וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם לוי - ממשיך להמציא את עצמו כל פעם מחדש

בשיתוף אדם לוי

8.12.2020 / 14:15

אדם לוי נחשב לאחד הספרים המובילים ומיוחדים בישראל, אך סיפור החיים שלו מרתק לא פחות מהצלחתו המקצועית. מי שבשלב מסויים חזר בתשובה והגיע לעולם התורה בצורה הכי קיצונית שיש, חזר לעסוק באומנות השיער ואיפור מאחר והאהבה למקצוע היתה חזקה ממנו

אדם לוי. ליאור פינקסון,
אדם לוי/ליאור פינקסון

מפיקה חברת המערכת פגשה את אדם לוי לשיחה אישית, זהו סיפורו המיוחד של איש מרתק ומקסים. אם תשאלו את רוב נשות ישראל מה השם אדם לוי אומר להן, סביר להניח כי רובן יגידו לכם כי מדובר בספר מפורסם. אולם אף אחת מהן לא תוכל לדעת ולו לרגע אחד כי מי שמלהיב היום את עולם האופנה בזכות יד מקצועית יוצאת דופן, בילה חלק נכבד מנעוריו בישיבות הכי מפורסמות בבני ברק וירושלים ואף התגורר במשך כמעט שנה שלמה באומן.

"אומנם לפני שנים כבר חזרתי לחיות כחילוני, אך לתמיד תהיה בי אהבת השם. יחד עם זה אני מודה, בעולם הדת לא יכולתי לבטא את הצבעוניות והאומנות שבוערת בי ללא הפסקה, לכן בחרתי לקחת את האלוקים למקום משלי ביחד עם האומנות".

כך סיפר לי בקול נרגש אדם לוי כאשר נפגשנו לשעה קלה, לאחר שהצליח לפנות עבורי מעט זמן בסדר היום המטורף שיש לו, כאשר עשרות נשים מבקשות לקבל את שירותיו השונים.

את דרכו המקצועית בתחום הספרות החל אדם לעשות בגיל צעיר, גיל 16. הייחודיות והאומץ שלו בתחילת הדרך תפסו את העין של אנשי מקצוע רבים, זו הסיבה כי חלקם הזמינו אותו לעבוד במספרות שלהם, על מנת שיוכל ללמוד עוד ולהשפיע עליהם מתפיסת עולמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדם לוי. ליאור פינקסון,
אדם לוי/ליאור פינקסון

את קפיצת המדרגה המשמעותית עשה אדם כאשר פתח מספרה משלו ברחוב טבנקין בבת ים והעניק בין היתר שירות לכוכבי הישרדות VIP ולרבים מתעשיית הבידור, לכן גם המעצב הידוע מושיק גלאמין בחר במספרה שלו כאתר לצלם בו את אחד הפרקים של תוכנית הטלוויזיה שהפיק.

אדם לוי. ליאור פינקסון,
אדם לוי/ליאור פינקסון

ההתמחות הגדולה של אדם היא בתחום תוספות השיער, גוונים ואומברה בזכות ידע מעמיק בכימיה, אולם במקביל מצטיין גם בהחלקות אורגניות, תספורות נשים וכלות, גוונים ועוד. בנוסף, אדם נהג לדגמן עבור חברות שונות, כולל מאירופה.

סיפרתי לאדם כי השמועות האחרונות לגביו בתחום, הן שיותר ויותר הוא עוסק באיפור, הוא חייך ועל כך סיפר: "כן, זה נכון. מאז ומתמיד נמשכתי גם לעולם האיפור ובשנים האחרונות בחרתי להתקמצע בתחום זה עוד יותר. אני מעניק שירותי הלחמות ריסים, הדבקות ריסים, איפור ערב, איפור קבוע - מיקרובליידינג, כאשר מחדיר פיגמנט בשפתיים ולמעשה בקרוב מאוד אני עומד להוציא ליין צבעים משלי".

אדם לוי. ליאור פינקסון,
אדם לוי/ליאור פינקסון

על ההתמודדות המקצועית בתקופת הקורונה אדם סיפר: "בגלל סיפור החיים שלי שבו ידעתי לקום ולצאת קדימה ממקומות עמוקים, הקורונה לא הפילה אותי, להיפך, גרמה לי לחשוב כיצד אני יכול להתחדש. לכן בעוד שמקומות רבים בתחום נסגרו, אני העדפתי לוותר על המקום שלי בבת ים ונכון לעכשיו אני שם דגש על ליין המוצרים האישי, כמובן תוך כדי שנותן את השירותים הרגילים מביתי שלי".

אדם לוי. ליאור פינקסון,
אדם לוי/ליאור פינקסון

לפני סיום ביקשתי לשמוע מאדם על תוכניות לעתיד ועל תפיסת העולם שלו, אני מודה, התרגשתי עד דמעות מדברים של אמן שיצאו מתוך הלב והנשמה: "אני חי את העולם שלי והאומנות עבורי היא הכל. היא זו שמכניסה לי אהבה, בגלל זה אני חי את הריגוש של המקצוע 24 שעות ביממה. אפשר להגיד כי האומנות הזו שבה אני עוסק היא מערכת היחסים הכי ארוכה ויציבה שהיתה לי מעולם. לכן אהבת הקהל זה משהו שבונה אותי, גורם לי לחיות, לשמחתי אני מצליח לגעת באחרים והם, הלקוחות, ממשיכות איתי לכל מקום והחיבור הרגשי הזה חשוב לי מאוד. אני גאה כי הגעתי לאן שהגעתי בחיים בזכות עצמי. לפעמים חלום הופך למציאות ואני הייתי ילד שדמיין לעצמו את העתיד, למרות קשיים שנתקלתי בהם בדרך, למרות מספר מעידות, אני שמח שידעתי להילחם ולהגיע למעמד בו אני נמצא כיום".

אדם לוי, היה לי את העונג לשוחח עם ספר ומאפר צמרת ייחודי.

ליצירת קשר עם אדם ניתן להתקשר לטלפון: 052-7492709

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אדם לוי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully