וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייג יהלומים - הדור הבא

בשיתוף סייג יהלומים

9.12.2020 / 16:27

אימפריית היהלומנים פונה לקהל הפרטי. כבר למעלה מ-50 שנה משפחת סייג היא שם דבר בעולם היהלומים המקומי, כאשר היא מייצרת ומשווקת לשוק את האבנים המובחרות ביותר

סייג יהלומים. יח"צ,
סייג יהלומים/יח"צ

לאחרונה שניים מבני משפחת סייג, ערן ואביאל, החליטו להנגיש את היהלומים גם לקהל הרחב במחירים חסרי תקדים. מפיק חבר המערכת פגש את השניים במשרדי " Sayag דיימונדס" בבניין מכבי במתחם הבורסה ברמת גן. בביקורו במקום הוא התרשם ממגוון עצום של תכשיטים משובצים ביהלומים הכי נחשקים בסביבה, זהו סיפורה של אימפריה ליהלומים.

משפחת סייג היא אחת המשפחות המכובדות והמוכרות ביותר בתחום היהלומים בישראל, למעשה אבות אבותיהם של בני המשפחה עסקו בצורפות כבר לפני מאות שנים, אז נחקק שם המשפחה - סייג שפירושו בערבית - צורף.

סייג יהלומים. יח"צ,
סייג יהלומים/יח"צ

לאורך עשרות שנים משפחת סייג נוהגת לרכוש את היהלומים ממכרות מסביב לעולם, וללטש את חומרי הגלם שמגיעים מהאדמה במלטשות אשר נמצאות בארץ בבעלותם. במקביל טיפחה המשפחה את פעילותה הענפה גם בארה"ב, כאשר היא משווקת את היהלומים לחנויות ורשתות ברחבי המדינה.

בשנה האחרונה האחים ערן ואביאל סייג החליטו לקחת צעד אחד קדימה, השניים הקימו מסלול נוסף זמין לקהל הרחב אשר מעוניין לרכוש את היהלומים בלי הצורך בתיווך ביניים, על כך הם סיפרו לי: "הרעיון למצוא נישה חדשה אשר תנגיש את היהלומים שלנו לקהל הרחב הגיע מצורך מסויים, אותו זיהינו בקרב חברים ובני הגיל שלנו, חבר'ה בסוף שנות ה-20, תחילת שנות ה-30. זהו הגיל בו רובנו מתחתנים ושמענו אינספור סיפורים על חבר'ה צעירים שרכשו טבעות אירוסין בסכומים מופרזים, לכן החלטנו לעשות מעשה, לפתוח מקום שירכז בתוכו יהלומים וטבעות אירוסין ברמת איכות הכי גבוהה בשוק, אבל במחירים שיהיו נוחים לכל כיס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סייג יהלומים. יח"צ,
סייג יהלומים/יח"צ

כאשר הגעתי לחנות של " Sayag דיימונדס" בקומה ה-19 בבניין מכבי במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, פגשתי שם במספר לקוחות שהגיעו לבחור תכשיטים. ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה מהם, אורן מלכי בן 29 מהרצליה סיפר לי: "אני עומד להציע לחברה שלי להתחתן, כדי למצוא את המקום הכי טוב לרכוש בו טבעת אירוסין עשיתי מחקר מקדים בין כל החברים שלי שכבר עשו את הצעד הזה. ההמלצה הכי חמה שקיבלתי היתה על " Sayag דיימונדס", לכן תיאמתי היום את ההגעה לחנות ואני נדהם מהמגוון העצום של טבעות שיש פה, גם המחירים שווים כך שירדה לי אבן מהלב, הגעתי למקום הנכון".

נורית ברנע מתל אביב פירגנה גם היא למבחר ולמחירים: "הגעתי לקנות לכלתי לעתיד מתנה, שני זוגות עגילים מזהב ויהלומים. עמיתה לעבודה סיפרה לי על המגוון ואיכות שאמצא ב " Sayag דיימונדס" ואני מוקסמת גם מהידע המקצועי של בעלי החנות. בלי שאבקש הם פירטו עבורי לפרטי פרטים את כל המידע ותכונות של היהלומים שביקשתי לראות מקרוב. אפילו נתנו לי להביט בעצמי בלופה, המכשיר לבדיקת יהלומים, כך שאוכל להתרשם באופן אישי בנקודות הכי קטנות של היהלומים. מעולם לא נתקלתי ביחס כל כך מקצועי שהופך את חווית הקנייה לנוחה ומיוחדת במינה".

סייג יהלומים. יח"צ,
סייג יהלומים/יח"צ

למדתי כי מעבר לליין המוצרים שנמצאים על המדפים של " Sayag דיימונדס", ניתן לבצע רכישה של תכשיט לפי בקשה והתאמה אישית של הלקוחות. "אין לנו בעיה ליישם בשטח כל בקשה והתהליך כולל בתוכו הדמייה מקצועית מקדימה. כך שהלקוחות יכולים לבחון את התכשיט בנינוחות, ורק לאחר שבטוחים ב 100% נותנים אישור סופי. אז המלטשים וצורפים שלנו מוציאים את העבודה לפועל", הסבירו לי ערן ואביאל.

היתרון הגדול בגישה הזו, היא שכל אחד יכול להתאים לעצמו תכשיט עם יהלום לפי תקציב שקבע לעצמו מראש.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון:

ערן - 054-3267339

אביאל - 054-6200001

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף סייג יהלומים
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully