וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסד הוותיק "הדקל קפה ומאפה", ממלכת הסופגניות שאתם חייבים לפקוד בחג הקרוב

בשיתוף הדקל קפה ומאפה

8.12.2020 / 13:27

חג החנוכה מתקרב וסופגניות כבר החלו לבצבץ מחלונות תצוגה של בתי מאפה. אחרי בדיקה אינטנסיבית אנחנו שמחים להכריז על הזוכה המאושרת: "הדקל קפה ומאפה", מספקים לנו את הגרסה האולטימטיבית של פלא הבצק המטוגן, קלאסיקה במיטבה. טבעונים, דאגו גם לכם

לחובבי הסופגנייה הקלאסית. יח"צ,
לחובבי הסופגנייה הקלאסית/יח"צ

אין רמת-גני שלא מכיר את "הדקל קפה ומאפה" ואת טעם הבצק האוורירי הנאפה בתנור האבן האייקוני כבר 35 שנים. הרשת שסניפיה ממוקמים ממזרח לאיילון, במרחק 700 מטרים אחד מהשני, נחשבת לאימפריית הבצק של רמת גן.

סניף אבא הילל גידל דורות של ילדים שנשלחו לביה"ס מדי יום עם לחמניות טריות שנאפו בתנור האבן שכל כך מזוהה עם המקום, הורים שכל יום הולדת היו מזמינים עוגה טובה ממאפיית הדקל, וסבתא שמבחינתה השבת לא שקטה בלי החלה שנחטפת מהמדפים בימי שישי בטרם עת. בנוסף, הסניף משרת את כל אזור הבורסה ומספק תפריט רחב במיוחד: מגשי אירוח עשירים לישיבות במשרד, כריכים בהרכבה, סמבוסקים מגרים, עסקיות שבאות בול בארוחת הצהריים ומוגשות עד הערב, ו"עארוק" - קציצות ירק עיראקיות שלא משנה כמה תיקח מהן, תמיד תרצה "רק עוד אחת".

הדקל קפה ומאפה סניף אבא הלל (אבא הלל 25, רמת גן). יח"צ,
הדקל קפה ומאפה סניף אבא הלל/יח"צ

סניף ביאליק, האח הצעיר שמתהדר בוותק של 17 שנה, הוא בגדר תחנת חובה להולכים ושבים ברחוב ההומה. בין קניות וסידורים באזור, תפרגנו לעצמכם רגע מפנק בחסות הקפה המוקפד, שלא היה מבייש בית קפה בוטיקי בתל אביב. לטעמים הממכרים ולריח המטריף שאופף את החלל, תוסיפו את האווירה המשפחתית, החיוך של אנשי הצוות (שלא יורד גם בשעה הסואנת ביותר) ופינות הישיבה הנעימות של המקום, וכך ברור איך הפכה מאפייה קטנה למקום המושלם לכוס קפה ומאפה, בלב אזור המסחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הדקל קפה ומאפה סניף ביאליק (ביאליק 66, רמת גן). יח"צ,
הדקל קפה ומאפה סניף ביאליק/יח"צ

לפני כ-5 שנים אימץ את הרשת בעלים חדש שהביא רוח רעננה למוסד האהוב והמוכר: לאט לאט, בתהליך ארוך וקפדני, ובנוסף למאפים החלביים, פותחו מתכונים טבעוניים. למבחר הקיים נוספו מאפים פרווה, ללא ביצים והכי חשוב: בלי להתפשר על הטעם. כל שנות הניסיון מתגלמות בביס מהרוגעלך הממולא בשוקולד שנימוח בפה, בבורקס פינוקים ששמו מסגיר את התחושה שמלווה אותו ועכשיו, לשמחתנו, גם בסופגנייה.

הדקל קפה ומאפה אפייה בתנור אבן, ממש כמו פעם. יח"צ,
אפייה בתנור אבן, ממש כמו פעם/יח"צ

מהבצק עד הטיגון, "הדקל קפה ומאפה" מציעים מבצע של 4+1 על סופגנייה אוורירית ונימוחה במילויים קלאסיים: שוקולד, ריבת חלב, וניל, ואיך אפשר בלי ריבת תות. לא מתחכמת והכי טעימה שיש, ותתפלאו לשמוע, יש גם סופגנייה טבעונית. בניסיון להפיץ את הבשורה בכל קבוצות הטבעונים אונליין, מצאנו אינספור פרגונים מלקוחות שמתרפקים על המבחר הטבעוני הרחב. במילה אחת - בינגו. מי שנחוש לצרוך לקטוז גם בסופגנייה שלו, מומלץ בחום להתפנק בדונאטס, הפייבוריט שלי זה האוריאו, תתכוננו להתאהב.


במקום תוכלו למצוא גם עוגות פס, סברינות, אקלריים והכל במחירים עממיים, שווים לכל כיס. תנור האבן הייחודי מזרים לאורך כל שעות היום לחמניות, פיצות עם ובלי תוספות, בורקסים פריכים וחמאתיים, מבחר של 15 סוגי לחמי בריאות, מחמצת, ללא שמרים וללא סוכר, בגטים מתפצחים וסמבוסקים שחייבים לתעד את הביס הראשון מהם. אל תפספסו את השוט המושלם והמגרה ביותר של גבינה מותכת, לחובבי האינסטגרם או הפייסבוק. בנוסף, תוכלו למצוא במקום את מבחר המאפים המתוקים והמלוחים הקלאסיים, ואפילו מעדניית כריכים שהצוות הלבבי מכין באדיבות ובסבלנות, על המקום ובכל שעות הפעילות. וכמובן השקשוקה המפורסמת, שכבר הפכה לסמל מסחרי.

הדקל קפה ומאפה בורקס פינוקים. יח"צ,
בורקס פינוקים/יח"צ

מה שהחל במאפייה שכונתית קטנה והתרחב לשני סניפים, מושך היום לקוחות מכל אזור המרכז. אז אם עוד לא נחשפתם לפלא, חג החנוכה שבפתח הוא הסיבה המושלמת לתת קפיצה. המקום מתפקד כמכונה משומנת ובמקביל משמר את האווירה המשפחתית שאליה התכוון המשורר בימים ההם, בזמן הזה. טיפ לסיום: כשאתם מעמיסים את הסופגניות במארז, תגניבו לכם גם ספינג' מסוכר בשביל הגיוון. הופתענו מרמת השמן המאוזנת והפתענו את האורחים באלטרנטיבה שנותנת פייט חזק לכל לביבה. מומלץ.

"הדקל קפה ומאפה"

אבא הלל 25, רמת גן 03-7521799
ביאליק 66, רמת גן 03-6728097

בשיתוף הדקל קפה ומאפה
  • עוד באותו נושא:
  • מאפייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully