבי שמירה על הגינה בחצר המשותפת? או פיקוח על המנקה? או תשלום למעליות והחשמל המשותף? או טיפול במערכת כיבוי האש או בגנרטור חרום? בקיצור - לא פשוט בכלל.
אז שוו בנפשכם שיש חברה כזאת שעושה בשבילכם את הכל מהכל ואף הרבה מעבר לכך, ועל הצד היעיל והמקצועי ביותר.

כזאת היא חברת "אביב ניהול ואחזקת מבנים ונכסים". חברה המתמחה בניהול ואחזקת מבנים משותפים ומסחריים כבר 23 שנה. אם זה בעבודות ניקיון, גינון וטיפוח, תחזוקה שוטפת, תחזוקה מונעת למתקני הבניין, שיפוצים, שירותי גבית מסי ועד הבית, שירותי הנהלת חשבונות ועד ניהול פרויקטים מורכבים. בתוך כך פועלת החברה בשקיפות מלאה מול נציגות הדיירים והדיירים עצמם בנושאי התשלומים והכספים ומתנהלת בכפוף לתקציב שנקבע מראש.

אביב 2. יח"צ,
אביב ניהול ואחזקת מבנים/יח"צ

ניהול מבנים מסחריים

חברת "אביב ניהול ואחזקת מבנים" עוסקת גם בניהול מבנים שונים. אם זה דירות או מבנים מסחריים. החברה נותנת שרות מקיף לבעלי נכסים מול השוכרים. משלב פרסום הנכס, דרך איתור שוכרים מתאימים, סגירת הסכמי השכירות, גביית השכירות, טיפול מול הדייר בכל עניין הקשור בתקלות ואחזקה, ועד פינוי הנכס, סגירת חשבונות עפ"י ההסכם והכנת הנכס לדייר הבא.

חשבונות מים גבוהים

בין היתר מטפלת החברה גם בחשבונות מים גבוהים וחריגים והתקנת מדי מים חמים בבתים עם הסקה מרכזית (להפרדת חיובי המים החמים בין הדירות השונות).

בעלי החברה, אבי מסביר: "מאז הקמת תאגידי המים הרבה לקוחות וחברות מסחריות מקבלות חשבונות מים גבוהים מאוד ולא מובנים. אנו בודקים את חשבונות המים שמתקבלים מול הצריכה בפועל, מגלים את הסיבה לצריכת המים הגבוהה ואף פועלים לקבלת החזרים מתאגיד המים. רק בשנה האחרונה החזרנו ללקוחותינו מעל מיליון שקלים של חיובי מים מופרזים ושגויים. אחת העבודות האחרונות שעשינו היה עבור האופרה הישראלית, תיאטרון הקאמרי ואחוזת החוף, שקיבלו החזרים של מאות אלפי שקלים".

ומה לגבי התקנת מדי מים חמים?

"ברוב בנייני המגורים בהם יש חימום מים מרכזי מתחלקת צריכת המים החמים של כל הבניין באופן שווה בין הדירות ללא קשר לצריכת המים בפועל. מה שאומר למשל שזוג משלם עבור צריכת המים החמים בדיוק כמו שמשלמת משפחה בת 8 נפשות שצרכה פי ארבע מהם ונוצר מצב אבסורדי ולא הוגן בו מסבסד הזוג ואף מממן את צריכת המים החמים של השכנים שלו".

"בנוסף לכך, ברגע בו כולם משלמים על צריכת המים החמים של כולם, ישנה נטייה מוכחת לבזבוז ללא חשבון ושימוש מוגבר במים החמים לצרכים שונים. משטיפת רצפות ועד חיבור למכונות כביסה ומדיחים ועוד המצאות יצירתיות".

כפתרון לכך, מתמחה אביב ניהול בהגשת תוכניות לתאגיד המים המקומי והתקנת מדי מים חמים תקניים, תוך קבלת אישורים מתאימים מתאגיד המים, ואף מלווה את הדיירים מתחילת התהליך ועד לקבלת החשבונות החדשים. "מדובר על חלוקה צודקת וחיסכון משמעותי חודשי קבוע שיכול להגיע לאלפי שקלים בשנה", מוסיף אבי.

משרדי חברת "אביב ניהול ואחזקת מבנים" ממוקמים במרכז שוסטר ברמת אביב ג'. במקום במוקד פעיל המספק שירותי ניהול ואחזקה שוטפים 24/7 ומוקד חירום לכל לקוחות החברה.

צוות העובדים כולל עובדי ניקיון, עובדי גינון, אנשי אחזקה, מפקחים, מהנדסים, אנשי מנהלה וכספים ובעלי מקצוע שונים.

בנוסף, לניהול נכסים ומבני מגורים, מעניקה "אביב ניהול ואחזקות" גם שירותי אחזקת למרכזים מסחריים, בנייני משרדים ומבנים שונים. אבי מסביר: "גם בכל הקשור למבנים מסחריים רצוי לתת את הטיפול השוטף לחברה מקצועית וותיקה, בכדי שאתם כבעלים או מנהלים תוכלו להתמקד במטרות העסקיות שלכם ולא בתחזוקה. השירות שלנו כולל שירותי ניקיון, שירותי תחזוקה מונעת, תיקונים ועוד. מה שיהפוך את המשרד שלכם למקום מתוחזק שנעים לשהות בו ולתפקד בו".

אביב 3. יח"צ,
אביב ניהול ואחזקת מבנים/יח"צ

ב"אביב ניהול ואחזקה" יבצעו עבורכם גם עבודות מיוחדות ופתרון לבעיות שונות ומורכבות תחת קורת גג אחת, אם זו עזרה בבחירת חברת לביקורת ליקויי בנייה לבניינים חדשים, טיפול במבנים מסוכנים, שיקום נזקים אחרי שריפה או שטפון, פתרונות יצירתיים לבעיות איטום, שיפוץ חיצוני למבנים ועוד.
גם בכל הקשור לעבודות ניקיון מיוחדות, מציעה החברה שירות מקצועי של ניקיון גרנוליט ומשטחים באמצעות מכונה לשטיפה בלחץ וקיטור, עבודות ליטוש ופוליש, ניקיון קירות חיצוניים של בניינים באמצעות לחץ מים, ניקיון חניונים במכונת שטיפה וקרצוף.

בין לקוחות "אביב ניהול ואחזקת מבנים ונכסים" ניתן למנות בתים משותפים רבים; ממגדלי מגורים מפוארים עם שמירה 24/7 ועד בתים קטנים יותר, כמו כן גם לקוחות מסחריים שונים בהם מרכז שוסטר ברמת אביב ג', המרכז המסחרי בנווה אביבים, מתחם בית ליסין בכיכר המדינה, בית שסטוביץ בתל אביב, שכונת ארסוף בהרצליה בנייני משרדים שונים ונוספים. כל הלקוחות, גדולים כקטנים, מקבלים שירות ויחס אישי ומקצועי גם בשוטף וגם במקרי חירום.

עיקר פעילות החברה מתרכזת באזור תל אביב: רמת אביב ג', נווה אביבים, תכנית למד, רמת אביב החדשה, שכונת בבלי, מרכז תל אביב, דרום תל אביב ועוד. בשנתיים האחרונות ולאור הביקוש, הרחיבה החברה את פעילותה בהצלחה רבה גם לרמת גן, פתח תקווה, גבעתיים, הרצליה ורמת השרון ובקרוב יפתחו עוד סניפים באזורים נוספים.

אביב ניהול ואחזקה בע"מ הוקמה בשנת 1997 ע"י אבי מתוך רצון לתת מענה ניהולי ומקצועי לצורך אמיתי הקיים בבתים משותפים רבים ובנכסים מסחריים. אבי חיפש דרכים חכמות יותר, חסכוניות ויצירתיות יותר לניהול המבנים כדי לשפר את חיי היום יום של הדיירים, של נציגות הדיירים ושל בעלי הנכסים.

אז אם אתם רוצים לישון בשקט, ולדעת שהנכס שלכם מטופל במקצועיות, אהבה ואחריות - אביב ניהול ואחזקה זו השותפה שלכם.

מה מייחד את החברה שלכם בתחום המדובר?

"בשוק הפרוע, במיוחד בימים אלו, אנו מנסים במגבלות התקציב הקיימות להוציא את המקסימום עבור הדיירים. אמינות וטובת הדיירים והבניין עצמו הם מעל לכל עבורנו. ברוב המקרים עסוקים הדיירים בחיי היומיום ולא מבינים במערכות הבניין. במקרים מסוימים ישנם בעלי מקצוע או חברות שמנצלים את הסיטואציה לעיתים בצורה מוגזמת. אנו לעומת זאת מקפידים בבניינים שבטיפולנו שבעלי המקצוע יהיו אמינים גם באבחנות שלהם, גם בזמינות שלהם וגם במחירים אותם הם גובים עבור השירות שלהם".

אביב 1. יח"צ,
אביב ניהול ואחזקת מבנים/יח"צ

מהי תפיסת עולמך בקשר לתחום בו אתה עוסק?

"השקט הנפשי של הלקוחות הוא ההצלחה שלנו. כשהם יודעים שיש מישהו אמין ששומר על האינטרסים שלהם ושל הבניין. מעבר לכל, להיות שם מייד כשצריך גם במקרי חירום וגם בימי שגרה. גם לפתור בעיות מורכבות, לעיתים בדרכים מקוריות. למצוא את הדרך לנווט בין רצונות הדיירים, נציגות הדיירים, צרכי הבניין, ספקים והתקציב הנתון. מדובר בעניין לא פשוט בכלל, אך גם בזה אנו מטפלים בהצלחה. בלא מעט מקרים של סכסוכי שכנים או מקרים שהיו במבוי סתום, נפתרו בדרכים יצירתיות, בהיגיון ובדרכי שלום, לשביעות רצונם ושמחתם של כל הצדדים".

ולקוחות החברה אכן מרוצים. למשל רותי מנווה אביבים, שסיפרה: "אביב ניהול מנהלים עבורנו שני בניינים מזה עשר שנים ואנחנו מעבר למרוצים, אנשי החברה מקצועיים וזריזים, ואפשר לסמוך עליהם. זה מה שחשוב. מומלץ".

תמר מרמת אביב מוסיפה: "אבי מנהל עבורנו כבר שש שנים מספר דירות בבעלות משפחתית. הוא הוריד ממני את כל נושא מציאת השוכרים, ההתנהלות מול הדיירים לגבי תקלות וכל מיני בעיות. אני סומכת עליו ב 100% בכל עניין וממליצה בחום".

דן מרמת אביב ג': "אביב ניהול מנהלים את הבניין שלנו כבר 20 שנה. אחד הבניינים השמורים, היפים והמטופחים ברמת אביב. אני סומך עליהם בכל עניין ומאוד מרוצה. תמיד יש עם מי לדבר".
יונתן "האופרה הישראלית": האופרה הישראלית שכרה את שירותיה של חברת אביב ניהול לבצע בדיקה ומעקב אחר צריכת המים שלנו ומשק המים שלנו בכללותו. הדבר נעשה לאחר שקיבלנו חשבונות גבוהים מאוד מהחברה העירונית הכוללים צריכה פרטית וציבורית גבוהים ולא ברורים. החברה בדקה את פריסת תשתיות המים במתחם ואת הקשרים בין האופרה למשתמשים אחרים ובעזרת חוות הדעת המקצועית שלה הצלחנו להבין את נקודות התורפה בצריכת המים שלנו ועזרה לנו להתנהל מול חברת המים העירונית ולקבל החזרים ניכרים. אנחנו שמחים להמליץ על שרותי 'אביב ניהול' לכל המתעניין".

בשיתוף אביב ניהול ואחזקת מבנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully