וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Miki moshayev מרכז החלקות ועיצוב שיער: להוציא לקוחות עם חיוך וללא bad hair day

בשיתוף Miki moshayev

8.12.2020 / 15:12

השיער הוא הכתר של האישה ואצל מיקי מושייב כל אחת מלכה. מצבים מורכבים ואתגרים מעולם לא הרתיעו אותו, אלא גרמו לו להמשיך קדימה ולהפוך להצלחה מסחררת. שמו של מיקי הולך לפניו, וכדאי שעכשיו גם אתם תכירו את מעצב השיער המוביל בישראל לשנים 2020-21 ואף יותר!

Miki moshayev. יח"צ,
Miki moshayev/יח"צ

יש לא מעט מרכזים ומעצבי שיער שמבצעים החלקות, מי יותר טוב ומי פחות. אבל מעצב שיער אמביציוזי, שלא מתפשר על איכות ומאפשר ללקוחותיו תוצאות מדהימות, אין הרבה. כזה הוא מיקי מושייב (29) מאור עקיבא. ניסיון חייו, הכישרון האדיר והאמביציה הגדולה שלו, הובילו אותו עד הלום, וזה לא תמיד היה קל. נהפוך הוא. סיפורו האישי הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה המסחררת של הבחור הצעיר שחלם, הגשים וכיום מאפשר לרבות כל כך ליהנות משיער נעים חלק וזוהר.

בין השירותים הרבים שתוכלו לקבל במרכז ההחלקות ועיצוב השיער של מיקי:

 עיצוב שיער כל סוגי השיער, עם דגש על 'ויטוריו פרמינו' - החלקה איטלקית שמתאימה לכל סוגי השיער. ללא פורמלין וחומרים כימיים. ההחלקה משלבת שמנים במקום חומצות לימון שעלולות להבהיר את השיער בצורה קיצונית.

 תוספות שיער בשיטת ההדבקה - הדרך לשמור על שיער מלא, שופע ובריא יותר, מבלי לעשות נזק בלתי הפיך. החיבורים לא מורגשים והמדבקה שומרת על השיער שלא יקרע. הלקוחה זוכה בשיקום, באורך נפלא ובאחידות.

 החלקת שיער שמיועדת גם לשיער שעבר סברה - החלקה אפקטיבית גם לשיער שעבר סברה החלקת קליאופטרה או חינה.

 גווני שמש מעלפים - גם בחורף.

 ערכה לשיער יבש או פגום - מבית "L'ORÉAL PARIS", איכותית ואפקטיבית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תחביב שהפך למקצוע

כבר בגיל 16 הבין מיקי שהוא אוהב את תחום עיצוב השיער. זה התחיל בתספורות שהחל לעשות בביתו והמשיך עם לימודי ספרות אצל 'מוטיה רובין' שגם העניק לו את תעודת הדיפלומה של'OMC' איגוד הספרים העולמי. "אני זוכר כמה אהבתי את זה, הייתי מסתכל על המורים שלי ועל הספרים במקומות בהם עבדתי במהלך הלימודים. עקבתי אחרי כל תנועה שלהם. יש לי טביעת עין חדה וקליטה מהירה, מה שאפשר לי להפוך מאוד מהר למי שאני היום".

Miki moshayev. יח"צ,
Miki moshayev/יח"צ

ילדות קשה שהפכה מנוף לצמיחה

הסיפור האישי של מיקי, יכול היה למנוע ממנו לעמוד בכל היעדים שהציב לעצמו. בפועל, מצבו המאתגר רק דרבן אותו לכבוש פסגה נוספת: "ההורים שלי עלו מאוזבקיסטן לפני 30 שנה, עם קשיי הסתגלות ושפה. הייתה לי ילדות לא קלה. משפחתי חוותה מצב כלכלי לא פשוט וחובות שהובילו לניתוק החשמל בבית ועוד. כבר אז הבטחתי להורים שלי ולעצמי שלעולם לא יהיו חובות נוספים. שאני אעבוד עד שאצליח לעזור להם לצאת מהחובות, וזה מה שקורה עד היום".

פתיחת עסק מצליח בתקופת הקורונה

הוא הצליח מאוד כמעצב שיער ואז החליט לפתוח עסק, דווקא באחת התקופות הכי מאתגרות של המדינה. "פתחתי את העסק בתקופה הכי קשוחה, במאי 2020, קצת אחרי פרוץ משבר הקורונה. אבל אל דאגה, אני אוהב אתגרים. עבורי זה היה בדיוק הזמן להתחיל ולעמוד במטרות שהצבתי לעצמי. דווקא במהלך הסגר, כשהיה לי זמן לחשוב החלטתי להשקיע בעסק ולמנף את כל הידע והניסיון שצברתי" הוא מתגאה.

כשביקשתי ממנו בכל זאת להסביר לי, מאיפה האומץ לפתוח את העסק דווקא לאחר הסגר הראשון, כשעננת הסגר השני נמצאת מעל מדינת ישראל הוא ענה: "אני מאוד מוכר באזור. אנשים יודעים מי אני ומה אני. כך הם הלכו איתי לאורך כל הדרך. אני עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, וכולם יודעים את זה. אני גם מבטיח איכות וביצועים ברמה גבוהה, כדי שהלקוחות שלי יצאו מכאן הכי מרוצות שיש. עם הבטחון הזה פתחתי את העסק בזמן משבר הקורונה.

"אני לא אתכחש ואודה כי המשבר השפיע עלי ועל בת זוגתי, שחיבקה אותי, עודדה ועזרה לי להמשיך הלאה. מצד אחד אני מנהל עסק קטן והפסדתי לא מעט. יחד עם זאת, יש דרכים להתמודד ובראשן צמצום הוצאות בשילוב צריכה מבוקרת ומתונה".

Miki moshayev. יח"צ,
Miki moshayev/יח"צ

איך אתה בוחר את הטכניקות, החומרים והשיטות איתם אתה עובד?

"נתחיל עם ההחלקה האיטלקית. לפני שהבאתי אותה למספרה, עשיתי לא מעט בדיקות לכל מיני החלקות איתן עבדתי. נוכחתי לדעת שהיא מאפשרת את התוצאות הטובות ביותר. כך גם לגבי תוספות שיער. אני עובד עם החומרים הכי איכותיים שיש, זאת לאחר שחיפשתי ומצאתי שיער אירופאי, אמיתי ומסוגנן".

מהן הבעיות המרכזיות בהן אתה נתקל?

"נכנסות למספרה נשים עם שיער דליל וללא נפח, שמבקשות שיער איכותי ובריא. יש נשים שמגיעות עם שיער שנשרף כתוצאה מגוונים שנעשו בצורה לא טובה, מצב שדורש טיפול מקצועי ונכון. כך גם לגבי שיער שעבר החלקה לא איכותית, שיער פגום שדורש שיקום ועוד".

יש לכן את כל הסיבות להזמין תור במרכז להחלקות ועיצוב השיער של מיקי מושייב, שמדגיש שוב שייתן הכל כדי שהלקוחה תהיה מרוצה:

 שיער מושלם בהתאמה אישית
 יחס אישי לאורך כל הדרך
 ייעוץ מקצועי בחינם
 תוספות שיער ברמה הכי גבוהה שיש, כולל שיער אירופאי מושלם וטבעי 100%
 אחריות מלאה על כל שיערה ושיערה

"בסופו של יום, אני מחזיר את החיוך לפנים, עם תוספות השיער האיכותיות והטובות ביותר, עבודה מקצועית ומדויקת, ליווי אישי ושירותיות ברמה גבוהה. אני זמין לכל שאלה ובקשה גם באמצע הלילה. אם משהו לא מסתדר, הלקוחה יודעת שהיא תקבל פתרון במספרה. חשוב לי שכל לקוחה תוכל לקום בבוקר, ללא התעסקות מיותרת בשיער מדי בוקר" הוא מסכם.

לייעוץ וקביעת תור מוזמנות להתקשר לטלפון:050-2570505 - מיקי.

מוזמנות גם להתרשם מעבודתו המקצועית של מיקי בעמוד הפייסבוק או בעמוד האינסטגרם.

בשיתוף Miki moshayev
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully