וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביס אחרון ודי: זו הקונדיטורית שתגרום לכם להתאהב, גם בעוגה

בשיתוף קימי קייקס

9.12.2020 / 14:25

אם טרנד האפייה הביתית השתלט לכם על הפיד, דעו שאתם לא לבד. מערכת "הנבחרים" מצאה את החשודה המידית, ואתם חייבים להכיר אותה: קים אדרי, קונדיטורית צעירה ומבטיחה מבאר שבע, התחילה מהתנור בבית של ההורים והיום היא מתפעלת אימפריה של עוגות מעוצבות בהזמנה אישית

קעים אדרי. יח"צ,
קים אדרי/יח"צ

אם יש משהו בולט בקים אדרי, זה הלב. העסק שלה, "קימי קייקס", הוא תוצר של תשוקה גדולה לאפייה, יחד עם אהבת אדם. "התחלתי לאפות עוגות שמרים להנאתי, שלחתי אותן לסביבה הקרובה - משפחה, חברים. הפידבקים היו חד משמעיים: קים, את חייבת למכור עוגות".

עם זוג ידיים ותנור ביתי, אדרי התמסרה לאפייה, ובנוסף לעוגות השמרים, החלה לקחת הזמנות לעוגות מעוצבות. "במשך שנה אפיתי ללא הרף, זו הייתה סוג של התאהבות, גיליתי את התשוקה שלי ואפיתי לכל אחד, בכל יום הולדת, כל אירוע". מה שהיא מתארת כ"היי של התאהבות" גרם לקים לרצות למסד את הקשר עם תחום הקונדיטוריה, וללמוד מהטובה ביותר: "החלטתי שאני הולכת ללמוד אצל אסטלה, שהיא שם דבר בתחום. הייתי סקרנית ללמוד טכניקות, לקבל עוד כלים".

הכול התחיל מעוגת שמרים. יח"צ,
הכול התחיל מעוגת שמרים/יח"צ

אבל ההחלטה להפוך את התחביב למקצוע לא הייתה פשוטה. "ההורים רצו שאלך ללמוד משהו באוניברסיטה, זה היה נראה להם לא פרקטי, צעד אימפולסיבי וחסר תכנון לטווח ארוך. אני מצדי הרגשתי שזה כל מה שאני רוצה לעשות, לא ראיתי את עצמי מעבירה את הזמן בשום דרך אחרת. אז החלטתי להקשיב לעצמי וללכת עם הלב".

קים הלכה עם הלב, ואנחנו המרוויחים. מזה 4 שנים ובתוספת כמה תנורים, קים מתפעלת בעצמה את "קימי קייקס" - עוגות בהזמנה אישית. היא מיטיבה לתאר את מהות העסק: "אין עוגה כזאת - לא. כל חלום או פנטזיה של הלקוח, אני מגשימה". העוגות המעוצבות הן הראשונות לתפוס את העין בעמוד האינסטגרם התוסס. יצירות אומנות של ממש מונחות על בסיס טורט או מוס. בנוסף קים מציעה קינוחים כמו קרם ברולה, מילפיי מבצק עלים שנעשה בעבודת יד, קינוחי כוס, עוגיות יבשות, קוראסונים ואפילו בורקסים. המלצת המערכת היא עוגת השמרים-שוקולד, בזכותה אדרי פרצה. צמד המילים "ביס אחרון" יצא לי מפה כמה וכמה פעמים בעת הזלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קימי קייקס. יח"צ,
קימי קייקס/יח"צ

את המתכונים פיתחה קים במשך תקופה ארוכה, בה עמלה לילות כימים. "מהרגע שהתחלתי לאפות הפסקתי לספור את שעות השינה. בתחילת הדרך הייתי אופה בלי הפסקה רק כדי לשפר את המתכונים ולהגיע לעוגה שאני עוד לא טעמתי, שאני יכולה להגיד עליה שהיא מושלמת. תוך כדי התהליך הבנתי את חשיבות האיכות של חומרי הגלם, והיום אני גאה להגיד שאני משתמשת בחומרים האיכותיים ביותר ומכינה הכול מאפס".

בשנתיים האחרונות קים מקיימת סדנאות אפייה בבאר שבע. בסדנה בת 4 שעות תלמדו להכין את הקינוח האהוב עליכם; עוגות מספרים ואותיות, עוגות מעוצבות, עוגות שמרים או אפילו מקרונים. "אני אוהבת להעביר הלאה את הידע שלי, ואני אוהבת אנשים. מי שמגיע לסדנה יוצא עם חוויה אמתית, 4 שעות של ניקוי ראש, יצירה ופאן".

נשבתי בקסמה של קים מהרגע שהתחלנו את השיחה. כששוחחנו על ההיצע הגבוה של מעצבות עוגות בשוק, היא הדגישה שיש מקום לכולן וסיפרה שהיא גם ממליצה על קולגות כשהיא בחופשה או בעומס הזמנות. לא תשמעו ממנה לכלוך על המתחרים: "יש עיצובים שאני עושה ולמחרת רואה באינסטגרם של מישהי אחרת, אבל אני לוקחת את זה כמחמאה וגם מפרגנת בתגובה".

כששאלתי אותה מה מחזיר אליה לקוחות, מה האקס-פקטור שהביא אותי אליה ולא למישהי אחרת, סיפרה לי קים על האני מאמין שלה, השילוש הקדוש: יופי, טעם ואופי. "היום אנשים מגיעים דרך האינסטגרם. הקליק הראשוני שלי עם הלקוח הוא דרך העיניים, עיצוב עוגות זו אומנות לכל דבר. אני מתעדכנת כל הזמן בעיצובים הכי חדשים ובטרנדים מהעולם, מעבדת רעיונות והופכת אותם לשלי. הטעם הוא אלמנט שמובן מאליו שצריך להיות בטופ. אם תזמיני עוגה יפה לאירוע וכולם יתלהבו כי היא מצטלמת מעולה אבל יעשו פרצוף של 'ככה-ככה' ברגע שיטעמו, אז כל היופי לא שווה כלום. האופי זו הדרך, שמתחילה ברגע ששלחת לי הודעה באינסטגרם ועד הרגע שלקחת ביס מהעוגה. שירות אישי ואכפתי זה נר לרגלי, ואת שאר המילים אשאיר ללקוחות היקרים שלי". באתי בגלל היופי, התאהבתי בטעם ונשארתי בשביל האופי.

קימי קייקס סדנאות פרטיות. יח"צ,
סדנאות פרטיות/יח"צ

קים, נסיים בהמלצת השף? "עוגת השמרים שלי היא הראשונה שביססה לי את המוניטין, אז לא אזנח אותה בשאלה הזאת. אבל כשאני מכינה משהו לבית, אני מתפנקת בקרם ברולה או בעוגת גבינה פירורים המיוחדת שלי. אלה הקינוחים ששוברים אפילו אותי, ואני חיה עם עוגות סביבי כל היום. חלום!"

להזמנות: 0546488816

אינסטגרם

בשיתוף קימי קייקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully