וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן לי - אמנית גבות

חן לי

10.12.2020 / 9:05

שנת 2020 עומדת לפני סיום ובמערכת "הנבחרים" אנחנו כבר מתחילים לסמן את הכוכבים הבאים שיעשו קפיצת מדרגה בשנה הבאה. אחת מהן היא חן לי, אמנית גבות בת 22 בסך הכל, אך כבר צברה לעצמה קהל גדול של מעריצות

חן לי. יח"צ,
חן לי/יח"צ

מפיקה חברת המערכת פגשה את חן לי בקליניקה שלה ברמלה, היא חזרה נפעמת מבחורה צעירה עם כישרון גדול. חן לי היא בחורה מרשימה ביותר. למרות גילה הצעיר יחסית פגשתי במישהי עם ראש עסקי ממולח על הכתפיים והבנה נהדרת של המציאות, ביחד עם המקצועיות שמפגינה בעולם הגבות, תוך זמן קצר היא עשתה לעצמה שם של אמנית ברמה הגבוהה ביותר.

"מאז ומתמיד הייתה לי זיקה לטיפוח ולגבות בפרט, עוד כנערה סימן ההיכר שלי היה פינצטה וחוט בתיק. תמיד ידעתי כי סופו של דבר שזה יהיה תחום העיסוק שלי. יצאתי לדרך באופן פומבי בשנה האחרונה ומשם פשוט הכל החל לזרום כפי שלא העזתי אפילו לחלום", סיפרה לי חן בהתרגשות.

חן לי. יח"צ,
חן לי/יח"צ

הקליניקה של חן נקראית ,"HEN LI EYEBROWS" כאשר היא מתמחה בעיצוב ושיקום הגבות, והדמיית שיער בגבות בטכניקה ייחודית שנקראת מיקרובליידינג. ביקשתי מחן לפרט לי באופן מעמיק על עיצוב ושיקום הגבה, מהי שיטת המיקרובליידינג וכיצד היא פועלת אל מול לקוחה.

"בכל פעם שמגיעה אליי לקוחה אני קודם בוחנת בקפידות את תווי הפנים שלה, לאחר מכן אני יודעת איזה כיוון לקחת בכל הנוגע לעיצוב ושיקום הגבות שלה. בטכניקה הייחודית שפיתחתי, כל גבה יוצאת בצורה מושלמת כך שמחמיאה לתווי הפנים והכי חשוב נקייה. העבודה עצמה מתבצעת על ידי שעוות משי עדינה, חוט פינצטה ומספריים. לכל מי שאלרגית לשעווה אין מה לדאוג, יש לי מסלול מותאם גם לאלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חן לי. יח"צ,
חן לי/יח"צ

"בכל הנוגע לשיקום הגבה, בדרך כלל מדובר בלקוחות שמגיעות אליי עם גבות הרוסות ועם חוסר אמונה כי ניתן לשקם אותן ולהגיע לתוצאה רצויה. שיקום גבה יכול להיות תהליך ארוך ובמקרים קיצוניים לא רואים תוצאות תכף ומיד, לכן במקרים שכאלו אני עושה שימוש בשמן קיק ופיתחתי שמן עם נגיעות משלי, על מנת שיזרז את התהליך.

"שמן קיק הוא שמן צמחי ובאופן משני מכיל גם חומצה אולאית ולינולאית, אלו עוזרים לטפל בבעיות בעור ובאופן טבעי זה מתקשר גם לאזור הגבה. אני מוכרחה לציין כי ראיתי תוצאות של כמה וכמה לקוחות שהגיעו אליי עם גבות הרוסות לחלוטין, אבל הטיפול הנקודתי זה עשה להן פלאים".

מה בכל הנוגע לשיטת המיקרובליידינג? חן הסבירה: "נשים שמגיעות לטפול של מיקרובליידינג מבקשות בעצם לשנות את מראה הגבה ב 180 מעלות. לכן גם במקרים אלו אני קודם בודקת ומתחשבת בכל נתון שנמצא על הפנים, אפילו נקודת חן. מאחר ולכל גבה יש אופי משלה ולכל לקוחה ישנו חלום ורצונות שונים, אני מעניקה שירות הדמיית שיער בגבות וביחד אנחנו בונות את הסגנון שהכי מחמיא לה.

"לאחר שאנחנו מגיעות להסכמה, אני מתאימה את הפיגמנט הנכון לכל לקוחה לפי צבע עורה. לאחר האבחון הסופי אני משרטטת את הצורה המתאימה של הגבות ומתחילה לעבוד באופן שטחי על העור. צריך לזכור, לא תמיד קו האופנה מתייחס לגבות ולדעתי זו טעות, כי ההשפעה של הגבות על המכלול השלם הוא משמעותי ביותר.

"השיטה הזו מחזיקה מעמד בין שנה לשנה וחצי, זה משתנה מאחת לאחת, אולם בשום פנים ואופן לא מדובר בקעקוע שמשאיר פיגמנט צבעוני לאורך זמן, כך שמדובר ביתרון גדול, בשונה למשל משיטת איפור קבוע מהדור הישן".

בנוסף לשירות אותו מעניקה מול הלקוחות, חן לי לא עמדה במקום ואף פיתחה ליין של מוצרים איכותיים משלה לטיפוח וחיזוק הגבות. כאמור מדובר בשמן קיק, בנוסף למסקרה ג'ל שקופה.

חן לי. יח"צ,
חן לי/יח"צ

על תוכניות נוספות לעתיד חן סיפרה: "הראש שלי אף פעם לא מפסיק לעבוד, אני תמיד שואפת לגדול להתפתח ולדאוג ללקוחות שלי. במקביל אני עובדת על פתיחה של קורס עיצוב ושיקום הגבות. הקורס יעשה באופן פרונטלי, פגישות של אחת על אחת, כי זו הדרך שבה אוכל לתת את מלוא היחס, כפי שמגיע לכולן. אני רוצה להכשיר עוד בנות כמוני שרוצות להגשים את עצמן ולהתפתח בתחום היופי , שיהיו מאסטריות בגבות בזכות ודרך הטכניקה הייחודית שלי.

"במבט לאחור אני יודעת ובטוחה שעשיתי את הבחירה הנכונה, לקפוץ למים העמוקים תכף ומיד, בזכות זה אני מגשימה את עצמי ומקבלת סיפוק מכל לקוחה שבאה אליי, לכן מבקשת לעזור ולהעניק ליווי מקצועי גם לאחרות".

,"HEN LI EYEBROWS" היתה לי פגישה מרתקת עם אשת מקצוע ייחודית, אמנית של ממש עם לב מזהב.

ליצירת קשר עם חן לי: 054-9551336

אינסטגרם

פייסבוק

חן לי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully