וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסקורט ביוטי: המומחים לטיפולים האסתטיים בטורקיה

בשיתוף אסקורט ביוטי

8.12.2020 / 13:49

מסעות הביוטי לאיסטנבול הפכו פופולריים מאוד בקרב ישראלים בשנים האחרונות. השתלות שיער, טיפולי שיניים והזרקות אפשר לעשות בטורקיה בזול גם בזמן הקורונה. "אסקורט ביוטי" הפכו את המסע לחוויה של ממש עבור קבוצות ולקוחות פרטיים. אחריות מובטחת

אסקורט ביוטי. יח"צ,
אסקורט ביוטי/יח"צ

טורקיה היא מעצמת טיפולי הביוטי העולמית. זו כבר עובדה ידועה ומוכרת. המוני ישראלים גילו את המרפאות השונות באיסטנבול והמריאו כדי ליהנות משלל טיפולים ובראשם השתלות שיער, הלבנות שיניים ושאר טיפולי אסתטיקה ופלסטיקה למיניהם. בטורקיה יש שילוב מנצח. חיסכון של אלפי שקלים על כל טיפול ורופאים המובילים בתחומם בעולם. את כל זה אתם כבר יודעים, אבל איך בוחרים את הרופא הנכון? בשביל זה אנחנו כאן.

בדקנו, השווינו והגענו אל ישראל שמחון, הבעלים של חברת "אסקורט ביוטי". אומרים שאין חכם כבעל ניסיון ושמחון הוא בהחלט בעל ניסיון. ההיכרות שלו עם טורקיה החלה כשהחליט להגשים חלומו ולבצע השתלת שיער. הרבה לפני שמסעות הביוטי בטורקיה הפכו לסמל סטטוס, שמחון גילה את העולם המופלא השוכן במרחק קצר מישראל. התוצאה הייתה כל כך טובה עד שהוא החל להמליץ וללוות את מכריו לטיפולים דומים באיסטנבול המהממת.

אסקורט ביוטי. יח"צ,
אסקורט ביוטי/יח"צ

כשראה כי טוב וצבר עוד ועוד תגובות חיוביות, פתח את "אסקורט ביוטי". הרעיון שלו היה ליווי אישי. יחס VIP ללקוחות VIP. כלומר, להפוך את המסע לחוויה של פעם בחיים בכל מה שקשור באירוח ודאגה לפרטים הקטנים. הוא הציע ללקוחותיו את החבילה השלמה ודאג להם לכל פרט באופן אישי - טיסות, בתי מלון יוקרתיים וכמובן ליווי למרפאות המובילות בתחום איתן הוא עובד.

בנוסף ללקוחות פרטיים, החל שמחון ללוות גם קבוצות. יצר מעין טיול מאורגן לכאלה שרוצים גם לחסוך 1,000 יורו וגם לחוות את הטיפול והחוויה בדינמיקה של קבוצה עם אנשים כמוהם. הוא בוחר את המרפאות בקפידה ומבטיח את הטובים ביותר. חוששים מתוצאות לא טובות? שואלים את עצמכם מה יקרה אם תצטרכו לבצע תיקון כזה או אחר? הסירו דאגה מלבכם. השירות של אסקורט ביוטי מציע אחריות לכל החיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אסקורט ביוטי. יח"צ,
אסקורט ביוטי/יח"צ
אסקורט ביוטי. יח"צ,
אסקורט ביוטי/יח"צ

בנוסף, בכל הקשור בהשתלות שיער, אסקורט ביוטי עובדים עם מרפאות ובתי חולים שמבצעים את הטיפול בהרדמה מלאה, מה שחוסך למטופל את כאבי התופת והסבל הכרוכים בזריקות. ההרדמה היא לפרק זמן קצר של 30-40 דקות ומכאן שהטיפול עצמו לחלוטין נטול כאב וסבל. המוטו של שמחון הוא מקצועיות ושקט לצד החוויה. בסופו של דבר, זה טיפול רפואי שכרוך בפחדים טבעיים. לכן הוא שם לעצמו למטרה לגרום לכך שלא תצטרכו לדאוג לשום פרט או להתעסק בארגון ובירוקרטיה. שמחון והצוות שלו ידאגו לכל מה שתצטרכו.

על המחירים אין מה לדבר. החיסכון כל כך גדול עד שגם מחיר הטיסה והאירוח הופך להיות זניח. לצורך ההשוואה, טיפול השתלת שיער סטנדרטי בישראל עולה כ-20 אלף שקלים. בטורקיה, זה יעלה לכם כ-8,000 בלבד. טיפולי שיניים מורכבים יכולים להגיע בישראל עד ל-70 אלף שקלים, בעוד בטורקיה המחיר נמוך בחצי. אם מוסיפים למשוואה את המקצועיות הבלתי מתפשרת של אנשי המקצוע בטורקיה המרפאות המזמינות וכל השפע שיש לאיסטנבול להציע, הרי שמדובר בהחלטה קלה.

וכן, לא שכחנו את הקורונה. אתם בוודאי שואלים את עצמכם האם נסיעה בכלל אפשרית בימים כאלה? ובכן, התשובה חיובית. טורקיה פתוחה למבקרים וכל המרפאות עומדות כמובן בתקנים המחמירים של משרד הבריאות המקומי. אמנם כרגע תחויבו בבידוד עם החזרה לישראל, אבל חובה לקחת בחשבון את העובדה שבכל מקרה מדובר בטיפולים שדורשים זמן החלמה של מספר ימים. התוצאה, החיסכון והחוויה, מבטיחים באסקורט ביוטי, יהיו שווים גם את הבידוד.

אסקורט ביוטי. יח"צ,
אסקורט ביוטי/יח"צ
אסקורט ביוטי. יח"צ,
אסקורט ביוטי/יח"צ

שאלות ותשובות נפוצות

האם יש גיל מומלץ לטיפול השתלת שיער?

"אין גיל ספציפי, אבל מומלץ לבצע השתלה לאחר שלב ההתקרחות וכמובן אחרי הערכת מצב ואבחון ראשוני שיבוצע על ידי רופא".

כמה זמן נמשך טיפול השתלת השיער?

"תלוי במספר השתלים המושתלים והטכניקה, אבל בדרך כלל 5-6 שעות".

האם צריך לגלח את הראש לפני ההשתלה?

"ברוב המקרים, אצל גברים נהוג לגלח את הראש כולו - גם באזור התורם וגם בחלק הקדמי. לגבי נשים, הטכניקה היא שונה וכדי לא לגרום לאשה תחושת אי נוחות כתוצאה מחודשים ארוכים ללא שיער, ההשתלה מתבצעת ללא גילוח ראש".

כמה זמן אחרי הטיפול ניתן לחזור לשגרה?

"בשיטות העבודה המודרניות, חזרה לעבודה תתאפשר באופן מיידי. לגבי פעילות ספורטיבית, מומלץ להמתין 30 יום. בחודש הראשון צריך למנוע מהאזור המושתל חשיפה למכות או פציעה".

טלפון לבירורים:

0506604323

0506660806

0525755648

פרטים נוספים באתר אסקורט ביוטי

בשיתוף אסקורט ביוטי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully