וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא חום: לחמם את הבית בשלמות

בשיתוף אלפא חום

9.12.2020 / 13:44

תשכחו מהמזגנים הישנים והלא יעילים אליהם הורגלתם. כעת, תוכלו להשתדרג למערכות חימום מתקדמות ויעילות בהרבה וליהנות מחימום מקיף, מהיר, שקט, ללא תחושת מחנק ומתכנון מושלם של מצבי החימום וזמני הפעלה וכיבוי לכל יום בשבוע

אלפא חום, פתרונות חימום לבית/אולפן הנבחרים

כמה פעמים הגעתם הביתה או למשרד ביום קר במיוחד ונאלצתם להמתין זמן ממושך עד שהמזגן שלכם יחמם את כל החלל הנדרש? וגם זה תוך כדי ייבוש האוויר הפנימי ולעיתים בליווי רעשי רקע של המזגן? מעתה תוכלו להשאיר את התופעות הללו מאחוריכם ולהשתדרג לרמות חימום מתקדמות ויעילות, המקובלות בחו"ל.

"אלפא חום" הוא עסק משפחתי בבעלות שני אחים לממכר מערכות חימום מתקדמים ואיכותיים, מהיצרנים המובילים בעולם. למרות היותן איכותיות במיוחד, מדובר במערכות לא יקרות, נוחות לתפעול ומתקדמות לעומת המערכות הישנות והמוכרות בשוק הישראלי.

הכל החל כאשר משה שב לישראל לאחר שהות של כ-15 שנים באירופה, עם תובנות מקצועיות. "שמתי לב ששוק החימום באירופה מאוד מפותח בכל הקשור למערכות חימום מתקדמות וחכמות", מסביר משה, "בדיקה שעשינו בארץ העלתה ששוק החימום בישראל סובל מהתיישנות ומעזרי חימום פרימיטיביים שכוללים בעיקר מזגנים או תנורי חימום מיושנים, מסוכנים, וזוללי אנרגיה. בעקבות כך החלטנו להיכנס לתחום, עם רצון לספק גם בארץ מוצרי חימום חכמים, חסכוניים ובעלי ערך מוסף של עיצוב יפה לעין. מאז, זה כמה וכמה שנים, אנחנו משווקים מגוון איכותי של פתרונות חימום שונים, איכותיים ויעילים, לכל חלל אפשרי".

באילו מוצרים מדובר?

"החל מיחידות חימום בעיצוב נורדי סקנדינבי שנקראות Nobo המצטיינות בקווים מינימליסטיים, ועד יחידות חימום בגימור גרניט פורצלן במראה יוקרתי ואלגנטי. מדובר ביחידות שפועלות על קו חשמל בלבד, ללא צורך בתשתיות מלבד נקודת חשמל. מערכות המיועדות לקיבוע על הקיר ללא חציבות ותשתיות מורכבות. מלבד משרדים, מבנים או בתים קיימים, אנו מעניקים שירות גם לבתים בבניה הנמצאים בשלבי התכנון המוקדם ומלווים את כל שלבי תכנון המיקום וההתקנה עצמה".

במה מתבטאת הקדמה של אותם מוצרים?

"מדובר ביחידות חכמות שמאפשרות בחירת תכניות הפעלה שונות לכל יום בשבוע. תכניות שקובעות מראש מתי מערכת החימום תידלק או תיכבה, בשיטה פשוטה ונגישה לכל אדם. מאוד אינטואיטיבי ומצד שני מאוד חכם. תוכלו לכוון את חימום הבית מראש, בטמפרטורות הרצויות לכם, למן רגע כניסתכם אליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מה לגבי איכות החימום עצמו?

"גם כאן מדובר בקדמה גדולה. כל המערכות שלנו מיועדות להפיק חימום נעים מחד ועוצמתי מאידך. ללא אפקט ייבוש אוויר וללא תחושת מחנק. מה שהופך את אותן מערכות לרלוונטיות לחדרי ילדים, חדרי שינה ולמעשה לכל חלקי הבית, כולל חדרי אמבט. כולן ממוגנות מפני התזות מים".

מה לגבי אפקט הרעש?

"שקט לחלוטין. דממת אלחוט ללא שום רשרוש או זמזום".

מהי מידת תצרוכת החשמל של אותן מערכות?

"המערכות שלנו חסכוניות. למשל במקרה של מזגן רגיל, אם הוא צורך פחות חשמל הוא יאלץ לעבוד זמן רב עד שהבית יהיה מספיק חם ועד אז הוא לא יפסיק את עבודתו. אצלנו לעומת זאת, הבית מתחמם מהר יותר ולכן התרמוסטט פועל מהר יותר וחוסך בתצרוכת החשמל הכללית".

לצד המערכת המתקדמת והנוחה של Nobo, משווקים "אלפא חום" מערכת נוספת בשם Hybro - יחידות חימום מעוצבות בגימור גרניט פורצלן. מערכת מודולרית להתקנה על הקיר, שניתן אף להדפיס עליה תמונות אמנותיות, מה שיוצר סוג של תמונה מחממת. נעים הן לעיניים והן לתחושה. פרי שיתוף פעולה של "אלפא חום" עם אמן ידוע בשם שרון זילברצוויג, המתמחה באמנות ממוחשבת. סוג של תמיכה באמנות מקומית.

לגבי תצרוכת החשמל של אותה מערכת, מסביר משה כי צריכה של יחידה אחת במערכת ה- Hybro היא בעלות של 20 אגורות בלבד לשעה. מה שמציב אותן כחסכוניות באופן מיוחד.

כמה יחידות של מערכת Hybro אמורות להיות בחדר?

"שתי יחידות בממוצע לחדר".

מה לגבי פתרונות כגון חימום תת רצפתי?

"חימום תת ריצפתי הוא בהחלט פינוק בחורף, אך פחות מתאים לאקלים הישראלי. אני מכיר כאלה שהתקינו מערכת חימום שכזו, אך כיום כבר לא מתפעלים אותה מהסיבה שאינה משתלמת לשימוש. מדובר במערכות שדורשות לא מעט שעות עד שהן מתחממות (כחצי יום עד יום שלם) ועד אז הטמפרטורות כבר מתחלפות. בעיקר בחורפים הישראלים. בנוסף מדובר בחימום יקר עקב צריכת אנרגיה גבוהה וכאמור לא תמיד אקטואלית או נדרשת באמת למזג האוויר הקיים במחוזותינו".

מה מייחד את "אלפא חום"?

"המתקנים המעוצבים והאיכותיים שלנו ורמת החכמה שלהם. בנוסף לכך, החסכון באנרגיה של המוצרים שלנו המגיעה בייחד עם תודעת שירות גבוהה. את המוצרים שלנו אין לאף אחד. ואם זה לא ייחודיות, אז מה כן?".

ומה לגבי המחירים?

"יותר זולים בהשקעה הכללית לעומת כל מערכת אחרת. למשל חצי ממחיר חימום תת רצפתי. בטח ובטח זול משמעותית ממערכות הסקה מרכזית".

מהו כרגע הלהיט אצלכם?

"מערכות ה'נובו'. אנשים פשוט מתאהבים בהן".

מהי תפיסת עולמך המקצועית?

"שאם רוצים להתחמם בחורף, זה לא אומר שצריכים לוותר על יעילות וחסכון באנרגיה. מגיע לנו להתחמם בחסכנות אך בסטייל וברמה גבוהה, כמו בחו"ל".

מהו המוטו של 'אלפא חום'?

"אנחנו לא מוכרים מוצרים אלא פתרונות. אם זה חימום לחדר ספציפי, או לבית שלם. הכל למען תוצאה אולטימטיבית ללקוח, על פי צרכיו. גם הפתרונות שאנחנו מספקים הם מיצרנים מובילים בעולם. שילוב של איכות, אמינות מוצר, ידע בהתאמתו לכל חלל אפשרי ושיפור משמעותי של רמת החימום בשילוב חיסכון תפעולי".

בשיתוף אלפא חום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully