וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז קל: השיטה הטבעית לניהול אורח חיים בריא

בשיתוף רז קל

8.12.2020 / 13:07

כמחצית מהאוכלוסייה בארץ ובעולם מתמודדת עם בעיות של עודף משקל. בואו לשמוע על יתרונות השיטה של חברת "רז קל" לאורח חיים בריא יותר, שיטה ייחודית שמשלבת בתוכה שלוש פעולות: כמוסות טבעיות, חוברת הדרכה בת 13 שלבים, ליווי שבועי טלפוני ומותאמת באופן אישי לכל מטופל

רז קל. יח"צ,
רז קל/יח"צ

הכירו את חברת רז קל התורמת לשינוי אורח החיים וניהול משקל תקין. רז קל, בין החברות הוותיקות ביותר בתחום עם ניסיון של כעשרים שנה, פיתחה שיטה ייחודית בת 13 שלבים המספקת פתרונות לניהול משקל תקין ואורח חיים בריא באמצעות תזונה מאוזנת. השיטה נתמכת על ידי נטילה של מוצרים וכמוסות טבעיות שתכולתן מבוססת על רכיבים טבעיים, מבלי להשתעבד לספירת קלוריות וללא הרעבה. חברת רז קל קיימת משנת 2000 ועד היום עם מאות אלפי לקוחות מרוצים ותוצאות מדהימות שמוכיחות את הצלחת השיטה.

לירון, מנכ"לית החברה, סיפרה לנו כיצד הגיעה לעולם התזונה ולמה בחרה להאמין דווקא לרז קל. "בתור מישהי שהייתה ילדה שמנה, חוויתי קצת מעולם הדיאטות ושינוי אורח החיים. אחרי שעברתי חרם חברתי, הדימוי העצמי שלי היה נמוך ומערכת היחסים שלי עם אוכל הייתה בעייתית, עד שהחלטתי לקחת את עצמי בידיים ולעשות שינוי. התחלתי לעבוד קשה - עשיתי ספורט, ירדתי במשקל, הצלחתי בלימודים. לאט-לאט התחלתי לאהוב את עצמי וראיתי שהעבודה הקשה משתלמת ומצליחה".

"לחברה הגעתי ממקום אישי והתחלתי מעבודת השטח בתור נציגת מכירות. עם הזמן, התחברתי אפילו יותר לעולם של הדיאטות, גם מהניסיון האישי שלי - הרי אני יודעת כמה זה קשה להשיל מהמשקל - וגם כי נחשפתי לתוצאות של המטופלים אצלנו. אני מאוד מאמינה במוצרים שלנו ובשירות שאנחנו נותנים, מה שמוכח עם הצלחות לקוחות רז קל".

רז קל. יח"צ,
רז קל/יח"צ

שיטה ייחודית לניהול אורח חיים בריא

במסגרת התהליך, כל מטופל מקבל חוברת הדרכה לתזונה בת 80 עמודים עם מתכונים בריאים וטעימים שמכילים את כל אבות המזון. כמו כן, רז קל רוקחים פורמולות ייחודיות בהתאמה אישית לכל מטופל ולפי צרכיו שמטרתן להשלים את תהליך הטיפול והמעבר לאורח חיים בריא ולעזור לגוף להתרגל לשינויים התזונתיים והפיזיים. הפורמולות מכילות צמחים, ויטמינים ותוספי מזון המבוססים על רכיבים טבעיים שעשויים לסייע בתהליך חילוף החומרים בגוף, בשיפור מצב הרוח, ביצירת תחושת מלאות, תחושת נמרצות, הורדת נפיחות, הפחתת הכמיהה למתוק, איזון מדדים ועוד הרבה בעיות אחרות שמתעוררות עם שינויי תזונה ואורח חיים. אחד המוצרים הייחודים לחברה הוא תוסף מזון בשם גולד-נייט, מוצר ייחודי לחברה שעשוי לסייע בשריפת שומן במהלך הלילה וידוע בשובע מוגבר.

"כל מוצרינו מבוססים על רכיבים טבעיים והם מיוצרים בלעדית עבורנו במפעל הנושא אישור ממשרד הבריאות (GMP-תנאי ייצור נאותים). בנוסף, הפורמולות כשרות למהדרין ומותאמות ללקוח הישראלי. היועצים שלנו ישמחו להתאים את הפורמולה המושלמת ביותר בעבור כל מטופל, עם כל האהבה והניסיון. למשל, אם מדובר במטופל עם בעיית אכילה בעיקר במתוקים, נשלב עבורו כמוסות שמכילות זעפרן, תבלין איכותי ובעל ערך משמעותי שמותאם לאנשים בעלי קושי באכילה רגשית", סיפרה לירון.

בנוסף, רז קל מציעה למטופליה מוצרי אוכל שתומכים בתהליך ועוזרים לשעות הקשות של נשנוש בין הארוחות, למשל דגני בוקר, קרקרים, חטיפים מלוחים וחטיפי בריאות בעלי ערך תזונתי גבוה לעומת חטיפים אחרים. כל המוצרים המיוצרים עבור רז קל ייחודיים לחברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ליווי אישי לכל מטופל

ברז קל דואגים ללוות ולסייע לכם כל הדרך אל השינוי המיוחל. במסגרת התהליך, היועצים של החברה מלווים כל מטופל בתהליך הדיאטה וההגעה למשקל היעד במשך שנה שלמה באמצעות קשר טלפוני שבועי, במטרה לסייע בשמירה על כללי השיטה ובהסתגלות לאורח חיים בריא וניהול משקל תקין, וכל זאת במתנה.

המטופלים מדווחים על ירידה במשקל ויכולים לקבל עזרה וייעוץ בנוגע לאופן לקיחת הכמוסות, לגבי התפריט ואפילו במקרים מיוחדים. במקביל, היועצים נשארים במעקב אחרי כל מטופל באמצעות טבלת משקל מסודרת שמאפשרת לראות אם התהליך מתקדם כראוי. "שירות הליווי שאנחנו מעניקים ברז קל הוא תמיכה, ליווי והדרכה לאורך חיים בריא. היועצים מנהלים קשר ישיר ועמוק עם המטופלים ודואגים להצלחתם, גם לאחר סיום התהליך. כשהמטופל מרוצה, סימן שהוא עשה דרך מצוינת".

רז קל. יח"צ,
רז קל/יח"צ

ניהול משקל תקין

כל תהליך ניהול משקל תקין אצל רז קל מתחיל קודם כל בהגדרת משקל יעד של כל מטופל. החשיבות של הגדרת יעד היא בעיקר כדי לעודד את המטופל ולגרום לו להיות חדור מוטיבציה, כך כשיש לו מטרה מול העיניים, זה מסייע לו להתקדם לעברה בהדרגה עד שהוא יצליח לכבוש אותה. "מדובר בשלב הראשון בתחילת כל תהליך ואולי החשוב ביותר. בתהליך של ניהול משקל תקין יש הרבה קשיים בדרך והוא עלול להיות כל כך מייגע, כך שכל גורם מדרבן חשוב מאוד להצלחתו", אמרה לירון.

אם ברצונכם לקבוע משקל יעד, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שייקבע את המשקל הרצוי בעזרת חישובי BMI ובהתאם לנתונים של גובה, משקל נוכחי ומבנה הגוף. למעשה, זה לא משנה כמה קילוגרם אתם צריכים להשיל, רז קל תלווה אתכם לכל אורך התהליך עם שיטה בטוחה ויעילה שתעזור לכם להתקדם למשקל היעד בצעדים גדולים ועקביים. כך, יהיה לכם קל לנהל את משקלכם ולשמור על ההישג שלכם.

התחייבות לתוצאות

חשוב לציין שרז קל מתחייבת לירידה במשקל, אבל מדובר בהתחייבות מלאה גם מצד המטופל. "מטופלים צריכים לזכור את הצד שלהם בעניין. חשוב להבין שמדובר בהתמדה ולא בקסם. צריך לקחת את הכמוסות בזמן, ליצור קשר אחת לשבוע ולאכול לפי חוברת ההדרכה. כמובן שאם יש שינויים ואירועים לא מתוכננים ניתן להתייעץ איתנו, ואנחנו נעשה הכל כדי שהמטופל יגיע לתוצאות טובות. מדובר באורח חיים בריא וניהול משקל תקין, וכשהמטופלים נצמדים לשיטה רואים תוצאות כבר בשבוע הראשון, זה היתרון שלנו מעל חברות אחרות. יש לנו מוניטין וותק של שנים ואפשר לראות תוצאות שמוכיחות את זה", סיפרה לירון.

כתובת: האורגים 35 אשדוד

טלפון: 1700-70-40-60

מייל: raz_kal@walla.com

אתר

בשיתוף רז קל
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully